Przetargi.pl
Budowa placów zabaw : 1. Przy Zespole Szkół : Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Barcicach 2. Przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Starym Sączu

Gmina Stary Sącz ogłasza przetarg

  • Adres: 33-340 Stary Sącz, ul. Stefana Batorego 25
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 446 02 70 , fax. 18 446 02 73
  • Data zamieszczenia: 2011-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stary Sącz
    ul. Stefana Batorego 25 25
    33-340 Stary Sącz, woj. małopolskie
    tel. 18 446 02 70, fax. 18 446 02 73
    REGON: 49189311500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placów zabaw : 1. Przy Zespole Szkół : Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Barcicach 2. Przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Starym Sączu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : - część 1 : Budowa placu zabaw przy Zespole Szkół : Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Barcicach w ramach Rządowego programu Radosna szkoła - część 2 - Budowa placu zabaw przy szkole Podstawowej nr 1 w Starym Sączu w ramach Rządowego Programu Radosna szkoła. Podstawowy zakres robót obejmuje: Podstawowy zakres robót obejmuje: - dla część 1 - zgodnie z projektem budowlanym, autor projektu Barbara Michniewicz , data opracowania lipiec 2011 r. - część I Opis techniczny oraz część II Część opisowa projektu zagospodarowania. a) Szczegółowy zakres robót obejmuje - zagospodarowanie terenu pod szkolny plac zabaw duży ok. 500 m2 wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi ziemnymi i podbudową pod nawierzchnie w tym: - strefa do zabaw i ćwiczeń ruchowych o nawierzchni bezpiecznej - elastycznej - 240 m2, - strefa komunikacyjna (ścieżka) o nawierzchni syntetycznej - 50 m2, - strefa zielona pod trawniki - 210 m2, - dojście z kostki brukowej betonowej - 17,5 m2, - pochylnie dla osób niepełnosprawnych z kostki brukowej betonowej, - ogrodzenie placu zabaw, - nasadzenie drzew liściastych, humusowanie i obsianie trawą Roboty należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym (zał. nr 8 do siwz) i STWiOR (zał. nr 8 do siwz) b) Dostawa i montaż urządzeń placu zabaw: - zestaw Zamek WD-CA-114 - szt. 1 - zestaw sprawnościowo - zabawowy WD-TM014 - szt. 1 - huśtawka zabawa podwójna WD SP015 - szt.1 - huśtawka wagowa ważka WD-157G-N - szt.1 - sprężynowiec konik WD-SP 001 - szt. 1 - ruchome stopnie WD-CM 561 - szt. 1 - ławki - z oparciem - szt.3 bez oparć - szt.2 - regulamin - szt.1 - kosz na śmieci - szt.2 - dla część 2 - zgodnie z projektem budowlanym, autor projektu Barbara Michniewicz , data opracowania lipiec 2011 r. - część I Opis techniczny oraz część II Część opisowa projektu zagospodarowania. a) Szczegółowy zakres robót obejmuje - zagospodarowanie terenu pod szkolny plac zabaw duży ok. 500 m2 wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi ziemnymi i podbudową pod nawierzchnie w tym: - strefa do zabaw i ćwiczeń ruchowych o nawierzchni bezpiecznej - elastycznej - 240 m2, - strefa komunikacyjna (ścieżka) o nawierzchni syntetycznej - 50 m2, - strefa zielona pod trawniki - 210 m2, - dojście z kostki brukowej betonowej - pochylnie dla osób niepełnosprawnych z kostki brukowej betonowej, - ogrodzenie w formie piłkochwytu wysok. 4 m - nasadzenie drzew liściastych, humusowanie i obsianie trawą Roboty należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym (zał. nr 8 do siwz) i STWiOR (zał. nr 8 do siwz) b) Dostawa i montaż urządzeń placu zabaw : - zestaw zabawowy Kraina Czarów WD-Cr-146 w skład którego wchodzą: * wież jednopoziomowa z daszkiem Klaun - szt. 1 * wież jednopoziomowa z daszkiem Ośmiorniczka - szt. 1 * platforma bez dachu - szt. 2 * zjeżdżalnia prawoskrętna pojedyncza - wys. 850 mm - szt.1 * zjeżdżalnia śrubowa - wys. 1850 mm - szt.1 * zjeżdżalnia dwururowa - wys. 850 mm - szt.1 * mostek z barierkami - szt.1 * pomost z barierkami - szt.1 * drabinka wejściowa - szt.3 * schodki wejściowe - szt.1 - zestaw sprawnościowo - zabawowy WD-TM014 - szt. 1 - huśtawka wahadłowa podwójna WD SP 015 - szt.1 - huśtawka wagowa ważka WD-157G-N - szt.1 - sprężynowiec konik WD-SP 001 - szt. 1 - ruchome stopnie WD-CM 561 - szt. 1 - przeplotnia wspinaczkowa WD CM 569 - szt. 1 - ławki - z oparciem - szt.3 bez oparć - szt.2 - tablica informacyjna z regulaminem - szt.1 - kosz na śmieci - szt.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne określają: a) specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót - Załącznik Nr 8, b) dokumentacja projektowa - Załącznik Nr 9, c) przedmiar robót - Załącznik Nr 5. UWAGA: przedmiar robót jest materiałem pomocniczym do wyceny robót. Przed złożeniem oferty Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej w terenie i uwzględnić roboty, które mogą wystąpić w trakcie realizacji zadania, a nie są ujęte w załączonym przedmiarze robót (poprzedzając to procedurą zgodnie z art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych). Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji technicznej opisując przedmiot zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: a) dokonanie wszelkich uzgodnień związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, b) opracowanie i zatwierdzenie harmonogramu robót, c) utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania prac, d) prowadzenie robót w sposób bezpieczny, e) natychmiastowe usuniecie w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót, f) pokrycie kosztów związanych ze zniszczeniem lub uszkodzeniem wyposażenia w związku z prowadzonymi przez Wykonawcę robotami, g) nadzór nad mieniem i ubezpieczenie budowy, h) demontaż obiektów tymczasowych i uporządkowanie terenu po zakończeniu robót. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót zgodnie z zasadami Kodeksu pracy oraz przestrzegania zasad BHP, ochrony zdrowia, ochrony środowiska oraz przepisów przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonania robót oraz zgodność wykonania z obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót budowlano-montażowych oraz sztuką budowlaną. Wykonawca winien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpływać na cenę zamówienia. W związku z powyższym, Wykonawca ma obowiązek bardzo szczegółowo sprawdzić w terenie warunki wykonania robót oraz uzyskać na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty obejmującej wszystkie elementy niezbędne od zrealizowania przedmiotu zamówienia, w sposób umożliwiający jego prawidłową eksploatację zgodnie z przeznaczeniem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stary.sacz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach