Przetargi.pl
Budowa parku rekreacji w Straszynie przy ul. Pocztowej w Gminie Pruszcz Gdański

Gmina Pruszcz Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego 30
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00 , fax. 0-58 682 27 14
  • Data zamieszczenia: 2013-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pruszcz Gdański
    ul. Wojska Polskiego 30 30
    83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
    tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00, fax. 0-58 682 27 14
    REGON: 00053713100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszczgdanski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa parku rekreacji w Straszynie przy ul. Pocztowej w Gminie Pruszcz Gdański
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa parku rekreacji w Straszynie przy ul. Pocztowej w Gminie Pruszcz Gdański. Projekt współfinansowany jest w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 (PROW). 2. Szczegółowy zakres zamówienia: 1) wykonanie boiska wielofunkcyjnego - pow. 1104m2, z nawierzchni syntetycznej /sztuczna trawa/, z odwodnieniem -drenaż, z ogrodzeniem po obwodzie i piłkochwytami , z wyposażeniem, 2) wykonanie utwardzenia z kostki bet. bezfazowej placyku do koszykówki wraz montażem 1 zestawu kosza do koszykówki, 3) wykonanie ciągów komunikacyjnych z kostki bet. bezfazowej i starodruku o łącznej pow. 717m2, 4) wykonanie placu zabaw dla m. dzieci wraz z montażem urządzeń rekreacyjnych, ogrodzeniem i nawierzchnią bezpieczną pod urządzeniami 122m2 i pozostała nawierzchnia z trawy w rolce 222m2, 5) wykonanie parku linowego dla dzieci starszych - dostawa 3-ch urządzeń, wykonanie nawierzchni piaskowych w obrzeżu na pow. 297m2, 6) montaż 4-ch podwójnych urządzeń fitness wraz z nawierzchnią bezpieczna wokół nich na pow. 16,50m2, 7) wykonanie placu dla urządzeń skatepark wraz z dostawą i montażem urządzeń, 8) dostawa i montaż ścianki wspinaczkowej wolnostojącej wraz z nawierzchnią bezpieczną, 9) wykonanie toru do bouli na pow. 60m2 z tłucznia granitowego, 10) wykonanie strefy aerobiku - dostawa i montaż telebimu LED wraz z konstrukcja nośną, 11) wykonanie trawników na pozostałym gruncie ok. 3933m2, zasadzenie zieleni wg. opracowania szczegółowego oraz montaż małej architektury : ławki, kosze na śmieci, pergole, stojak na rowery, stół do gry w szachy, 12) wykonanie systemu podlewania trawników i zieleni, 13) ogrodzenie parku z paneli systemowych wys. 1,3m z cokołem z obrzeża bet. na dł. 311,50m z 2-ma furtkami i bramą dwudzielną, 14) wykonanie oświetlenia terenu lampami parkowymi LED i boiska naświetlaczami, 15) wykonanie zasilenia telebimu i infobokx-u i instalacji sieci WiFi, 16) wykonanie instalacji monitoringu parku zamontowanych na słupach oświetleniowych. 3. Powyższy zakres należy wykonać zgodnie z zakresem określonym w dokumentacji technicznej. 4. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 5. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji ( zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ). W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone w/w dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji /równoważników/ lub odrzuceniu oferty z powodu ich /nierównoważności/. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i dokumentacji technicznej. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 20 000 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszczgdanski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach