Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej nr 1 w Kielcach, ul. Staffa 7

Gmina Kielce ogłasza przetarg

  • Adres: 25-303 Kielce, Rynek 1
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. +48 41 36 76 445
  • Data zamieszczenia: 2023-05-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kielce
    Rynek 1
    25-303 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. +48 41 36 76 445
    REGON: 291009343
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kielce.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej nr 1 w Kielcach, ul. Staffa 7
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej nr 1 im. Stanisława Staszica w Kielcach, ul. Staffa 7, w tym w szczególności wykonanie:1. wymiany istniejącej nawierzchni dziedzińca wraz z podbudową przy szkole oraz nowego zagospodarowania terenu;2. drogi dojazdowej do dziedzińca;3. ogrodzenia panelowego dziedzińca wraz z bramą oraz furtką; 4. odwodnienia terenu – kanalizacji deszczowej;5. gier zabawowych nawierzchniowych (3 kpl.) oraz tablicy kredowej z zadaszeniem;6. platformy dla osób niepełnosprawnych przy wejściu głównym do budynku szkoły wraz z podłączeniem do instalacji elektrycznej oraz ciągu pieszego;7. oświetlenia wejścia głównego;8. odtworzenie ubytków w elewacji sali gimnastycznej i łącznika sportowego wraz z ich malowaniem;9. wymiany rynien i rur spustowych w zakresie sali gimnastycznej;10. docieplenie fundamentów sali gimnastycznej i łącznika wraz z wykonaniem opaski;11. wymiany nawierzchni ciągu pieszego, montaż małej architektury (ławki, kosze na śmieci, tablica informacyjna), prac naprawczych istniejącego murku oporowego;12. pozostałych prac odtworzeniowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie: 13 000,00 zł (słownie złotych: trzynaście tysięcy 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:3.1. pieniądzu;3.2. gwarancjach bankowych;3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 oraz z 2022 r. poz. 807 i 1079).4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto:ING BANK ŚLĄSKI S.A. Nr 29 1050 1461 1000 0023 5322 5903z dopiskiem: Wadium – zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej nr 1Uwaga!Wadium wniesione w pieniądzu musi wpłynąć na wskazany wyżej rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.5. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.6. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formach, o których mowa w pkt 3.2.– 3.4. treść gwarancji lub poręczenia musi zawierać zobowiązanie wystawcy dokumentu do co najmniej, bezwarunkowej, nieodwołalnej zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium, płatnej na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Do wadium wniesionego w formach wyżej wymienionych stosować się powinno prawo polskie. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z Pzp. Jako beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać Zamawiającego.7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 Pzp.8. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:8.1. upływu terminu związania ofertą;8.2. zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;8.3. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji, gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.9. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:9.1. który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;9.2. którego oferta została odrzucona;9.3. po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;9.4. po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.10. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w pkt 9, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX Pzp.11. Pozostałe informacje dot. wadium w rozdz. XVI SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:1. Warunek dotyczący doświadczenia Wykonawcy:Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej 2 zamówienia, w postaci robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie nawierzchni utwardzonej o powierzchni, w przypadku każdej z tych robót, nie mniejszej niż 300 m2, wykonanej z kostki brukowej/płyt betonowych/kostki kamiennej/płyt chodnikowych/płyt ażurowych.2. Warunek dotyczący kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia:2.1. co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy,2.2. co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, która będzie pełnić funkcję kierownika robót instalacyjnych.Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi Zamawiającemu kopię uprawnień w/w osób wraz z aktualnym potwierdzeniem przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, poświadczone „za zgodność z oryginałem”.Uwaga!a) przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 07.07.1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) oraz rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1646 ze zm.) lub posiadać prawo do świadczenia usług transgranicznych zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa ( t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1117).b) w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania jednej osoby, która będzie posiadała uprawnienia wskazane w pkt 2.1. oraz pkt 2.2.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach