Przetargi.pl
Budowa pięciu placów zabaw z obiektami małej architektury w tym altan, zieleni urządzonej, utwardzonych chodników oraz ogrodzeń w ramach zagospodarowania przestrzeni publicznej w miejscowościach Barczewko, Jedzbark, Mokiny, Skajboty i Wipsowo położonych w gm. Barczewo.

Gmina Barczewo ogłasza przetarg

  • Adres: 11-010 Barczewo, Plac Ratuszowy 1
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 089 5148664
  • Data zamieszczenia: 2010-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Barczewo
    Plac Ratuszowy 1 1
    11-010 Barczewo
    tel. 089 5148664
    REGON: 51074357400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: barczewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa pięciu placów zabaw z obiektami małej architektury w tym altan, zieleni urządzonej, utwardzonych chodników oraz ogrodzeń w ramach zagospodarowania przestrzeni publicznej w miejscowościach Barczewko, Jedzbark, Mokiny, Skajboty i Wipsowo położonych w gm. Barczewo.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: budowa pięciu placów zabaw z obiektami małej architektury w tym altan, zieleni urządzonej, utwardzonych chodników oraz ogrodzeń w ramach zagospodarowania przestrzeni publicznej w miejscowościach Barczewko, Jedzbark, Mokiny, Skajboty i Wipsowo położonych w gm. Barczewo; z zakupionych i dostarczonych na koszt wykonawcy fabrycznie nowych (wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2009r.), nie regenerowanych materiałów i urządzeń, odpowiadających wymogom określonym dla wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie (Art.10 Ustawy Prawo Budowlane). Wykonawca zobowiązany jest oddać zamawiającemu kompletny technicznie i technologicznie przedmiot zamówienia - obiekt budowlany (zgodny z definicją art.1 ust.2b Dyrektywy 2004/18/WE), który może samoistnie spełniać funkcję gospodarczą i techniczną, i jest wynikiem całości robót budowlanych opisanych przez specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych [ST] oraz projekty budowlane. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wynikający z art. 31 uPzp stanowi dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych, dla których jest wymagane zgłoszenie właściwemu organowi zamiaru wykonania robót budowlanych (art.30 ustawy Prawo budowlane).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych). Kasa Urzędu Miasta nie przyjmuje wpłat.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp oraz spełniające niżej określone warunki w postępowaniu. X.1. Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o przepisy art. 22, ust.1, pkt.1)-4) uPzp, i konieczne do spełnienia przez wykonawcę: 1) posiadanie wiedzy i doświadczenia; Wykonawca musi wykazać [załącznik Nr 4 do siwz], że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną tego rodzaju (budowa) placu zabaw. 2) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Wykonawca musi wskazać [załącznik Nr 3 do siwz], że do wykonania niniejszego zamówienia dysponuje osobą kierownika robót, posiadającego uprawnienia wykonawcze (minimum w ograniczonym zakresie) do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. 3) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, która zapewnia wykonanie zamówienia: Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż 50 000,- zł. (pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto). 4) Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 uPzp polega na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków; zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia pisemnego zobowiązania tych podmiotów (na druku własnym), do oddania do dyspozycji wykonawcy swoich zasobów, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. X.2. Warunki udziału w postępowaniu stawiane wykonawcom zamierzającym wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia: Wykonawca i inne podmioty biorące udział w realizacji części zamówienia (np. podwykonawcy) 1) Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 uPzp polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy (wiedza, doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia, zdolności finansowe), a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia; zamawiający żąda od wykonawcy - [załącznik Nr5 do siwz] przedstawienia pisemnego oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, dotyczącego tych podmiotów. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja) 2) W przypadku tych wykonawców, żaden nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 uPzp. Natomiast warunki określone w pkt. X.1.1)-3) niniejszej siwz, wykonawcy muszą spełnić łącznie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 uPzp. Podstawą oceny będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. XI siwz, na zasadzie: spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: XI. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu (potwierdzające spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust.1 i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24 ust.1 uPzp; na dzień składania ofert). XI.1. Dla potwierdzenia warunków, określonych w art. 24 ust.1 uPzp, wykonawcy muszą złożyć następujące dokumenty: 1) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy. 2) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt.2 uPzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych, oświadczenia (na druku własnym) w zakresie art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy. 3) Jeżeli, wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. XI.1. 2) niniejszej siwz, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, o których mowa w §4 ust.1 pkt.1 lit.a) i lit.c) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane; tzn. dokumentu, że otwarto likwidacji wykonawcy ani nie ogłoszono jego upadłości oraz, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. XI.2. Dla potwierdzenia spełniania warunków opisanych w pkt. X.1 niniejszej siwz, wykonawcy muszą złożyć następujące dokumenty: W celu potwierdzenia spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia: 1) wykonawca wypełnia załącznik Nr4 do siwz i załącza do oferty dokument potwierdzający, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 2) wykonawca wypełnia załącznik Nr3 do siwz i załącza do oferty oświadczenia, z których treści wynika, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Oświadczenie ma dotyczyć osoby kierownika robót. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, która zapewnia wykonanie zamówienia: 3) wykonawca załącza do oferty dokument opłaconej polisy, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia warunku, o którym mowa w pkt. X.I. 4 niniejszej siwz 4) wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie (na druku własnym) podmiotów, o których mowa w pkt. X.1. 4) niniejszej siwz, do oddania do dyspozycji wykonawcy swoich zasobów, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez wykonawców warunku udziału w postępowaniu muszą być złożone zgodnie z dyspozycją zawartą §4 ust.2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. XI.3. Dla potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu stawianych wykonawcom zamierzającym wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia: W celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego w pkt. X.2. 1) niniejszej siwz 1) wykonawca wypełnia załącznik Nr5 do siwz, stanowiący pisemne oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia podmiotów, o których mowa w §1 ust.2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane; z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego w pkt. X.2. 2) niniejszej siwz 2) każdy z wykonawców, osobno składa wraz z ofertą dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. XI.1. 1),2),3) niniejszej siwz. Wyjątkiem jest oświadczenie, o którym mowa w pkt. XI.1. 1) siwz, które może zostać złożone w imieniu wszystkich wykonawców przez ich pełnomocnika. W takim przypadku zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą kopii stosownego pełnomocnictwa, o którym mowa w art.23 ust.2 uPzp. 3) dokumenty wymienione w pkt. XI.2 1),2),3) niniejszej siwz mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonawców składających ofertę wspólną. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 uPzp. Podstawą oceny będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. XI siwz, na zasadzie: spełnia - nie spełnia Korespondencja oraz rozliczenia prowadzone będą wyłącznie z Pełnomocnikiem występującym w imieniu wszystkich wykonawców. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich partnerów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.barczewo.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach