Przetargi.pl
Budowa „Parku Rolkarza” przy ul. Targowej w Biłgoraju.

Gmina Miasto Biłgoraj ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, Plac Wolności
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 869 600 , fax. 846 869 665
  • Data zamieszczenia: 2019-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Biłgoraj
    Plac Wolności 16
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 846 869 600, fax. 846 869 665
    REGON: 95036902000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://umbilgoraj.bip.lubelskie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa „Parku Rolkarza” przy ul. Targowej w Biłgoraju.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest j budowa „Parku Rolkarza” przy ul. Targowej w Biłgoraju. Projekt został wyłoniony do realizacji w ramach edycji budżetu obywatelskiego na rok 2019. Celem projektu jest stworzenie przestrzeni aktywności sportowej dla wielopokoleniowej grupy osób, głównie dla użytkowników łyżworolek, deskorolek. Zakres zadania obejmuje między innymi: a) roboty przygotowawcze – pomiary, karczowanie, b) roboty rozbiórkowe c) roboty ziemne - wykonanie wykopów, d) profilowanie i zagęszczanie podłoża, e) ułożenie warstwy geotkaniny, f) wykonanie podbudowy, g) elementy ulicy - oporniki, obrzeża, h) wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej, i) wykonanie nawierzchni placu z betonu asfaltowego, j) montaż wyposażenia oraz prefabrykowanych przeszkód parku Rolkarza, k) malowanie linii farbą cienkowarstwową, l) roboty wykończeniowe – plantowanie powierzchni gruntu wraz z obsianiem mieszanką traw, m) inwentaryzacja powykonawcza, Stan istniejący Park Rolkarza zlokalizowany będzie na działce nr 83/1 ark. 21 przy ul. Targowej w Biłgoraju (droga gminna) wbezpośrednim sąsiedztwie rzeki Biała Łada. Park skomunikowany zostanie z istniejącym ciągiem pieszym biegnącym od ulicy Targowej do ul. Bagiennej oraz z istniejącym chodnikiem przy ul. Targowej. W stanie obecnym na części działki znajduje się stary betonowy kort do tenisa przewidziany do rozbiórki w ramach projektu, drzewa, których wycinka została zlecona przez Zamawiającego oraz tereny zielone. Wybrany wykonawca dokona karczowania pozostałych po wycince pni (w ilości zgodnie z przedmiarem robót). Przez teren działki nr 83/1 przebiega sieć wodociągowa oraz linia energetyczna, jednak nie kolidują one z planowaną inwestycją. Stan projektowany: Projektuje się następujące elementy: 1. Płyta jezdna z betonu asfaltowego o gładkiej nawierzchni, o wymiarach 21x38,8 m, obwiedziona zatopionymi opornikami betonowymi. Na płycie z betonu asfaltowego planuje się umiejscowienie poniższych elementów: – boisko do hokeja - o wymiarach 12,5x25 m ograniczonego bandami o wysokości 1,10m-1,25m z tworzywa sztucznego. – park na pozostałej części placu wyposażony w przeszkody do nauki jazdy na rolkach, deskorolkach itp. 2. Wyposażenie dodatkowe tj. - ławki i kosze (dostawa przez Zamawiającego), - stojaki rowerowe, - zadaszona wiata z tworzywa sztucznego – służąca jako szatnia. - bramki do hokeja – z możliwością łatwego demontażu. - tablica informacyjna. Konstrukcja nawierzchni parku - 4 cm - warstwa ścieralna z AC5S 50/70 KR 1-2 wg WT-2:2010 - 5 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W 50/70 KR 1-2 wg WT-2:2010 - 8 cm - podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa niezwiązanego 0/31.5 KR 1-2 wg WT-4:2010 - 12 cm - podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa niezwiązanego 0/63 KR 1-2 wg WT-4:2010 - 30 cm - podbudowa pomocnicza z kruszywa 0/2 f3 spełniającego kryterium zagęszczalności U = d/60/d/10 ≥ 5 - Warstwa separacyjno z geotkaniny polipropylenowej wytrzymałości na rozciąganie we wszystkich kierunkach minimum 24kN/m. - Zagęszczone i wyprofilowane podłoże gruntowe. Konstrukcja chodnika - 6cm kostka betonowa szara 10x20 cm, bezfazowa - 4cm podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 12cm podbudowa z chudego betonu R = 9MPa - 10cm - warstwa odsączająca z kruszywa 0/2 f/3 - Chodniki ograniczone obrzeżem betonowym 100x30x8 cm ustawianych na ławie z betonu C8/10 z oporem. Montaż prefabrykowanych żelbetowych elementów na projektowanej płycie z betonu asfaltowego parku: 1.Grindbox –prostokąt - spadek 500 x200x0/35h + Grindbox - przeszkoda łączona dwa prostokąty o różnych wysokościach 500x150x20/35h. 2. Grindbox - przeszkoda łączona spadek +box + schodki wymiary: 670x120x48h. 3. Mini quater pipe 600x 320x 50h, ∅ 60mm coping na przełamaniu. 4. Poręcz prosta - profil O wymiary: 500 x 6 x16h 5. Poręcz spadowa - profil O wymiary 600x6x20/40h. 6. Ławeczka stalowa - bench, wymiary 250x30x35h. I. Wyposażenia boiska do gry w hokeja na rolkach: - bandy o wysokości 1,10m-1,25m z tworzywa sztucznego - bramki demontowane o wymiarach ok. 105x170 cm - linie pola gry z farby gładkiej. Odwodnienie Projektuje się odwodnienie powierzchniowe jezdni poprzez spadki poprzeczne w stronę zieleni. Dodatkowe informacje: 1. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym sposób docinania kostki na chodnikach. 2. Nadmiar gruntu wynikający z bilansu robót ziemnych, wszystkie materiały pochodzące z rozbiórki stanowią własność Zamawiającego. Ww. materiały Wykonawca przewiezie w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 3 km. 3. Wszystkie prace przebiegające w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu należy prowadzić ręcznie, pod nadzorem przedstawiciela, wskazanego przez właściciela sieci. Przed rozpoczęciem robót, przebiegających w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu, należy próbnymi przekopami ustalić położenie tych sieci. Przy realizacji zadania Wykonawca powinien respektować wszystkie wymagania określone w warunkach technicznych wydanych przez właścicieli urządzeń infrastruktury, opiniach, uzgodnieniach. 4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami i normatywami. 5. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. 6.1 Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem całego zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. 6.2 Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia) co, do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: a) Czynności związane z asfaltowymi. b) Czynności związane z pracami brukarskimi. c) Czynności związane z pracami konstrukcyjno-budowlanymi. 6. Dopuszcza się możliwość wykonania robót zamiennych nieskutkujących wykroczeniem poza przedmiot zamówienia, gdy: • zmiany sposobu wykonania jakiegoś elementu robót pod warunkiem że nie zostanie zwiększony zakres ilościowy a jedynie zmieniana technologia, zastosowane inne materiały lub zmienione miejsce wykonywanych prac ale w ramach tego obiektu. • wykonawca zaproponował w ofercie zastosowanie materiałów określonych w dokumentacji, a w trakcie budowy z uzasadnionych względów np. zaprzestanie produkcji, pojawienia się materiałów nowej generacji, technologii, chce użyć innego równoważnego materiału spełniającego warunki określone w specyfikacjach technicznych. • Zamienność powyższa będzie możliwa w przypadku zapewnienia rozwiązań projektowych, materiałów i urządzeń o parametrach, co najmniej takich samych, które stanowiły podstawę wyboru oferty, stosownie do zaistniałych zmian warunków realizacji robót i pod warunkiem nie zwiększania wynagrodzenia. odrębnego postępowania. 8. Wymagane warunki gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i wbudowane urządzenia: Okres gwarancji i rękojmi – min. 5 lat od daty odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Każdy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium. kwota wadium: - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na konto bankowe Zamawiającego, prowadzone w Banku PKO BP O/Biłgoraj, Nr konta bankowego 72 1020 5385 0000 9202 0004 2549 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, ze zm.). Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – Park rolkarza” 4 W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 ppkt 2)-5) SIWZ muszą zawierać określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art.46 ust. 5 PZP. Kserokopię dokumentów potwierdzających wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, natomiast oryginał gwarancji/poręczenia należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jedna na jego zwrot bez dekompletowania oferty. 5 W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 6 Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 12 7 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9 Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesienie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust 1 oświadczenia o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,(jeżeli dotyczy) 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty 2. Oświadczenia wzór zał. 2 i 3 do SIWZ 3. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego jeżeli dotyczy 5. Dowód wniesienia wadium W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Powyższe dokumenty opisano szczegółowo w rozdziale XI SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach