Przetargi.pl
Budowa parkingu na cmentarzu miejskim.

Zakład Administracji Domów Mieszkalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 07-200 Wyszków, ul. Komunalna 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-29 742 38 29 w. 12, 16 , fax. 0-29 742 38 29
  • Data zamieszczenia: 2011-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Administracji Domów Mieszkalnych
    ul. Komunalna 1 1
    07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 0-29 742 38 29 w. 12, 16, fax. 0-29 742 38 29
    REGON: 55038276000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zadm.w.interia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład administracji domów mieszkalnych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa parkingu na cmentarzu miejskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac budowlanych: Na poszczególnych elementach terenu zaprojektowano następujące rodzaje nawierzchni: 1) Pas z kostki brukowej o powierzchni 185m2 - kostka brukowa gr. 8cm, - wyrównawcza warstwa piasku gr. 3cm, - warstwa z kruszywa łamanego gr. 15cm, - podsypka piaskowa WP>35 gr. 15cm, - krawężnik betonowy wtopiony 12x25cm dł. 74mb. 2) Dwa pasy z płyt JOMB o powierzchni 296m2: - płyty JOMB 75x100cm, - podsypka piaskowa gr. 15cm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452233009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zadm.w.interia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach