Przetargi.pl
Budowa pawilonu przy Skoczni Wielka Krokiew wraz z infarstrukturą techniczna w miejscu przeznaczonego do rozebrania istniejącego pawilonu.

Centralny Ośrodek Sportu w Warszawie Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. Bronisława Czecha 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2012274 , fax. 018 2014906
  • Data zamieszczenia: 2009-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralny Ośrodek Sportu w Warszawie Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem
    ul. Bronisława Czecha 1 1
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2012274, fax. 018 2014906
    REGON: 00032790700046
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa pawilonu przy Skoczni Wielka Krokiew wraz z infarstrukturą techniczna w miejscu przeznaczonego do rozebrania istniejącego pawilonu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zamówienia jest Budowa pawilonu przy skoczni Wielka Krokiew wraz z infrastruktura techniczna w miejscu przeznaczonego do rozebrania istniejacego pawilonu. W ramach zamówienia należy wykonać prace budowlano-montażowe oraz instalacyjne zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową oraz decyzją o pozwoleniu na budowę nr: 36108 z dnia 29.09.2008r. Charakterystyczne dane liczbowe: Powierzchnia zabudowy 1 202,0 m2 Powierzchnia całkowita 2 297,4 m2 Powierzchnia użytkowa 1618,1 m2 Kubatura 8 306,0 m? Wysokość najwyższego punktu dachu 11,95 m Długość budynku 75 m Prace budowlane i instalacyjne obejmują : 1) Prace przygotowawcze i rozbiórka istniejącego pawilonu, likwidację kolizji z istniejącym uzbrojeniem. 2) Budowę pawilonu jako budynku trzykondygnacyjnego, z czego jedna kondygnacja jest kondygnacją podziemną. 3) Konstrukcja żelbetowa obiektu podstawowego obejmuje fundamenty, ściany nośne, osłonowe, działowe, stropy, słupy nośne, klatki schodowe. 4) Konstrukcja stalowa obiektu podstawowego obejmuje elementy nośne loży honorowej i zadaszenie nad stanowiskami komentatorskimi. Przed przystąpieniem do wykonywania konstrukcji stalowych wykonawca (lub podwykonawca przekaże inspektorowi nadzoru Świadectwo kwalifikacyjne upoważniające do wykonywania konstrukcji stalowych odpowiedniej klasy określonej normą PN-87/M-69008 i PN-B-06200. 5) Wykonanie w budynku instalacji wod.-kan, c.w.u., c.o., wentylacji mechanicznej i odprowadzającej wody opadowe z dachu budynku . 6) Budowa kotłowni olejowej do zasilania ogrzewania i ciepłej wody użytkowej. 7) Wykonanie przyłącza wodociągowego oraz przebudowa kanalizacji sanitarnej i burzowej na terenie przyległym do budynku. 8) Wykonanie w budynku instalacji elektrycznej i słaboprądowej obejmującej: budowę głównej rozdzielnicy, tablic rozdzielczych, wewnętrznych linii zasilających, oświetlenia podstawowego, awaryjnego i zewnętrznego, instalacji gniazd wtykowych, instalacji odgromowej, ochrony przeciwporażeniowej, połączeń wyrównawczych, sygnalizacji pożaru, okablowania strukturalnego, telewizji dozorowej, sygnalizacji włamania, telewizji użytkowej i słaboprądowych, teletechnicznych, zabezpieczenie przeciwpożarowe. 9) Na czas budowy obiektu, odtworzenie zasilania dla odbiorców komunalnych oraz dla zasilania placu budowy kompaktową wolnostojącą stacją transformatorową. 10) Przebudowę i przeniesienie stacji transformatorowej, odtworzenie relacji kablowych po stronie 15 kV i 0,4 kV. 11) Przebudowa przyłącza instalacji telekomunikacyjnej. 12) Wykonanie instalacji przeciwpożarowej zewnętrznej. 13) Zagospodarowanie terenu. 14) Wykonawca winien zabezpieczyć pełną obsługę geodezyjną przez cały okres realizacji. Szczegółowy zakres prac przedstawiony jest w opisach technicznych do projektów wykonawczych poszczególnych branż. Zamawiający wymaga aby przebudowa i przeniesienie stacji transformatorowej oraz odtworzenie i relacji kablowych po stronie 15 kV i 0,4 kV zostały zrealizowane w terminie do 15 grudnia 2009 r. Uwaga : Podane w projekcie nazwy własne, znaki handlowe lub marki producenta należy traktować jako wymogi jakościowe. Dopuszcza się zastosowanie innych materiałów o parametrach nie gorszych jak określone w dokumentacji projektowej, przy zachowaniu technologii w niej ustalonej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej do przetargu, umieszczonej na stronie internetowej http://cos.org.pl/dokumentacja.zip Zamawiający dopuszcza na pisemny wniosek Wykonawcy przesłanie dokumentacji na płycie CD.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY informuje że, dla udziału w postępowaniu jest wymagane wniesienie wadium w kwocie 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie ci WYKONAWCY, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki (ogólne) określone w art. 22 ust. 1 pkt 1÷3 PZP, a mianowicie: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w SIWZ działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj.: wykażą, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwa obiekty użyteczności publicznej o kubaturze co najmniej 7000 m3, o wartości co najmniej 6 000 000,00 PLN Dla potwierdzenia spełnienie tego warunku wymagane są dokumenty świadczące o należytym wykonaniu zadania. 3) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Przez osoby zdolne do wykonania zamówienia Zamawiający rozumie posiadanie (dysponowanie): 1 osobą, która posiada uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; 1 osobą, która posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 1 osobą, która posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji, sieci i urządzeń elektrycznych i energetycznych 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 4 000 000,00 PLN. b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 10 000 000,00 PLN. WYKONAWCY mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, po ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie tego zamówienia publicznego. W przypadku wystąpienia grupy WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum lub spółka cywilna), żaden WYKONAWCA nie może podlegać wykluczeniu oraz konsorcjum lub spółka cywilna musi spełnić ustalone warunki. WYKONAWCY, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (konsorcja lub spółki cywilne) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: sporządzona zgodnie z treścią Załącznika nr 1, określająca na podstawie FORMULARZA CENOWEGO cenę (wartość brutto), obliczoną w sposób opisany w pkt 4 SIWZ. o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wymaganych na mocy art. 22 ust. 1 PZP, sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu żąda się także złożenia w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez WYKONAWCĘ, następujących dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) wykaz wykonanych, robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym opisanym w punkcie 2.2) SIWZ, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców tj. zrealizowali co najmniej dwa obiekty użyteczności publicznej o kubaturze co najmniej 7000 m3, o wartości co najmniej 6 000 000,00 PLN oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wzór wykazu podany jest w załączniku nr 4 do SIWZ. W przypadku podania wartości wykonanych robót w walutach obcych, Zamawiający dokona ich przeliczenia na złotówki według średniego kursu walut ogłoszonego przez NBP na dzień wyznaczony na składanie ofert. c) wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, o których mowa w pkt 2.3) SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji wg załącznika nr 5 do SIWZ, d) uprawnienia budowlane bez ograniczeń odpowiednio dla każdej z osób wymienionych w wykazie - załączniku nr 5 wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby zawodowej zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA TRANSPORTU I BUDOWNICTWA z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z dnia 16 maja 2006 r.) e) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych, o których mowa w pkt 2.4 lub zdolność kredytową Wykonawcy w tej wysokości, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca/ Wykonawcy jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości określonej w pkt 2. ppkt 4 lit. a, aktualną na dzień składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cos.pl zakładka (Przetargi/Zakopane)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach