Przetargi.pl
BUDOWA PAWILONU DOMU ARTYSTY SENIORA.

Dom Pomocy Społecznej im. L. A. Helclów ogłasza przetarg

  • Adres: 31-148 Kraków, ul. Helclów 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6330828 , fax. 012 6343151
  • Data zamieszczenia: 2016-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej im. L. A. Helclów
    ul. Helclów 2 2
    31-148 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6330828, fax. 012 6343151
    REGON: 00029317200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpshelclow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA PAWILONU DOMU ARTYSTY SENIORA.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    BUDOWA PAWILONU DOMU ARTYSTY SENIORA. 1. Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie przez Wykonawcę Inwestycji polegającej na budowie Pawilonu Seniora Artysty Domu Pomocy Społecznej im. L.A. Helclów w trybie zaprojektuj i zbuduj , zgodnie z Programem funkcjonalno - użytkowym (PFU) stanowiącym załącznik nr 1 do Istotnych Postanowień Umowy oraz harmonogramem rzeczowo - finansowym realizacji Umowy, o łącznej powierzchni użytkowej 3.965,50 m2 . 2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w PFU (zał. nr 1 do Umowy) oraz Istotnych postanowieniach umowy (IPU - załącznik nr 1 do SIWZ) - stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. 3. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia, uwzględniając możliwości finansowe Inwestycji przez Zamawiającego, przy czym, zgodnie ze stanem aktualnym Wieloletniej Prognozy Finansowej. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania zadania w latach: 1) w 2016 roku - finansowy poziom zaawansowania Inwestycji winien osiągnąć 45% wartości Inwestycji. 2) w 2017 roku - finansowy poziom zaawansowania Inwestycji winien osiągnąć 13% wartości Inwestycji. 3) w 2022 roku -Inwestycja zostanie zrealizowana. Zamawiający zastrzega, że zależnie od ceny oferty Wykonawcy oraz zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej, finansowy poziom zaawansowania realizacji Inwestycji w poszczególnych latach może ulec zmianie. Po podpisaniu Umowy, Zamawiający poda Wykonawcy wysokość środków jakimi dysponuje w poszczególnych latach. Na tej podstawie Wykonawca sporządzi harmonogramy finansowo-rzeczowe, które muszą zapewnić wykorzystanie środków jakimi dysponuje Zamawiający. 4. Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do wykonywania robót w oparciu o istniejące pozwolenie na budowę oraz do przygotowania zamiennej dokumentacji projektowej, o której mowa w § 3 ust. 3 pkt 1 IPU, zgodnie z PFU. 5. Zamawiający oświadcza, że posiada majątkowe prawa autorskie oraz autorskie prawa zależne, uprawniające do korzystania z istniejącej dokumentacji projektowej i wprowadzania w niej zmian, a także do sprawowania nadzoru autorskiego przez osoby nie będące autorem istniejącej dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 2 do PFU. U w a g i : 1) Nieruchomość na której ma być realizowana Inwestycja znajduje się w obszarze objętym ochroną Konserwatora Zabytków. 2) Na realizację Inwestycji została wydana : a) Decyzja Nr 2615/2008 z dnia 13.11.2008r. znak: AU-01-3- EKO.73531-2034/08 o pozwoleniu na budowę Domu Artysty Seniora III z wewnętrznymi instalacjami : elektryczną, wod-kan, c.o. , wentylacji mechanicznej, dźwigiem osobowym, wbudowaniem stacji trafo, przebudową budynku kuchnio-pralni w zakresie połączenia z projektowaną przewiązką, zagospodarowaniem terenu (droga wewnętrzna, parkingi), przebudowa muru ogrodzeniowego, wjazdem oraz przyłączami: wodociągowym, kanalizacyjnym, c.o., i przebudowa kabli energetycznych. b) Pozwolenie Nr 643/08 Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 10.09.2008r. znak: OZKr.MMa.4145-745/08 - udzielono pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku. 3) W celu realizacji Inwestycji została opracowana dokumentacja projektowa, która stanowi załącznik nr 2 do PFU, jednak z uwagi na jej stan w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie opracować zamienną dokumentację projektową i uzyskać decyzję o zmianie pozwolenia na budowę. 4) Przedmiary stanowiące element istniejącej dokumentacji projektowej będącej załącznikiem nr 2 do PFU, nie służą do wyceny robót budowlanych. Zostały załączone do PFU, ponieważ są elementami istniejącej dokumentacji projektowej. 5) Budynek będący przedmiotem zamówienia jest sklasyfikowany w Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych w dziale 11, grupa 113, klasa 1130 - domy opieki społecznej. 6. Uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o zmianie pozwolenia na budowę. Uwaga: w sytuacji, kiedy nastąpiłyby opóźnienia organów administracji w stosunku do terminów wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, lub, jeśli przepisy takich terminów w przypadku danej czynności organów administracji nie wskazują, w stosunku do terminu, który działając z należytą starannością Wykonawca mógł założyć (nie dłuższego niż 30 dni) warunki Umowy przewidują możliwość zmiany terminu wykonania Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 225 000,00 zł (słownie: dwieście dwadzieścia pięć tysięcy złotych brutto).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wydłużenie gwarancji na dostarczone i/lub zainstalowane maszyny, urządzenia, aparaturę oraz dostarczony sprzęt
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpshelclow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach