Przetargi.pl
Budowa parkingu i drogi dojazdowej do zabytkowej Bramy-Wieży w m. Dominów gm. Głusk dz. nr ew. 157/12 i 157/13

Urząd Gminy Głusk ogłasza przetarg

  • Adres: 20-380 Lublin, ul. Głuska 140
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7518760 , fax. 081 7518650
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Głusk
    ul. Głuska 140 140
    20-380 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7518760, fax. 081 7518650
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glusk.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa parkingu i drogi dojazdowej do zabytkowej Bramy-Wieży w m. Dominów gm. Głusk dz. nr ew. 157/12 i 157/13
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa parkingu i drogi dojazdowej do zabytkowej Bramy-Wieży w m. Dominów gm. Głusk dz. nr ew. 157/12 i 157/13 o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm - 900, 50 m2, o nawierzchni z płyt wielootworowych - 535 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 1 000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym do wykonywania działalności zgodnie z wymogami ustawowymi; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu : 2.1 W zakresie warunku wskazanego w ust. 1 pkt. 1.2 wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie realizacji minimum dwóch zadań odpowiadających rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w § 6 pkt 3 ust. 1 -2 2.2.W zakresie warunku wskazanego w ust. 1 pkt. 1.3 wymagane jest posiadanie środków na kwotę nie mniejszą niż wartość zadania. 2.3.Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w § 6 pkt. 4 ust.1 2.4. W zakresie warunków wskazanych w ust.1 pkt. 1.1 i 1.4 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń o których mowa w § 6 pkt.2 ust. 1-5. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków w postępowaniu zastosuje formę spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego ww. warunków będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art.24. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą zgodnie z treścią art.24 ust.4 ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 .Sporządzony przez Wykonawcę Formularz ofertowy - wg załączonego załącznika nr 1 do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym, 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy prawo zamówień publicznych zawartych w § 5 ust.1 pkt.1 i 4 SIWZ zamawiający żąda: 2.1. Aktualny dokument dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem: zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub wyciąg z rejestru handlowego, ksero poświadczone za zgodność z oryginałem - załącznik nr 2, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2.2.Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami związanymi z działalnością wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 3; 2.3.Aktualne zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 4 2.4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności w myśl art. 24.ust.1pkt.4-8 (w przypadku spółek, informacja o podmiocie zbiorowym art.24.ust.1 pkt.9) wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert - załącznik nr 5. 2.5 Oświadczenia w trybie art.22.1 pkt.4 ustawy Prawo zamówień publicznych -załącznik nr 6 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia zawartych w § 5 ust.2 pkt.1 SIWZ zamawiający żąda : 3.1 Wykaz robót budowlanych za ostatnie 5 lat odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 7 + min. 2 referencje, protokoły odbioru robót o wartości odpowiadającej wartości zamówienia; 3.2 Wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia (wymagane kwalifikacje drogowe), a także zakresu wykonywanych przez nich czynności -załącznik nr 8 (w branży drogowej) 4. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda: oświadczenia Wykonawcy, że posiada środki finansowe w wysokości na kwotę nie mniejszą niż wartość zadania, bądź opinii bankowej o posiadanych środkach finansowych- załącznik nr 9, 5. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - załącznik nr 10, 6. Podpisanego wzoru umowy - załącznik nr 11. 7. Dokument potwierdzający wniesienie wadium - załącznik nr 12,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/glusk
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach