Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza ogłasza przetarg
- Adres: 34-120 Andrychów, Rynek
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. (0-33) 875-23-60 , fax. (0-33) 875-29-16
- Data zamieszczenia: 2020-08-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza
Rynek 15
34-120 Andrychów, woj. małopolskie
tel. (0-33) 875-23-60, fax. (0-33) 875-29-16
REGON: 52401600000000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Budowa parkingu przy NZOZ „VENA - Andrychów” w ramach zadania „Przebudowa dróg i parkingów gminnych na terenie Gminy Andrychów” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Budowa parkingu przy NZOZ „VENA – Andrychów” w ramach zadania „Przebudowa dróg i parkingów gminnych na terenie Gminy Andrychów” 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i zabezpieczające, b) roboty ziemne, c) budowę jezdni manewrowej o dł. 75,37 m d) budowę 13 miejsc postojowych, e) utwardzenia terenu; f) budowę chodników; g) budowę sieci kanalizacji deszczowej o dł. 37 m wraz z przykanalikami; h) budowę sieci oświetlenia terenu o dł. 100 m; i) przebudowę zjazdu, opaski, sieci oświetlenia terenu o dł. 47 m oraz sieci kanalizacji deszczowej o dł. 39 m wraz z przykanalikami, j) rozbiórkę sieci oświetlenia terenu i kanalizacji deszczowej, k) inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi: - oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego terenu budowy na czas robót, - opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, - organizację zaplecza, - wytyczenie geodezyjne, - organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, - zapewnienie nadzoru zarządców sieci wynikające z uzgodnień, - wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót /wymagana/, - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej bieżącej (roboty zanikowe) i końcowej powykonawczej /gdy wymagana/, - badania zagęszczenia warstw konstrukcyjnych nawierzchni, - bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy, - wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączonej dokumentacji projektowej, decyzji o pozwoleniu na budowę, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ 5. Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w dokumentacji projektowej (jeżeli ich opisanie w dokumentacji, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarach robót nastąpiło poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia) lecz muszą one spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach nie gorszych od wskazanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarach robót, za zgodą projektanta i pod warunkiem złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia w celu aprobaty Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu odpowiednie atesty, certyfikaty, gwarancje, aprobaty techniczne dotyczące zastosowanych materiałów i urządzeń, przed ich zastosowaniem. 6. Warunkiem podpisania umowy na realizację przedmiotowej inwestycji jest otrzymanie dofinansowania z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych – Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 dla dla gmin i powiatów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223300-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 14. Oferta musi zawierać: - formularz ofertowy - według wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; - oświadczenie Wykonawcy - według wzoru – załącznik nr 2 do SIWZ; - pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; - kosztorys ofertowy uproszczony dla zakresu określonego w przedmiarach robót stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ; - zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy) – załącznik nr 10 do SIWZ. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w dziale VI. ust. 1) pkt. 1 niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w dziale VI. ust. 1) pkt. 1 niniejszej SIWZ. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadzie określonej w art. 22a ustawy PZP składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – załącznik nr 3, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa parkingu w Stanisławiu Górnym – Polski Ład
Dodano: 2024-01-23 - Budowa parkingu wraz z ogrodzeniem przy ul. Drogowców 2 – II etap
Dodano: 2023-10-28 - Budowa parkingu wraz z ogrodzeniem przy ul. Drogowców 2 – II etap
Dodano: 2023-09-08 - Przebudowa drogi dojazdowej, chodników, parkingów, placu przed budynkiem szkoły wraz z rozbiórką budynku kotłowni w Zespole Szkół im. Emila Godlewskiego w Piotrkowicach Małych
Dodano: 2023-03-15 - Poprawa dostępności komunikacyjnej w msc. Gnojnik
Dodano: 2022-12-21 - Zintegrowana infrastruktura dla transportu kolejowego w subregionie tarnowskim w miejscowości Bogumiłowice na terenie Gminy Wierzchosławice
Dodano: 2021-03-18 - Wykonanie parkingu na terenie zielonym uczelni (róg ulic Chmiela i Warmijskiej)
Dodano: 2021-01-25 - Wykonanie parkingu na terenie zielonym uczelni (róg ulic Chmiela i Warmijskiej)
Dodano: 2020-12-07 - Rozbudowa miejsc postojowych w Placówce Terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Limanowej.
Dodano: 2020-09-24 - Remont parkingu dla samochodów osobowych w miejscowości Krzczonów
Dodano: 2020-09-08