Przetargi.pl
Budowa parkingu oraz obiektów małej architektury wraz z utwardzeniem terenu w Domaniewicach

Gmina Domaniewice ogłasza przetarg

  • Adres: 99-434 Domaniewice, Główna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468 383 522 , fax. 468 383 377
  • Data zamieszczenia: 2018-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Domaniewice
    Główna 2
    99-434 Domaniewice, woj. łódzkie
    tel. 468 383 522, fax. 468 383 377
    REGON: 75014822000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.domaniewice.bipst.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa parkingu oraz obiektów małej architektury wraz z utwardzeniem terenu w Domaniewicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Budowa parkingu oraz obiektów małej architektury wraz z utwardzeniem terenu w Domaniewicach” 2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch następujących zadań: 2.1. Zadanie I: „Budowa parkingu ogólnodostępnego dla samochodów osobowych wraz z oświetleniem oraz zbiornikiem bezodpływowym na deszczówkę” Miejsce realizacji robót - m. Domaniewice na terenie działek oznaczonych nr ewid. 372 i 1852 o łącznej powierzchni 3425,06 m2. Zakres robót obejmuje m.in.: -usunięcie wierzchniej warstwy utwardzenia -wykonaniu podbudowy i nawierzchni z kostki betonowej -oddzielenie miejsc postojowych pasami zieleni w skład których wchodzić będą: ozdobne drzewa i krzewy, ławki ogrodowe, kosze na odpady komunalne, a także lampy oświetleniowe -obłożenie istniejącego punktu czerpalnego wody płytami granitowymi -wykonaniu odwodnienia parkingu poprzez montaż wpustu ulicznego, odprowadzającego wody opadowe do zbiornika bezodpływowego. 2.2. Zadanie II: ,,Budowa obiektów małej architektury wraz z utwardzeniem terenu w ramach zagospodarowania przestrzeni publicznej przy ul. Kościelnej w Domaniewicach” Miejsce realizacji robót: m. Domaniewice na terenie działek oznaczonych nr ewid. 372 i 1852 o łącznej powierzchni 993,50 m 2. Zakres robót obejmuje m.in.: -wykorytowanie istniejącego podłoża -wykonanie podbudowy raz ułożenie krawężnika i kostki betonowej -wykonanie klombu -wykonanie wokół klombu alejki -przygotowanie podłoża i zasiew trawy -wykonanie fragmentu chodnika -ustawienie ławek -montaż lamp ledowych. Zadanie II przedmiotu zamówienia jest realizowana przez Zamawiającego w ramach zawartej w dniu 14 listopada 2017 r. z Województwem Łódzkim Umowy o przyznanie pomocy Nr 00192-6935—UM0510311/17. 3. Szczegółowy zakres prac i robót objętych obowiązkami Wykonawcy opisany jest w dokumentacji projektowej, stanowiącej zał. nr 9 do SIWZ. 4. Wymagania dotyczące robót: -wszelkie prace winny być realizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru, -roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami niniejszej specyfikacji. 5. Wymagania dotyczące materiałów i urządzeń: -użyte materiały i urządzenia winny być I gatunku, posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniać sprawność eksploatacyjną. 6. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. 7. Wykonanie wszelkich robót towarzyszących: przygotowawczych, opracowania dokumentacji odbiorowej (w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej) oraz pozostałych niezbędnych do odbioru przedmiotu zamówienia, leży po stronie Wykonawcy i ich koszt należy uwzględnić w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia ewentualnych szkód powstałych w czasie realizacji zadania. 8. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy Pzp: Zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zamówienia przez wykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę – jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz.1666, 2138 i 2255 oraz z 2017 r. poz. 60 i 962). Wymóg ten dotyczy wszystkich pracowników fizycznych oraz operatorów maszyn będących na terenie budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223300-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości 5000,00 PLN, (słownie: pięć tysięcy złotych zero groszy). 2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert, 3. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, na konto Zamawiającego: BSZŁ O/Domaniewice 52 9288 1037 1980 0329 2000 0040 lub w jednej z poniżej podanych form: a) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielni kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) w gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy przekazać przelewem na konto Zamawiającego, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Potwierdzoną za zgodność kserokopię dowodu zapłaty wadium należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Oryginał wniesienia wadium należy złożyć w pokoju nr 15 w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert. Oferta zabezpieczona na krótszy okres niż wymagany zostanie odrzucona. 6. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji powinien zawierać stwierdzenie, że jest ono nieodwołalne i że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 7. W przypadku gdy wadium w formie gwarancji wnoszone będzie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści gwarancji powinno wynikać, że odnosi się ona zarówna do zleceniodawcy gwarancji, jak i do wszystkich pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 Ustawy Pzp. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 Ustawy Pzp. 10. Złożenie oferty niezabezpieczonej akceptowaną formą wadium wskazaną w ust. 3 będzie skutkować odrzuceniem Wykonawcy z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzenia spełnienia tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2, 2. oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3, 3. pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy Pzp do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy, wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ, 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Pełnomocnictwo (jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy,)należy załączyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie określające rodzaj i zakres czynności, które może realizować pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach