Przetargi.pl
budowa parkingu dla samochodów osobowych z włączeniem do drogi powiatowej poprzez przebudowę istniejacych zjazdów w centrum wsi Łętownia.

Gmina Jordanów ogłasza przetarg

  • Adres: 34-240 Jordanów, ul. Rynek 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2693510 , fax. 018 2693526
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jordanów
    ul. Rynek 2 2
    34-240 Jordanów, woj. małopolskie
    tel. 018 2693510, fax. 018 2693526
    REGON: 49189225100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www: gmina-jordanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    budowa parkingu dla samochodów osobowych z włączeniem do drogi powiatowej poprzez przebudowę istniejacych zjazdów w centrum wsi Łętownia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi (z uwzględnieniem postanowień art. 2 pkt 8 oraz art. 30 ustawy Prawo zamówień publicznych) : budowa parkingu dla samochodów osobowych z włączeniem do drogi powiatowej poprzez przebudowę istniejących zjazdów w centrum wsi Łętownia. 2/ Zakres robót obejmuje : - wykonanie 59 miejsc postojowych dla samochodów osobowych - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej w oprawie z krawężników betonowych - wykonanie miejsc postojowych o wymiarach 2,5 m x 5 ,0 m każde oraz dwóch miejsc dla osób niepełnosprawnych o wymiarach 3,75 m x 5,0 m - usytuowanie miejsc postojowych w rzędach prostopadle po obu stronach dróg wewnętrznych parkingu, o powierzchni około 563 m2 - drogi wewnętrzne wykonane winny być szerokości 5,0 m , o powierzchni ok. 925 m2 - wykonanie chodnika i dojść do parkingu o powierzchni 112 m2 - wykonanie wysepek zielonych o powierzchni około 299 m2. 3/ Szczegółowy zakres prac obejmuje: a) przedmiar robót b) szczegółowe specyfikacje techniczne) c) projekt techniczny 4/ Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, dokumentacją techniczną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przepisami BHP. 5/ Wykonawca dostarczy wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zamówienia, przez oznaczenie w dokumentacji technicznej i przedmiarze robót producenta i nazwy należy rozumieć jako możliwość użycia przez Wykonawcę materiałów i urządzeń takich lub równoważnych o parametrach nie gorszych od zaprojektowanych po uzgodnieniu z Zamawiającym. 6/ Wykonawca zobowiązany jest wskazać część zamówienia, którą zamierza zlecić podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki udziału w postępowaniu W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków z pkt . 1: ad. 1) warunek spełnią wykonawcy, którzy prowadzą działalność gospodarczą zgodną z przedmiotem zamówienia, ad. 2) warunek spełnią wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania wykonali samodzielnie należycie minimum jedną robotę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia i posiadają dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Dysponują osobą z posiadanymi uprawnieniami budowlanymi w specjalności : - budowlanej w zakresie budowy dróg oraz posiada aktualne zaświadczenie przynależności do Okręgowego Związku Zawodowego, w oparciu o art. 6 ust.1 ustawy z 15.12. 2000 r. ad. 3) warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 400 000,00 zł brutto zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia i złożą stosowną informację z banku lub Spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, ad. 4) warunek spełnią wykonawcy, którzy załączą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i dokumenty wymienione w pkt. 2. Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem, sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w Części VII pkt . 1 i formie określonej w Części VI SIWZ: 1) Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze - stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ 2) Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ c)Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej o posiadaniu kwoty minimum 400 000,00 zł brutto lub zdolności kredytowej Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert d)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawianych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f)Wykaz wykonanych samodzielnie co najmniej jednej robót w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty wykonania oraz odbiorów wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 , g)Wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych w wykonaniu zamówienia wraz z załącznikami uprawnieniami i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r, Nr 5, poz.42 ze zm.) - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w tym punkcie, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował załączniki nr 4a i 4b Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum po 1 osobie posiadającej uprawnienia do kierowania robotami w specjalności budowlanej w zakresie budowy dróg, h) kopie polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością na kwotę nie mniejszą niż 50 % ceny brutto oferty, i) wykaz niezbędnego sprzętu i urządzeń , którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, w przypadku braku własnych urządzeń należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia zał. nr 4c Uwaga: Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej powinien złożyć dokumenty zgodnie z § 2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r ( D. U. z 2004, Nr 71,poz. 646 ) 3) Parafowany wzór umowy jako akceptacji jej treści i warunków wg załącznika Nr 5 do SIWZ. 4) kosztorys ofertowy zgodny z podanym przedmiarem robót.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www:gmina-jordanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach