Przetargi.pl
Budowa pasywnego budynku Urzędu Miasta w Uniejowie

Gmina Uniejów ogłasza przetarg

  • Adres: 99-210 Uniejów, ul. Błogosławionego Bogumiła
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 632 888 192 , fax. 632 888 192
  • Data zamieszczenia: 2021-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Uniejów
    ul. Błogosławionego Bogumiła 13
    99-210 Uniejów, woj. łódzkie
    tel. 632 888 192, fax. 632 888 192
    REGON: 31101957900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.uniejow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa pasywnego budynku Urzędu Miasta w Uniejowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie pełnej wielobranżowej dokumentacji projektowej i kosztorysowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na budowie pasywnego budynku Urzędu Miasta w Uniejowie wraz ze wszystkimi instalacjami, zagospodarowaniem terenu, uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. 2. Dokumentacja projektowa musi zawierać rozwiązania przyjęte w Programie funkcjonalno-użytkowym, koncepcji architektonicznej części zewnętrznej oraz wewnętrznej budynku, koncepcji zagospodarowania terenu oraz zapisy niniejszej SIWZ. 3. W ramach dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest do opracowania projektów budowlanych i wykonawczych wraz z niezbędną dokumentacją branżową, techniczną i inną niezbędną dorealizacji zadania, pozyskanie prawomocnych decyzji administracyjnych niezbędnych do rozpoczęcia, wykonania i ukończenia robót budowlanych. 4. Zaprojektowany budynek Urzędu Miasta musi zostać zlokalizowany na działce nr 598 w miejscowości Uniejów. Dla planowanej inwestycji została wydana decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, jednak w przypadku konieczności uzyskania nowej decyzji, uzyskanie jej leży po stronie Wykonawcy. 5. Przez pasywny budynek użyteczności publicznej rozumie się budynek o ściśle określonych parametrach, dotyczących zapotrzebowania na energię oraz rozwiązaniach budowlanych i instalacyjnych, w którym komfort cieplny uzyskuje się przy sezonowym zużyciu ciepła na ogrzewanie na poziomie poniżej 12 kWh/(m2 x rok). Budynekbędzie wykorzystywał podgrzewane lub ochładzane powietrze zewnętrzne, dostarczane w ilości potrzebnej do osiągnięcia jakości powietrza wewnętrznego. W takim przypadku wskaźnik rocznego zapotrzebowania na nieodnawialną energię pierwotną dla pasywnego budynku użyteczności publicznej nie powinien przekraczać 120 kWh/(m2 x rok). Jednocześnie komfort cieplny utrzymywany jest przy małych jednostkowych strumieniach ciepła, dzięki czemu nie jest wymagane stosowanie aktywnych układów grzewczych i klimatyzacyjnych. W sposób pasywny wykorzystywane są takie źródła ciepła, jak: osoby przebywające w budynku, urządzenia elektryczne, czy promieniowanie słoneczne. Ponadto odpowiedni komfort cieplny w okresie obniżonych temperatur zewnętrznych zapewnia dogrzewanie powietrza wentylacyjnego. Przegrody zewnętrzne budynku kształtuje się tak, aby zapewnić wysoką izolacyjność całej bryły budynku tj. współczynnik przenikania ciepła U dla ścian zewnętrznych nie większy niż 0,15 W/(m2 x K). Wymagane jest zastosowanie specjalnych pasywnych okien (oszklenie i ramy), dla których współczynnik U jest poniżej 0,80 W/(m2 x K), a współczynnik przepuszczalności energii promieniowania słonecznego przez oszklenie g wynosi około 50%. 6. Dokumentacja projektowa musi zostać zweryfikowana przez Wykonawcę w zakresie zgodności zaprojektowanych rozwiązań z wymogami stawianymi budynkom pasywnym. 7. Wybudowany budynek Urzędu Miasta musi uzyskać certyfikat pasywności, w związku z powyższym po stronie Wykonawcy jest przeprowadzenie wszystkich niezbędnych prób i sprawdzeń, uzyskanie certyfikatu budynku pasywnego dla wykonanego obiektu i przekazanie certyfikatu Zamawiającemu. 8. Rozwiązania projektowe w zakresie przegród, przejść elementów instalacji oraz połączeń okien z ościeżami należy przyjąć zgodnie z punktem 2.3. dotyczącym szczelności na przenikanie powietrza Załącznika nr 2 –wymagania izolacyjności cieplnej i inne wymagania związane z oszczędnością energii do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadaćbudynki i ich usytuowanie. Budynek należy zaprojektować w taki sposób, aby osiągnąć parametr szczelności powietrznej na poziomie n50 < 0,6/h-1. 9. Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania obiektu uwzględniając rozwiązania gwarantujące jego szczelność. Należy eliminować detale architektoniczne, które mogą powodować rozszczelnienie obiektu. Należy unikać przebić powłok szczelnych powietrznie. Należy przewidzieć zastosowanie materiałów, które są szczelne dla powietrza od strony wewnętrznej. W dokumentacji należy przewidzieć konieczność wykonania pomiaru szczelności budynku wraz z wystawieniem protokołu z badań, z raportem nieszczelności, po wykonaniu robót budowlanych. Metoda zostanie określona z Zamawiającym na etapie opracowywania dokumentacji projektowej. 10. Wykonawca dokumentacji zaprojektuje rozwiązania umożliwiające zacienienie pomieszczeń celem ochrony obiektu przed przegrzewaniem. Zastosowane rozwiązania muszą być bezobsługowe i sterowane przez system zarządzania budynkiem. 11. Budynek musi zostaćzaprojektowany w taki sposób, aby wyeliminować możliwe mostki termiczne, w szczególności liniowe mostki termiczne poprzez zaprojektowanie termoizolacji z materiału o zwiększonych właściwościach izolacyjnych. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wszystkie rozwiązania mające na celu wyeliminowanie występowania mostków termicznych oraz przewidzi zwiększoną liczbę kontroli wykonawcy robót oraz odbiory robót ulegających zakryciu dla robót dotyczących wykonania izolacji. 12. Celem uszczegółowienia programu funkcjonalno-użytkowego dołączonego do SIWZ należy przyjąć, że do zaprojektowania jest budynek zaliczony do grupy wysokości jako budynek niski (N). 13. Należy zaprojektować część miejsc parkingowych przed budynkiem. Pozostałe miejsca należy zlokalizować z tyłu budynku. 14. Na etapie projektowania rozwiązania w zakresie przyłączy do wszystkich sieci należy uzgodnić z Zamawiającym z uwagi na konieczność budowy, przebudowy i rozbudowy sieci celem dostarczenia mediów do obiektu. 15. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić przy projektowaniu koncepcje dołączone do SIWZ. 16. Jeśli wystąpi konieczność wprowadzenia istotnych zmian do rozwiązań przyjętych w PFU oraz koncepcji –propozycję należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wniesienia zmian lokalizacji pomieszczeń i rozwiązań projektowych na etapie projektowania. 17. W przypadku przyjęcia okładziny elewacji z kamieni naturalnych –wówczas należy określić szczegółowe parametry płyt, w szczególności płyt narożnikowych (na naroża budynku) uwzględniając jednocześnie treść art. 29 i 30 ustawy prawo zamówień publicznych dotyczących zasad i sposobu opisywania przedmiotu zamówienia. 18. Wykonawca zaprojektuje okładziny ścian zewnętrznych –elewacji obiektu. Zamawiający nie dopuszcza zaprojektowania elewacji na ruszcie celem uniknięcia problemów w czasie budowy, a w szczególności w trakcie eksploatacji obiektu. Projekt obejmuje budowę budynku pasywnego, a co za tym idzie nie można dopuścić do możliwości wystąpienia jakichkolwiek problemówz przyjętymi rozwiązaniami. 19. Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającego co najmniej 3 rozwiązania materiału do wykończenia elewacji budynku wraz z proponowaną kolorystyką. 20. Jako pokrycie dachowe należy przyjąć blachę na rąbek stojący. Zamawiający dopuszcza zmianę pokrycia po wcześniejszym uzgodnieniu. Kolorystyka zostanie określona na etapie projektowania. 21. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich obliczeń dotyczących możliwych do wystąpienia mostków termicznych dla opracowywanej dokumentacji budowy budynku. 22. Wykonawca opracuje i przedstawi Zamawiającemu co najmniej 10 detali połączeń architektonicznych celem akceptacji przez Zamawiającego, a po uzyskaniu ich akceptacji przyjmie te rozwiązania w opracowywanej dokumentacji. 23. Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania inteligentnego systemu opomiarowania –system zdalnego odczytu mediów użytkowych wykorzystywanych w budynku. System musi prezentować wyniki w formie graficznej –dane ilościowe wraz z graficzną prezentacją wynikóww formie wykresów na monitorze umieszczonym na parterze obiektu. Wykonawca przewidzi tablicę multimedialną w celu interaktywnej prezentacji edukującej w zakresie pasywności, gdzie pokazywane byłyby rozwiązania jakie zostały przyjęte dla budynku, ile zużywa energii itp. itd. 24. Wykonawca zaproponuje rozwiązanie w tym zakresie Zamawiającemu. System musi współpracować z technologią BMS budynku 25. Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania systemu pełnej automatyki BMS budynku. Wszystkie zaprojektowane elementy, tj. między innymi system ppoż., ogrzewanie, wentylacja, itp. Będą sterowane przy wykorzystaniu automatyki BMS 26. Wykonawca zaprojektuje system monitoringu obiektu oraz jego otoczenia. Sposób rejestrowania, przechowywania i podglądu systemu zostanie ustalony z Zamawiającym na etapie projektowania. 27. Wykonawca zobowiązany jest to opracowania kompleksowej dokumentacji dla każdej branży, rozwiązań w zakresie wyposażenia łazienek, aneksów kuchennych, rolet, regałów przesuwnych, sejfów, wszystkich instalacji, oświetlenia, gniazd itp. Wszystkie rozwiązania należy uzgadniać z Zamawiającym na etapie projektowania. 28. W przypadku konieczności zwiększenia powierzchni (użytkowej czy zabudowy) budynku, jeśli zaprojektowane rozwiązania będą tego wymagały, Wykonawca zwróci się do Zamawiającego z odpowiednim wnioskiem ze szczegółowym określeniem parametrów powodujących ww. zmianę. 29. Zamawiający dopuszcza zmianę układu ścianek działowych pomieszczeń budynku oraz zmianę przeznaczenia pomieszczeń. Wówczas Wykonawca zwróci się do Zamawiającego z odpowiednim wnioskiem z propozycją zmian, którą Zamawiający musi zaakceptować. 30. Ostateczny układ i przeznaczenie pomieszczeń należy uzgodnić z Zamawiającym. 31. Kolorystyka ścian, wyposażenia pomieszczeń do ustalenia z zamawiającym na etapie projektowania. 32. W przypadku wykazania wolnej powierzchni Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Zamawiającym jego przeznaczenia. 33. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia i uzgodnienia z Zamawiającym wszystkich rozwiązańarchitektonicznych, konstrukcyjnych, instalacyjnych oraz materiałowych. 34. Zamawiający wymaga minimum 80 procentową sprawność rekuperatora, stosowanego do odzysku ciepła z wentylacji. 35. Wykonawca przedstawi do akceptacji rozwiązania w zakresie odnawialnych źródeł energii. 36. Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającego ilość centrali, minimalny odzysk, zużycie prądu przez wentylatory systemu wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła. 37. Oświetlenie LED należy zaprojektować we wszystkich pomieszczeniach poza pomieszczeniami technicznymi. Wykonawca przedstawi do akceptacji wszystkie rozwiązania w zakresie opraw, które są planowane do zaprojektowania i wykonania. 38. Należy przedstawić do akceptacji rozwiązania w zakresie prac wykończeniowych –w tym materiałowych. 39. Wykonawca przedstawi do akceptacji rozwiązanie materiałowe dla projektowanych przegród budynku oraz stolarki okiennej i drzwiowej wraz z określeniem wskaźników przenikania ciepła dla materiału i zaprojektowanej przegrody. 40. Przy projektowaniu instalacji sanitarnych należy uwzględnić przyjęte rozwiązanie w zakresie instalacji OZE. Należy uzyskać akceptację Zamawiającego w zakresie wykorzystania wyprodukowanych mocy przez system OZE w mediach wykorzystanych w budynku. 41. Rozwiązanie w zakresie ochrony budynku przed przegrzewaniem musi uzyskać akceptację Zamawiającego. 42. Uwzględnić w obiekcie pośrednie punkty dystrybucyjne 3-4, ulokowanie ich w innych pomieszczeniach. 43. Uwzględnić doprowadzenie kabli światłowodowychz serwerowni do pośrednich punktów dystrybucyjnych, natomiast od ppd do użytkowników końcowych kable miedziane. 44. W każdym pomieszczeniu biurowym ( dokoła ) pod sufitami podwieszanymi zaprojektować dodatkowo koryta kablowe baks 200mm x 60mm do przeprowadzania dodatkowych tras kablowych z rewizjami do punktów dystrybucyjnych. 45. Na każdym korytarzu ( po lewej i prawej stronie ) zaprojektować dodatkowo koryta kablowe baks 200mm x 60mm. do przeprowadzania dodatkowych tras kablowych z rewizjami do punktów dystrybucyjnych. 46. Zaprojektować doprowadzenie okablowania do 6 accespointów umiejscowionych w równych odstępach na parterze korytarza i 6-ciu na piętrze korytarza, dodatkowo 2 accespointów w Sali Obrad, 1 ap w Sali konferencyjnej, 1 ap Biurze Podawczym 47. Uwzględnienie doprowadzenia okablowania do min 12 kamer ulokowanych na zewnątrz budynku -kable muszą być doprowadzone bezpośrednio do rejestratora znajdującego się w serwerowni. 48. Uwzględnienie doprowadzenia okablowania do kamery ulokowanej w środku budynku centralnego wejścia do obiektu -kable muszą być doprowadzone bezpośrednio do rejestratora znajdującego się w serwerowni. 49. Kategoria skrętki -6 ekranowana 50. Punkty logiczne na korytarzach 51. W gabinecie Burmistrza należy przewidzieć Ekran elektrycznie podwieszany + projektor podwieszony sufitowy z doprowadzeniem kabli do puszki podłogowej (min. 2 gniazda zasilające, Port HDMI, port LAN, dedykowane połączenie bezprzewodowe obsługujące systemy windows i android, ios) oraz drzwi z kontrolą dostępu za pomocą kart zbliżeniowych, lub pastylek dallas , klucz, z możliwość odblokowania drzwi przez pracownika sekretariatu ( przycisk ) 52. Na Sali konferencyjnej trzeba uwzględnić: 52.1. Duży ekran elektrycznie rozwijany 52.2. Projektor o wystarczających parametrach –kompatybilny z ekranem 52.3. Możliwość podłączenia do Internetu poprzez WIFI (montaż access pointa) 52.4. Możliwość podłączenia do sieci LAN –(gniazdka sieciowe) 52.5. Szafa Rack naścienna lub mobilna (do uzgodnienia ) z urządzeniami pozwalającymi na sprawne uruchomienie nagłośnia w Sali konferencyjnej (korektor, wzmacniacz, mikrofony itp.) 52.6. Głośniki na stałe rozmieszczone na ścianach 53. Na Sali Obrad trzeba uwzględnić: 53.1. Duży ekran elektrycznie podwieszany 53.2. Projektor podwieszony sufitowy z odprowadzeniem kabli do puszki podłogowej (min. 2 gniazda zasilające, Port HDMI, port LAN) o wystarczających parametrach –kompatybilny z ekranem 53.3. Możliwość podłączenia do Internetu poprzez WIFI ( montaż access pointa ) 53.4. Możliwość podłączenia do sieci LAN –( gniazdka sieciowe ) 53.5. Szafa Rack naścienna lub mobilna ( do uzgodnienia ) z urządzeniami pozwalającymi na sprawne uruchomienie nagłośnia w Sali konferencyjnej ( korektor, wzmacniacz, mikrofony itp. ) 53.6. Głośniki na stałe rozmieszczone na ścianach podwieszone + sprzęt do nagłośnienia, mikser, zestawy mikrofonów bezprzewodowych, okablowanie, sprzęt umiejscowiony w jednej szafie teleinformatycznej, system konferencyjny z mikrofonami oraz nagłośnienie 53.7. Tunele z rury PCF 100/F w suficie z pilotem do jednego końca na drugi Sali, aby w razie potrzeby przeprowadzić okablowanie. 53.8. Acces Point 53.9. Pod sufitami zamontować dokoła Koryta kablowe baks 200 mm x 60 mm do przeprowadzenia dodatkowych tras kablowych z rewizjami. 53.10. System głosowania i debat w wersji mobilnej z terminalami lub stacjonarnie ( do ustalenia ) wraz z mikrofonami, okablowaniem i kartami zbliżeniowymi. 54. W serwerowni należy uwzględnić: 54.1. Klimatyzacja 54.2. System alarmowy 54.3. Szafa serwerowa x 1 -z cokołem 54.4. Szafa dystrybucyjna x 2 45U, 2 sekcje wentylatorów, z cokołem 54.5. Podłoga techniczna 54.6. Sufit podwieszany 54.7. Baks metalowy podwieszany 54.8. Szafa metalowa ognioodporną 54.9. Drzwi z kontrolą dostępu, ognioodporne, za pomocą kart zbliżeniowych, lub pastylek dallas zintegrowane z centralą alarmową budynku ( informacja o pożarze, informacja o zalaniu, sygnalizator akustyczny wewnętrzny i zewnętrzny ) 54.10. Minimum 6 punktów logicznych na stanowisko 54.11. Panel 6 gniazdkowy na stanowisko 54.12. Rozwiązanie centrali telefonicznej VOIP (centrala w serwerowni) 55. W pomieszczeniu informatyka należy przewidzieć sufit podwieszany, minimum 8 punktów logicznych na stanowisko oraz panel 8 gniazdkowy na stanowisko. 56. W salach konferencyjnych należy przewidzieć tunele z rury PCF 100/F z tunelem w suficie z jednego końca na drugi Sal, aby w razie konieczności przeprowadzić potrzebne okablowanie. 57. Na przedmiotową inwestycję składają się następujące części funkcjonalno–użytkowe: a) Budynek Urzędu Miasta b) Zagospodarowanie terenu (wraz z parkingiem dla samochodów osobowych, chodników, opasek wokół budynku, placu zabaw dla dzieci –do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie projektowania, elementami małej architektury, oświetleniem terenu, nasadzeniami niskimi, masztami do flag, etc. ) 58. System inteligentnego zarządzania budynkiem (BMS) Budynek musi zostać zaprojektowany zgodnie z koncepcją projektowania uniwersalnego, dostosowany będzie dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami, tym niepełnosprawnością ruchową oraz intelektualną. 59. W ramach promocji budownictwa pasywnego i idei energooszczędności, na zewnętrznej elewacji musi zostać zaprojektowana tablica przedstawiająca zasadę działania budynku pasywnego. 60. Infrastruktura techniczna i uzbrojenie terenu W celu zapewnienia zasilania obiektu w media na etapie PFU uzyskano od gestorów sieci warunki techniczne przyłączenia mediów. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać aktualne warunki techniczne i w oparciu o zawarte w nich wytyczne zaprojektować następujące przyłącza i instalacje wewnętrzne: 1) Przyłącze wodociągowe; 2) Wewnętrzną instalację wodociągową, 3) Przyłącza i instalacje wewnętrzne kanalizacji deszczowej i sanitarnej; 4) Przyłącze elektro-energetyczne; 5) Instalacje elektryczne wewnętrzne ioświetlenie terenu. 6) Przyłącze i instalacje wody termalnej 7) Przyłącze z sieci ciepłowniczej Zakres prac projektowych obejmuje: a) Opracowania wstępne: Mapa do celów projektowych, Decyzja o lokalizacji inwestycji celu publicznego obejmująca również rozbudowę sieci, które są niezbędne do funkcjonowania obiektu (jeśli wystąpi taka konieczność), Dokumentacja geodezyjna (w zakresie wypisów z ewidencji gruntów, kopii mapy ewidencyjnej, kopii mapy zasadniczej, zaktualizowanej mapy do celów projektowych, etc.); Projekt koncepcyjny uzgodniony z Inwestorem; Dokumentacja geologiczna opracowana w zakresie zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz.U z 2012 r. poz 463); Warunki techniczne przyłączenia mediów do obiektu (w zakresie przyłączenia do sieci wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, elektroenergetycznej, teletechnicznej etc.); Uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień, pozwoleń, postanowień oraz decyzji administracyjnych, w tym: uzyskanie decyzji zezwalającej na usuniecie drzew i krzewów; uzgodnienie w zakresie usytuowania projektowanych sieci i uzbrojenia terenu; uzgodnienie z Łódzkim Wojewódzkim KonserwatoremZabytków inne uzgodnienia, decyzje, zgody, ekspertyzy, które okażą się niezbędne celem prawidłowej realizacji, wszelkie uzgodnienia branżowe b) Projekty budowlane i wykonawcze: projekt zagospodarowania terenu, projekty przyłączy mediów (w tym: przyłączewodociągowe, kanalizacyjne, ciepłownicze, geotermalne oraz elektro –energetyczne, teletechniczne i inne niezbędne) wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, projekt architektoniczny, projekt konstrukcyjny wraz z niezbędnymi opiniami, badaniami, ekspertyzami oraz dodatkowymi opracowaniami projekt instalacji wentylacji, projekt instalacji C.O. projekt instalacji wody zimnej, projekt instalacji ciepłej wody użytkowej, projekt instalacji kanalizacji sanitarnej, projekt instalacji kanalizacji deszczowej, projekt instalacji elektrycznych zasilających wraz z układem pomiarowym, projekt instalacji elektrycznych gniazd wtykowych, projekt instalacji oświetlenia ogólnego, ewakuacyjnego i awaryjnego, projekt instalacji odgromowej, projekt instalacji niskonapięciowych (w tym: telewizji dozorowej),projekt instalacji teletechnicznych, projekt instalacji technologicznych projekt aranżacji wnętrz zgodny z wytycznymi zamawiającego wraz z wizualizacjami, wizualizacje budynku przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, projektowana charakterystyka energetyczna, operat wodnoprawny (jeśli wystąpi taka konieczność), uzgodnienia projektu budowlanego w zakresie bezpieczeństwapożarowego, Sanepid, BHP. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w programie funkcjonalno –użytkowym dołączonym do SIWZ UWAGA! W przypadku rozbieżności pomiędzy zapisami w ww. dokumentach oraz SIWZ za obowiązujące należy przyjąć bardziej restrykcyjne. Należy uwzględnić indywidualne chłodzenie pomieszczeń technicznych (serwer, ups, pomieszczenia technologiczne) niezależnie od systemu VRF przypisanego dla pomieszczeń. Wszelkie koszty niezbędne do opracowania dokumentacji projektowej (wykonania badań, pomiarów, pozyskania map, pozwoleń, zwolnień, warunków, opinii, uzgodnień, decyzji administracyjnych, uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę oraz ewentualnych odstępstw) ponosi Wykonawca. 61. Dokumentacja projektowa winna być wykonana w zakresie iformie zgodnej z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129) i zawierać wszystkie wymagane prawem opracowania niezbędne dla tego rodzaju przedsięwzięcia w tym: a) projekt budowlany oraz projekt wykonawczy wykonany w zakresie i formie zgodnej z przepisami Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1935) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t. j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1129), umożliwiający uzyskanie pozwolenia na budowę. Projekty wykonawcze powinny uzupełniać i uszczegóławiać projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego i realizacji robót budowlanych. Projekty wykonawcze zawierają rysunki w skali uwzględniającej specyfikę zamawianych robót i zastosowanych skal rysunków w projekcie budowlanym wraz z wyjaśnieniami opisowymi, które dotyczą części obiektu, rozwiązań budowlano-konstrukcyjnych i materiałowych, detali architektonicznych oraz urządzeń budowlanych, instalacji i wyposażenia technicznego, których odzwierciedlenie na rysunkach projektu budowlanego nie jest wystarczające dla ww. potrzeb. b) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia sporządzoną z uwzględnieniem przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401), c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie i formie zgodnej z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t. j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1129) d) przedmiar robót w zakresie i formie zgodnej z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t. j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1129) e) kosztorys sporządzony na podstawie przedmiaru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowania kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389). f) Projekty budowlane i wykonawcze muszą być kompletne, obejmować wszystkie branże i zawierać rozwiązania optymalne i konieczne z punktu widzenia celu jakiemu mają służyć. g) Dokumentacja projektowa winna zostać opracowana i przekazana Zamawiającemu w następującej ilości: -projekty budowlane do pozwolenia na budowę w ilości 4 egzemplarzy -projekty wykonawcze w ilości 6 egzemplarzy -projekty aranżacji i wizualizacje w ilości 2 egzemplarzy -szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w ilości 3 egzemplarzy -informacje dotyczące BIOZ w ilości 6 egzemplarzy -przedmiary i kosztorysy w ilości 2 egzemplarzy -inne wymagane uzgodnienia, ekspertyzy, oświadczenia i decyzje niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę i przeprowadzenia całego procesu inwestycyjnego. -część graficzną i część opisową dokumentacji projektowej, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót Projektant przekaże Zamawiającemu w wersji elektronicznej możliwej do odczytania z możliwością edycji przez Zamawiającego. Przez wersje elektroniczną należy rozumieć; -rysunki jako pliki w formacie dwg (do wersji „AutoCad 2010), oraz pdf -teksty jako pliki w formacie doc (Word 2007), oraz pdf -kosztorysy jako w formacie xls (Excel 2007), oraz pdf 62. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawiania Zamawiającemu do akceptacji projektów aranżacji. Każdorazowo Zamawiający będzie mógł wnieść do nich uwagi w terminie 14 dni, które winny być niezwłocznie uwzględnione przez Wykonawcę. 63. Dokumentacja projektowa powinna: umożliwić realizację inwestycji z uwzględnieniem wymagań Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w swojej treści określić przedmiot zamówienia, w tym w szczególności technologię robót, materiały i urządzenia a także parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii, urządzeń i wyposażenia. opisywać przedmiot zamówienia za pomocą cech technicznych i jakościowych, przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia i sprawdzenia rozwiązań projektowychw zakresie wynikającym z przepisów oraz doświadczenia o wzajemnym skoordynowaniu technicznym opracowań projektowych powinny być wykonane przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności, zapewniające uwzględnieniezawartych w przepisach zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy. w zakresie przedmiaru robót zawierać opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstawy do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych. 64. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe i prawa zależne do wszelkich egzemplarzy sporządzonych opracowań na wszystkich polach eksploatacji wymienionych w art. 50 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. W szczególności Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawo majątkowe do utworu, na następujących polach eksploatacji: a) autorskie prawa majątkowe do wszystkich utworóww rozumieniu ustawy o Prawie autorskim i prawach pokrewnych wytworzonych w trakcie realizacji przedsięwzięcia, w szczególności takich jak: raporty, mapy, wykresy, rysunki, plany, dane statystyczne, ekspertyzy, obliczenia inne dokumenty powstałe przy realizacji przedsięwzięcia oraz broszury, zwanych dalej utworami; b) Zezwala Zamawiającemu na korzystanie z opracowań utworów oraz ich przeróbek oraz na rozporządzanie tymi opracowaniami wraz z przeróbkami -tj. udziela Zamawiającemu praw zależnych. -użytkowania utworów na własny użytek, użytek swoich jednostek organizacyjnych oraz użytek osób trzecich w celach związanych z realizacją zadań Zamawiającego, -utrwalenie utworów na wszelkich rodzajach nośników, a w szczególności na nośnikach video, taśmie światłoczułej, magnetycznej, dyskach komputerowych oraz wszystkich typach nośników przeznaczonych do zapisu cyfrowego (np. CD, DVD, Blue-ray, pendrive, itd.), -zwielokrotnianie utworów dowolną techniką w dowolnej ilości, w tym techniką magnetyczną na kasetach video, techniką światłoczułą i cyfrową, techniką zapisu komputerowego na wszystkich rodzajach nośników dostosowanych do tej formy zapisu, wytwarzanie jakąkolwiek techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową, -wprowadzania utworów do pamięci komputera na dowolnej liczbie stanowisk komputerowych oraz do sieci multimedialnej, telekomunikacyjnej, komputerowej, w tym do Internetu, -wyświetlanie i publiczne odtwarzanie utworu, -nadawanie całościlub wybranych fragmentów utworu za pomocą wizji albo fonii przewodowej i bezprzewodowej przez stację naziemną, -nadawanie za pośrednictwem satelity, -reemisja, -wymiana nośników, na których utwór utrwalono, -wykorzystanie w utworach multimedialnych, -wykorzystywanie całości lub fragmentów utworu do celów promocyjnych i reklamy, -wprowadzanie zmian, skrótów, -sporządzenie wersji obcojęzycznych, zarówno przy użyciu napisów, jak i lektora, -publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez niego wybranym -Prawo do przeniesienia autorskich praw majątkowych i praw zależnych na podmiot trzeci -rozpowszechnianie przez prezentację lub publikację w całości lub we fragmentach, na wystawie, w katalogach, wydawnictwach promujących inwestycje lub Zamawiającego, w mediach, na spotkaniach, konferencjach i na stronach internetowych; -możliwości reprodukcji i publikacji utworu w całości lub we fragmentach za pomocą dowolnej techniki; -użyczanie, najmowanie, wprowadzanie do obrotu; -prawa do opracowania utworu w szczególności jego przeróbki lub adaptacji; -sporządzanie projektów na podstawie utworu; -prawa do wykonywania robót budowlanych i innych prac sporządzonych na podstawie utworu -wykorzystywanie do opracowania wniosków o dofinansowanie -przetwarzanie, wprowadzanie zmian, poprawek i modyfikacji -udostępnianie wykonawcom, w tym również wykonanych kopii -wykorzystywanie wielokrotne utworu do realizacji celów, zadań i inwestycji Zamawiającego; -wyświetlanie i publiczne odtwarzanie utworu 65. Wynagrodzenie za przeniesienie autorskich praw majątkowych zostanie zawarte w wynagrodzeniu ryczałtowym. 66. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. 67. Na podstawie powyższego opisu przedmiotu zamówienia i załączników do SIWZ po stronie Wykonawcy jest wykonanie robót budowlanych budynku Urzędu Miasta w Uniejowie oraz uzyskanie certyfikatu budynku pasywnego. 68. W trakcie realizacji inwestycji teren wokół niej winien być wygrodzony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym. Teren budowy powinien być zabezpieczony i oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami. 69. W trakcie wykonywania robót budowlanych odbywać się będą narady budowy, podczas których będą uzgadniane wszelkie etapy realizacji zamówienia –tygodniowe harmonogramy robót oraz z uwagi na pełnienie przez autorów dokumentacji projektowej nadzoru autorskiego, będą uzgadniane również wszystkie elementy, które będą wykorzystywane do wbudowania, rodzaje wyposażenia obiektu , lokalizacja elementów stałego wyposażenia, etc.(...)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach