Przetargi.pl
Budowa parkingu przy Szkole Podstawowej w Jadwisinie

Miasto i Gmina Serock ogłasza przetarg

  • Adres: 05-140 Serock, Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 828 805 , fax. 227 827 499
  • Data zamieszczenia: 2018-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Serock
    Rynek 21
    05-140 Serock, woj. mazowieckie
    tel. 227 828 805, fax. 227 827 499
    REGON: 1557011900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa parkingu przy Szkole Podstawowej w Jadwisinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest budowa parkingu przy Szkole Podstawowej w Jadwisinie wraz z budową układu komunikacyjnego na terenie szkoły - zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa firmy ALKBUD – Usługi Inwestycyjne, Jadwisin, ul. Królewska 10, 05 – 140 Serock. 3.2 Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje: 3.2.1 Budowę zatok parkingowych przy ul. Szkolnej w Jadwisinie wraz z chodnikami, w tym: 1) wycinka drzew kolidujących z projektowanymi elementami zagospodarowania terenu, 2) rozbiórka ogrodzenia kolidującego z projektowanymi elementami zagospodarowania terenu, 3) rozbiórka nawierzchni kolidujących z projektowanymi elementami zagospodarowania terenu, 4) przebudowa kolidującej sieci teletechnicznej (linia napowietrzna), tj. ustawienie nowego słupa teletechnicznego w nowej lokalizacji i wymiana kabli na odcinkach odchodzących od tego słupa na nowe, 5) przebudowa elektroenergetycznego złącza kablowego kolidującego z projektowanymi elementami zagospodarowania terenu, tj. przeniesienie istniejącego złącza kablowego w linię projektowanego ogrodzenia wraz z budową odcinka przyłącza kablowego, 6) przebudowa sieci oświetlenia ulicznego (dwie latarnie kolidujące z projektowanymi elementami zagospodarowania terenu), tj. przestawienie kolidujących latarni w nową lokalizację (materiał z demontażu) wraz z budową odcinków sieci elektroenergetycznej, 7) budowa dwóch zatok parkingowych o nawierzchni z betonowej kostki brukowej (miejsca parkingowe z kostki koloru szarego, rozdzielone liniami z betonowej kostki brukowej koloru czerwonego), 8) budowa zjazdu na teren OSIR (kostka betonowa koloru grafitowego), 9) budowa chodników o nawierzchni z betonowej kostki brukowej (chodniki w 100 % z kostki nowej, ograniczone obrzeżem na ławie betonowej z oporem), 10) wykonanie ogrodzenia panelowego wraz z prefabrykowaną podmurówką, 11) budowa progu zwalniającego z betonowej kostki brukowej koloru czerwonego w formie wyniesionego przejścia dla pieszych, 12) przebudowa chodnika w rejonie projektowanego wyniesionego przejścia dla pieszych (obniżenie do poziomu +2 cm ponad poziom projektowanego przejścia dla pieszych), 13) wykonanie poboczy na całym odcinku objętym zadaniem (zebranie nadmiaru, rozłożenie humusu gr 5 cm z obsianiem trawą), 14) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego (bez montażu barier U-12a), 15) wykonanie zieleńca w rejonie zjazdu na teren OSiR, 16) uporządkowanie terenu w rejonie prowadzonych prac (w razie potrzeby rozłożenie warstwy humusu z obsianiem trawą). 3.2.2 Remont układu komunikacyjnego na terenie Ośrodka Wypoczynku Letniego administrowanego przez OSiR w Serocku, w tym: 1) rozbiórka istniejących nawierzchni, 2) budowa jezdni manewrowej o nawierzchni z betonowej kostki brukowej koloru grafitowego, 3) budowa placu manewrowego o nawierzchni z betonowej kostki brukowej koloru grafitowego, 4) budowa układu chodników z betonowej kostki brukowej koloru czerwonego, 5) budowa paleniska, 6) wykonanie dwóch zejść z podkładów kolejowych (schodów) prowadzących na boisko (materiał na schody musi być oczyszczony i zaimpregnowany), 7) wykonanie nasadzeń drzew w ilości 16 szt. zgodnie z planem nasadzeń zastępczych stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 3.2.3 Rozbudowa zjazdu i dojścia do osiedla przy ul. Szaniawskiego 1-13 w Jadwisinie, w tym: 1) rozbiórka istniejącej nawierzchni z betonu (3,6 m2) z wywozem i utylizacją, 2) rozbiórka istniejących krawężników betonowych (7 m), 3) wykonanie niezbędnych robót ziemnych, 4) ustawienie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem (3m), 5) ustawienie oporników betonowych na ławie betonowej z oporem (8,5 m), 6) wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni zjazdu (warstwa z KŁSM 15cm, betonowa kostka brukowa 8 cm kolor grafitowy na podsypce c-p 4cm) i chodnika (warstwa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 10cm, betonowa kostka brukowa czerwona- 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 4cm). 3.3 Warunki realizacji zadania. 1) Stan istniejący: Obecnie ul. Szkolna ma nawierzchnię bitumiczną o zmiennej szerokości i zmiennych pochyleniach poprzecznych. Pobocza wykonane z różnych materiałów (bitumiczne, betonowe, zieleńce). W miejscu projektowanych zatok parkingowych i chodników – ogrodzony teren zielony. Istniejący układ komunikacyjny na terenie Ośrodka Wypoczynku Letniego administrowanego przez OSiR w Serocku – chodniki i place z prefabrykatów betonowych - w złym, stanie technicznym. 2) Z uwagi na fakt, że Ośrodek OSiR, na terenie którego prowadzone będą prace, nie zwiesza działalności na czas wykonywania robót budowlanych, wszelkie działania na tym terenie (terminy, zakresy, etapy) należy szczegółowo ustalać z Zamawiającym i przedstawicielem OSiR. 3) Materiały z rozbiórki takie jak kostka betonowa, gruz betonowy bez zanieczyszczeń stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca w ramach realizacji zadania zobowiązany jest przewieźć w/w materiały na teren bazy MGZGK w Serocku (ul. Nasielska 21), przy czym kostkę z rozbiórki należy dostarczyć oczyszczoną i ułożoną na paletach (palety dostarcza Wykonawca).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1 Zamawiający, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 zł (pięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zał. nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach