Przetargi.pl
Budowa parkingu przy cmentarzu, przy Al. Topolowej w Michałowicach wraz z odwodnieniem i oświetleniem

Gmina Michałowice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-816 Michałowice, Aleja Powstańców Warszawy
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 350 91 91, , fax. 22 350 91 01
  • Data zamieszczenia: 2020-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Michałowice
    Aleja Powstańców Warszawy 1
    05-816 Michałowice, woj. mazowieckie
    tel. 22 350 91 91, , fax. 22 350 91 01
    REGON: 01326929000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.michalowice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa parkingu przy cmentarzu, przy Al. Topolowej w Michałowicach wraz z odwodnieniem i oświetleniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa parkingu przy cmentarzu w Michałowicach wraz z odwodnieniem i oświetleniem. 2.2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona parking wraz z odwodnieniem i instalacją oświetleniową oraz chodnik i stanowiska handlowe. 2.3. W ramach zamówienia Wykonawca wykona: a) usunięcie ok. 3 178,00 m2 warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek, grubość warstwy do 15 cm, b) wywóz ok. 941,70 m3 humusu, roboty ziemne wykonywane ładowarkami kołowymi o poj. 1,25 m3 w ziemi w hałdach z transportem urobku samochodami samowyład. 5 -10 t na odl. do 1 km, c) zabezpieczenie ok. 36,00 m kablowych linii telekomunikacyjnych i elektroenergetycznych, d) mechaniczne wykonanie ok. 3 178,00 m3 koryta o średniej głębokości 20 cm, na całej szerokości placu, w gruntach kat. II-IV, przy użyciu równiarki i walca wibracyjnego samojezdnego, e) roboty ziemne wykonywane ładowarkami kołowymi o poj. 1,25 m3 w ziemi w hałdach z transportem urobku samochodami samowyład. 5 -10 t na odl. do 1 km – ok. 635,00 m3, f) wykonanie regulacji pionowej ok. 2,00 szt. studzienek dla urządzeń podziemnych – włazów kanałowych i studni przelotowych, g) wykonanie ok. 576,00 m obrzeży, krawężników i oporników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej, h) profilowanie i zagęszczanie ok. 2 560,00 m2 podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni i stanowisk postojowych wykonane mechanicznie, i) Profilowanie i zagęszczanie ok. 406,00 m2 podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni chodnika, stanowiska postojowego dla autobusu wykonane ręcznie, j) wykonanie ok. 3 373,00 m2 podbudowy pod jezdnie, chodnik, stanowiska postojowe, stanowiska handlowe stanowiska postojowego dla autobusu, k) wykonanie ok. 2 967,51 m2 nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm, układane na podsypce cementowo-piaskowej spoiny wypełniane piaskiem, (UWAGA ok. 2000,00 m2 kostki brukowej zapewnia Inwestor jako materiał z rozbiórki zmagazynowany w odległości do 100 m od placu budowy), l) wykonanie ok. 212,00 m odwodnienia tj. kanału deszczowego wraz z przykanalikami, m) wykonanie ok. 14,00 szt. studzienek kanalizacyjnych i studzienek ściekowych, n) wykonanie instalacji oświetlenia ulicznego tj, wykopy, ułożenie kabla, układanie bednarki w rowach kablowych, ustawienie w gruncie ok. 6,00 szt. prefabrykowanych fundamentów latarni solarnych i hybrydowych 2.4 Wykonawca zobowiązany jest: 1. zapewnić bezpieczną organizację prac, 2. zabezpieczyć teren budowy w sposób uniemożliwiający wejście na teren budowy osób postronnych przez całą dobę, 3. bezwzględnie stosować się do treści wszystkich uzgodnień wydanych przez osoby upoważnione przez Zamawiającego, 4. zapewnić ciągły nadzór całodobowy nad oznakowaniem drogowym i wprowadzonymi zmianami w organizacji ruchu, 5. nadmiar gruntu zutylizować we własnym zakresie. Utylizacji należy poddać również inne materiały pochodzące z rozbiórek. We własnym zakresie należy również zabezpieczyć sobie miejsce na czasową zwałkę gruntu. Koszty powyższych prac należy uwzględnić w wynagrodzeniu ryczałtowym, 6. uwzględnić w wynagrodzeniu koszty ewentualnego obniżania zwierciadła wody, koszty urządzenia i utrzymania zaplecza budowy, koszty uzgodnień, odbiorów, badań, wyłączeń sieci i przyłączy w celu wykonania zamówienia, koszty obsługi geodezyjnej i geotechnicznej, oraz przygotowania dokumentacji powykonawczej, 7. wykonać na swój koszt schematy lub rysunki robocze, warsztatowe jeśli uzna to za konieczne dla wykonania robót lub ich części, 8. do wykonania przedmiotu zamówienia użyć materiałów i urządzeń posiadających świadectwo dopuszczenia do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz spełniać wymogi określone w Ustawie z dnia 07.07.1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2018 r., poz. 1202). 2.5 Pełny zakres przedmiotu zamówienia określony jest w: 1. Dokumentacji technicznej zawierającej : Specyfikacje Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, „Przedmiary robót” i Dokumentację projektową, stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ. 2.6 Na odcinku prowadzenia robót Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć wszystkie drzewa, krzewy oraz rośliny wieloletnie (ochrona również bryły korzeniowej), które znajdują się w miejscach, gdzie może nastąpić ich uszkodzenie oraz prowadzić prace w sposób ograniczający do minimum zniszczenie powierzchni biologicznie czynnej. 2.7 Wykonawca zobowiązany będzie do odtworzenia powierzchni biologicznie czynnej oraz do usunięcia uszkodzonych roślin i posadzenia nowych roślin w uzgodnieniu z Referatem Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Michałowice na swój koszt. 2.8 Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do ścisłej współpracy z Wykonawcą świadczącym usługi odbioru odpadów na terenie Gminy (m.in. pomocy przy odbiorze odpadów z nieruchomości przyległych do pasa drogowego na którym prowadzone są roboty). 2.9 Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 1. Na podstawie art. 29 ust. 3a (klauzule społeczne) ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia. 2. Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019.1040.) osobę/y wykonującą/e czynności operatora koparko-ładowarki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest w terminie do składania ofert wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach