Przetargi.pl
Budowa parkingu „ Bike & Ride ” wraz z budową dróg rowerowych jako dróg dojazdowych do planowanego parkingu w Mysłowicach, w tym: Część I – przejście podziemne Część II – drogowa

Miasto Mysłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 41-400 Mysłowice, Ul. Powstańców
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 223 40 75 , fax. 32 223 40 75; 222 25 65
  • Data zamieszczenia: 2020-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Mysłowice
    Ul. Powstańców 1
    41-400 Mysłowice, woj. śląskie
    tel. 32 223 40 75, fax. 32 223 40 75; 222 25 65
    REGON: 27625539300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.myslowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa parkingu „ Bike & Ride ” wraz z budową dróg rowerowych jako dróg dojazdowych do planowanego parkingu w Mysłowicach, w tym: Część I – przejście podziemne Część II – drogowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I – przejście podziemne. I. Przedmiotem zamówienia jest budowa dwóch obiektów kubaturowych osłaniających zejście do przejścia podziemnego pomiędzy ulicą Powstańców i ul. Oświęcimską – rejon dworca PKP w Mysłowicach, wyburzenie obiektów osłaniających przejście podziemne, przebudowa przejścia podziemnego, remont zatoki autobusowej i wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej w tym: 1. konstrukcja obiektu: żelbetowa, 2. instalacje wewnętrzne: oświetlenia, oświetlenia awaryjnego, oświetlenie uliczne posadzkowe, najazdowe typu LED, odwodnienia liniowe, 3. posadzki z płyt granitowych uszorstnionych, płomieniowanych szaro-żółtych grubości 3 cm, 4. ściany - demontaż istniejących obudów ścian z blachy trapezowej, istniejących płyt granitowych płyt z płytek gresowych, naprawa ubytków i rys , tynkowanie ścian i malowanie w kolorze białym, 5. ściany – do wysokości 180 cm - montaż płyt granitowych polerowanych w kolorze jasnoszarym grubości 3 cm, na stelażu aluminiowym, w miejscach przewężenia przyklejonych zaprawą klejową do okładzin kamiennych, 6. sufity – demontaż istniejących obudów z blachy trapezowej, naprawa ubytków i rys stropów, tynkowanie stropów i malowanie w kolorze białym, 7. sufity – podwieszane z płyty włókno-cementowej malowanej w czerech barwach nad schodami, mocowane na podkonstrukcji zakrywające instalację oświetleniową, oprawy montowane w suficie zlicowane z linią sufitu, 8. barierki i poręcze schodów chromoniklowane o wysokości 110 cm nad posadzką, 9. schody nr 1 i 2 ( numeracja wg dokumentacji projektowej ) – wymiana okładzin ściennych na płyty granitowe, wymiana i naprawa stopni schodów, wymiana barierek schodowych, 10. schody nr 4 – różnica poziomów 8,00 m, zejście w postaci 5 biegów po 10 stopni każdy ( wysokość stopnia 16 cm ) podzielone spocznikami 150 cm, szerokość biegu 275 cm, 11. schody ruchome dwubiegowe nr 3, różnica poziomów 9,00 m – liczba urządzeń – 2, ilość elementów – 3 elementy/1 urządzenie, wysokość podnoszenia – 9,00 m, kąt nachylenia – 300 , szerokość stopnia 800 mm, prędkość 0,50 m/s, 12. schody wewnętrzne w tunelu na połączeniu części gminnej z częścią przynależną do PKP – dostawa i montaż platformy dla osób niepełnosprawnych, 13) montaż ramp dla zjazdu wózków i rowerów na schodach stałych. II. Zadaszenia nad zejściami do przejścia – forma nachylonego ściętego prostopadłościanu z kolorystyką dopasowaną do kolorów identyfikacji wizualnej miasta w tym: 1. dane charakterystyczne obiektu: powierzchnia zabudowy - 36,92 m2 ; kubatura – 86,44 m3, poziom posadowienia PPP = 268,23 m n.p.m.; wysokość – 3,50 m, 2. konstrukcja – rama żelbetowa wyprowadzona bezpośrednio ze ścian przejścia podziemnego, 3. kolorystyka zewnętrzna i materiały elewacyjne – kolor elewacji – naturalny beton szary architektoniczny, gładki, stolarka okienna w kolorze szarym, przeszklenia w kolorystyce zgodnej z przyjętym standardem identyfikacji wizualnej miasta; obróbki blacharskie z blachy stalowej powlekanej – kolor szary; barierki zewnętrzne chromowane, 4. instalacje wewnętrzne – oświetlenie, oświetlenie awaryjne, odwodnienia liniowe, 5. posadzki, ściany sufity – jak w przejściu podziemnym. III. Winda zewnętrzna – forma prostopadłościanu wykończonego płytami z betonu architektonicznego z akcentami kolorystycznymi w tym: 1. dane charakterystyczne obiektu – pow. zabudowy, winda zewnętrzna – 3,59x2,77 = 9,94 m2, 2. kubatura – 39,76 m3 , 3. wysokość – 9,00 m, 4. konstrukcja szybu żelbetowa połączona bezpośrednio ze ścianami przejścia podziemnego, 5. kolorystyka zewnętrzna i materiały elewacyjne – naturalny beton architektoniczny szary, gładki, drzwi windy chromowane, obróbki blacharskie z blachy stalowej powlekanej, kolor szary, 6. instalacje wewnętrzne: oświetlenie, teletechniczna, alarmowa, wentylacja. IV. Obiekty małej architektury. 1. wiata na rowery – sześciostanowiskowa o wymiarach 6,30 m x 2,00 m, konstrukcja stalowa z profili zamkniętych, malowana proszkowo RAL 7040 Antracyt, pokrycie dachu – blacha stalowa, kolorystyka jak zejścia do przejścia podziemnego – 2 kpl, 2. wiata przystankowa typu Silesia 2005 – 4,32 m x 1,38 m, konstrukcja z profili stalowych, ocynkowanych, lakierowanych RAL 7040 Antracyt, materiały wykończeniowe – stal nierdzewna, polerowana, pokrycie dachowe – szkło hartowane klejone, przeszklenie ścian – szyby hartowane o grubości 8 mm, siedziska – ławka drewniana, oparcie i podpory – stal nierdzewna polerowana, kosz na śmieci do słupka wiaty, ramka na rozkład jazdy A2, A3, A4, napisy z nazwami przystanku, aluminiowa gablota reklamowa o formacie umownym plakatu ( 1,20 m x 1,80 m ), posadowienie – fundamenty prefabrykowane punktowe - 1 kpl, 3. boks rowerowy – 1 kpl, 4. ławki zintegrowane – ze stojakami na rowery typu Linia MODE 05 o wymiarach 4,62 m x 0,56 m, konstrukcja stalowa z profili zamkniętych malowane proszkowo RAL 7040 Antracyt, zastosowane elementy – ławka bez oparcia x 2, barierka rowerowa moduł na 6 rowerów, tablica ogłoszeniowa, 5. ławki miejskie zintegrowane z koszami i kwietnikiem długość 2,84 m x 0,56 m typu MODE, ławki stalowe z wykończeniem drewnianym, kolor profili RAL 7040 Antracyt, kosze na odpadki linii MODE – 14 kpl, 6. polery ochronne ( słupki przeszkodowe ) – blokujące ruch komunikacji z betonu odlewniczego malowanego w kolorze ciemnoszarym RAL 7040 o wysokości ponad poziom terenu 80 cm – 15 szt, 7. słup ogłoszeniowy – prosta konstrukcja daszku bez zdobień wykonane z laminatu z obciążeniem balastem przykładowo typu YORK, wysokość słupa 317 cm, średnica daszka 135 cm,, waga ok. 70 kg, kolorystyka – szary, montaż przez obciążenie słupa balastem o wadze ok. 400 kg – 1 kpl, 8. elementy oświetlenia najazdowego – w obrębie stanowisk Bike & Ride i przy zejściach do przejścia podziemnego oświetlenie uliczne posadzkowe, najazdowe typu LED. V. Zieleń. 1. wykonanie trawników w rejonie prowadzonych robót, nasadzenia drzew ozdobnych. VI. Bilans terenu. 1. Powierzchnia terenu objętego inwestycją – 18 709 m2 , Powierzchnia zabudowy projektowanych obiektów: - winda zewnętrzna – 3,59 m x 2,77 m = 9,94 m2, - dwa zadaszenia nad zejściami do przejścia podziemnego przy ul. Oświęcimskiej ( strona zachodnia ) 2 x 10,40 m X 3,55 m = 73,84 m2 , - dwa zadaszenia nad zejściami do przejścia podziemnego przy ul. Oświęcimskiej ( strona wschodnia ) 2 x 8,11 m x 3,80 m = 61,63 m2 , - powierzchnia opaski żwirowej – 117,50 m2 , - powierzchnia zieleni w obszarze opracowania – 2514,36 m2 , - powierzchnia chodników – 3 207,00 m2 , - powierzchnia dróg – 929,44 m2 . 2.Wykonanie pomiaru powykonawczego (inwentaryzacja wykonana przez uprawnionego geodetę z naniesieniem na zasoby mapowe) – 1 kpl. a) wykonanie dokumentacji fotograficznej z realizacji przedmiotu zamówienia (na nośniku elektronicznym). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Część II – część drogowa. I. Obecnie na terenie miasta Mysłowice znajdują się pojedyncze nitki ciągów rowerowych oraz pieszo-rowerowych, które nie spełniają funkcji komunikacyjnej. Celem przedmiotowego zadania inwestycyjnego jest stworzenie sieci ciągów rowerowych, które skomunikują ze sobą dzielnice miasta. Powstanie Zintegrowane Centrum Przystankowe, gdzie połączone zostaną parkingi rowerowe z przystankami komunikacji miejskiej. Trasy rowerowe zostały podzielone na szlaki oznaczone kolorami: 1. Szlak pomarańczowy: łączyć będzie ze sobą południową część miasta Osiedle Powstańców Śląskich z północną – Stare Miasto i ul. Boliny. 2. Szlak czerwony: rozpoczynać się będzie od skrzyżowania ul. Oświęcimskiej z ul. Gen. J. Ziętka i następnie skręca w ul. Mickiewicza. 3. Szlak niebieski: punktem początkowym jest skrzyżowanie ul. Chopina z ul. Armii Krajowej. Ciągnie się dalej wzdłuż ul. Chopina. Południowa odnoga tej trasy skręca z ul. Chopina śladem alejki parkowej, znajdującej się za budynkami wielorodzinnymi przy ul. G. Morcinka, aż do ul. Kwiatowej i dalej wzdłuż ul. Armii Krajowej do skrzyżowania z ul. A. Mickiewicza i szlaku zielonego. Ponadto szlak niebieski łączy ze sobą szlak czerwony i szlak żółty. 4. Szlak zielony: rozpoczyna się od skrzyżowania ul. A. Mickiewicza z ul. Szpitalną i biegnie do końca ul. A. Mickiewicza. 5. Szlak żółty: początek to skrzyżowanie ul. F. Chopina i ul. S. Moniuszki , a kończy się za terenem Szkoły Podstawowej nr 4 ( dawniej Gimnazjum nr 1 ), gdzie obecnie znajduje się Miasteczko Rowerowe. Realizację Części II – drogowej podzielono na Etapy ( I – VIII ), które będą podlegać odbiorom końcowym w tracie realizacji całego zadania. ETAP I ( wchodzi w skład szlaku pomarańczowego ) - rejon ulic Gwarków, Jana III Sobieskiego, Stawowej. ETAP II ( wchodzi w skła szlaku pomarańczowego ) - od ul. Kaczej przez ul. Strażacką, ul. Powstańców, Promenadę, ul. Portową do ul. Oświęcimskiej. ETAP III ( wchodzi w skład szlaku pomarańczowego ) - ul. Ks. Kardynała A. Hlonda oraz ul. Gen. J. Ziętka. ETAP IV ( dzieli się na szlak czerwony – ul. Oświęcimska oraz odcinek ul. A. Mickiewicza do skrzyżowania z ul. Szpitalną i szlak zielony – ul. A. Mickiewicza od skrzyżowania z ul. Szpitalną do końca oraz ul. Partyzantów do ronda w ul. Mikołowskiej ) - ul. Oświęcimska, ul. A. Mickiewicza. ETAP V ( szlak niebieski ) - ul. Armii Krajowej, do skrzyżowania z ul. Mikołowską, ul. Kwiatowa, alejka za ul. G. Morcinka oraz ul F. Chopina do skrzyżowania z ul. Armii Krajowej. ETAP VI ( wchodzi w skład szlaku niebieskiego ) - ul. F. Chopina. ETAP VII – nie dotyczy niniejszego zamówienia. ETAP VIII ( należy do szlaku żółtego ) - ul. S. Moniuszki wraz z odcinkiem za Szkołą Podstawową nr 4 ( dawniej Gimnazjum nr 1 ), parking rowerowy Przy Miasteczku Rowerowym. 5.1. Zestawienie długości ciągów pieszo – rowerowych dla poszczególnych ulic ( etapów ): 1. ul. Gwarków, długość kontrapasa rowerowego – 221,00 m, 2. ul. Jana III Sobieskiego, długość kontrapasa rowerowego – 221,00 m, 3. ul. Kacza/Boczna , długość odcinka w ruchu ogólnym – 29,00 m, 4. ul. Kacza/Boczna, długość kontrapasa rowerowego - 37,00 m, 5. ul. Kacza, od wiaduktu DK 79 (ul. Krakowska ), odcinek kontrapasa rowerowego – 189,00 m 6. odcinek pod wiaduktem DK 79 ( ul. Krakowska ), ciąg pieszo-rowerowy – 94,00 m, 7. parking przy „ Gościńcu ” ( były hotel robotniczy ), długość kontrapasa rowerowego – 69,00 m, 8. odcinek od parkingu jw. do skrzyżowania z ul. Strażacką, kontrapas rowerowy – 145,00 m, 9. ul. Strażacka, długość kontrapasa rowerowego – 262,00 m, 10. ul. Strażacka, długość odcinka w ruchu ogólnym – 59,00 m, 11. odcinek w ruchu ogólnym od skrzyżowania ul. Strażackiej z ul. Powstańców do projektowanego ciągu pieszo – rowerowego – 93,00 m, 12. ul. Powstańców, ciąg pieszo – rowerowy – 170,00 m, 13. ul. Promenady, ciąg pieszo – rowerowy – 725,00 m, m) odcinek od skrzyżowania ul. Portowej z ul. Oświęcimską do przejścia dla pieszych przy ul. Gen. J. Ziętka, ciąg pieszo – rowerowy – 410,00 m, 14. ul. Gen. J. Ziętka do skrzyżowania z ul. Kard. A. Hlonda, ciąg pieszo – rowerowy – 257,00 m, 15. ul. Kard. A. Hlonda do skrzyżowania z ul. B. Wały, ciąg pieszo – rowerowy – 535,00 m, 16. odcinek od skrzyżowania ul. Armii Krajowej z ul. A. Mickiewicza do przejścia podziemnego przy ul. Oświęcimskiej, ciąg pieszo – rowerowy 305,00m, 17. odcinek nad przejściem podziemnym przy ul. Oświęcimskiej, ciąg pieso – rowerowy – 142,00m, 18. ul. Oświęcimska do skrzyżowania z ul. Górniczą, ciąg pieszo – rowerowy – 603,00 m, 19. odcinek od ul. Górniczej do skrzyżowania przy stacji PKN „ Orlen ” ciąg pieszo – rowerowy nie wymagający remontu – 97,00 m, 20. odcinek od PKN „ Orlen ” do skrzyżowania z ul Caspariego ( dawniej Gwardii Ludowej ), ciąg pieszo – rowerowy – 228,00 m, 21. odcinek od skrzyżowania z ul. Caspariego ( dawniej Gwardii Ludowej ) do skrzyżowania z ul. J. Sułkowskiego, ciąg pieszo – rowerowy _ 310,00m, 22. ul. F. Chopina do odnogi łączącej z ul. Kwiatową, ciąg pieszo-rowerowy – 74,00 m, 23. długość odnogi łączącej ul. F. Chopina z ul. Kwiatową, ciąg pieszo – rowerowy – 327,00 m, 24. ul. Mikołowska, odcinek ciągu pieszo – rowerowego w ruchu ogólnym – 140,00 m, 25. ul. Armii Krajowej, ciąg pieszo-rowerowy – 182,00 m, 26. ul. F. Chopina od skrzyżowania z ul. Janowską do skrzyżowania z ul. S. Moniuszki, ciąg pieszo – rowerowy – 425,00 m, 27. odcinek od skrzyżowania ul. F. Chopina z ul. S. Moniuszki do krzyżówki z ul. L. Różyckiego, ciąg pieszo – rowerowy – 353,00 m, 28. odcinek od parkingu Bike&Ride do skrzyżowania z ul. S. Staszica, ciąg pieszo – rowerowy – 410,00 m, 29. ul. S. Staszica, odcinek do skrzyżowania z ul. Wielka Skotnica, ciąg pieszo – rowerowy -85,00 m, 30.) odcinek od skrzyżowania z ul. Wielka Skotnica do skrzyżowania z ul. Działkową, ciąg pieszo – rowerowy – 118,00 m, 31. ul. S. Moniuszki do ul. F. Szopena, ciąg pieszo – rowerowy – 183,00 m. 5.2. Zestawienie długości remontowanych dróg. 1. ul. Gwarków na całym odcinku – 225,00 m, 2. ul. Stawowa, od skrzyżowania z ul. J. III Sobieskiego do ul. H. Kołłątaja – 145,00 m, 3. ul. Kacza/Boczna – 66,00 m, 4. ul. A. Mickiewicza – 390,00 m, 5. parking samochodowy przy ul A. Mickiewicza – 34,00 m, 6. obszar przy skrzyżowaniu ul. Oświęcimskiej z ul. J. Sułkowskiego – 11,00 m, 7. obszar parkingu przy odnodze łączącej ul. F. Chopina z ul. Kwiatową – 47,00 m. 8. budowa i przebudowa sieci elektroenergetycznej, sygnalizacji świetlnej, doświetlenie przejść dla pieszych wg wytycznych zawartych w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót. 5.3. Obiekty małej architektury. 1. wiata rowerowa o szerokości 6,30 m, głębokości 2,00 m, wysokości od 2,10 m, do 2,40 m na 16 miejsc na rowery przy zastosowaniu stojaka szeregowego, 2. stojaki rowerowe – 9 szt, 3. pochylnia dla rowerów – 2 kpl. 4. samoobsługowa stacja naprawy rowerów wyposażona w narzędzia i stacjonarną ręczną pompkę, 5. ławka z donicami i stojakami – 2 kpl, 6. parking rowerowy, w skład którego wchodzą barierki rowerowe, ławka i kosz o wymiarach: szerokość - 559 mm, długość - 4620 mm, 7. Tablice informacyjne z mapą tras rowerowych w Mysłowicach na każdym parkingu rowerowym – przedstawiające wszystkie aktualnie wykonane i dotychczas istniejące ścieżki na terenie miasta, 8. kosze parkowe na odpady mieszane – 10 kpl, 9. kosze parkowe do segregacji – 5 kpl, 10. ławki drewniane parkowe na konstrukcji stalowej – 20 kpl, 11. zlecenie wykonania aktualizacji inwentaryzacji drzew do wycinki, uzyskanie decyzji wyrażających zgodę na ich usunięcie oraz wykonanie nasadzeń zastępczych wynikających z ww. decyzji, pielęgnacja i uzupełnianie tych nasadzeń prze okres 5 lat, 12. zlecenie i uzyskanie aktualizacji uzgodnień branżowych, 13. zieleń. 2. Zamawiający na wniosek Wykonawcy dopuszcza możliwość przeprowadzenia (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej. W przypadku złożenia wniosków przez zainteresowanych, wizja odbędzie się w terminie wcześniej uzgodnionym. Wnioski można składać w siedzibie Zamawiającego tj. Urzędzie Miasta Mysłowice, ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, piętro II, pok. 305 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: um_zamowienia@myslowice.pl 3. Zgodnie z art. 29 ust. 3a uPzp, Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby skierowane do realizacji przedmiotu zamówienia były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1040) z wyłączeniem czynności realizowanych przez kierownika robót, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1040). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a uPzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a uPzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, a także rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia określono w § 8 ust. 1 pkt 8 projektu umowy (Załącznik Nr 8 do SIWZ). 4. Rozwiązania równoważne. W opisie przedmiotu zamówienia zawartym w dokumentacji projektowej oraz STWiOR (Załącznik Nr 9 do SIWZ) wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. Wobec powyższego, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 uPzp, w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji projektowej oraz STWiOR (Załącznik Nr 9 do SIWZ) parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących bezpośrednio lub pośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w dokumentacji projektowej oraz STWiOR (Załącznik Nr 9 do SIWZ). Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji projektowej oraz STWiOR (Załącznik Nr 9 do SIWZ). W opisie przedmiotu zamówienia zawartym w dokumentacji projektowej oraz STWiOR (Załącznik Nr 9 do SIWZ) odniesiono się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp. Wobec powyższego, Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 uPzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji projektowej oraz STWiOR (Załącznik Nr 9 do SIWZ). Na podstawie art. 30 ust. 5 uPzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia opisano zgodnie z art. 29-31 uPzp, w tym art. 30 ust. 1 pkt 2 uPzp. W przedmiotowym postępowaniu znajdują zastosowanie wymagania, o których mowa w art. 30 ust. 8 uPzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: dla części I – 180 000,00 zł (słownie: sto osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) dla części II – 370 000,00 zł (słownie: trzysta siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości odpowiadającej sumie właściwej dla Części, na którą składa ofertę lub odrębnie dla każdej części zamówienia. 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt 1-5 uPzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gmina Mysłowice, ING Bank Śląski, Nr 13 1050 1214 1000 0023 5654 6974. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie znajduje się na rachunku Zamawiającego oraz zawiera dane umożliwiające identyfikację postępowania oraz części do którego zostało wniesione. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Oryginał wadium wniesionego w formie niepieniężnej wykonawca/y jest/są zobowiązany/i dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z uPzp, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w uPzp oraz być ważne przez okres związania ofertą określony w niniejszej siwz. 6. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 23 ust. 1 uPzp), wadium w formie gwarancji/poręczenia musi być wystawione na wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo wystawione po zawiązaniu konsorcjum wyłącznie na pełnomocnika wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 7. Wadium wnoszone w pieniądzu zachowuje ważność przez cały okres jego przechowywania na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej musi być ważne co najmniej od dnia, w którym przypada termin składania ofert, do dnia, w którym upływa termin związania ofertą. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 uPzp. 9. Zwrot, a także ponowne wniesienie wadium następuje według przepisów uPzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Poleganie na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a uPzp. 1.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 1.2.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Załącznik Nr 4 do SIWZ). 1.3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja ekonomiczna lub finansowa, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 uPzp. 1.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 1.5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu, o którym mowa w pkt 1.1, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1.5.1. zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 1.5.2. zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację ekonomiczną lub finansową, o których mowa w pkt 4.1. 2. Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 23 i art. 25a ust. 6 uPzp. 2.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz ofertą pełnomocnictwa (Załącznik Nr 6 i 7 do SIWZ) lub innego dokumentu, zgodnie z którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.3. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający może żądać złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 2.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu (Załącznik Nr 2 do SIWZ oraz Załącznik Nr 3 do SIWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2.5. W przypadku, gdy oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie najwyżej oceniona wymagane dokumenty składają wspólnie ww. wykonawcy. 2.6. Zgodnie z art. 24 ust. 11 uPzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do pisma zawierającego ww. informacje. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.7. Na podstawie art. 24aa uPzp, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli wykonawca, o którym mowa w zdaniu pierwszym, uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert. 3. Oświadczenia i dokumenty mają być składane w formie zgodnej z poniższymi zasadami: 3.1. oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a uPzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale lub kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem; 3.2. dokumenty inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii oświadczenia, sporządzonego w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. 3.3. poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą; 3.4. poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej; 3.5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości; 3.6. dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski; 3.7. pełnomocnictwo (Załącznik Nr 6 do SIWZ) wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego składane jest w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 3.8. inny dokument wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego składane jest w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem; 3.9. pełnomocnictwo (Załącznik Nr 7 do SIWZ) w przypadku ustanowienia przez wykonawcę pełnomocnika do złożenia oferty lub reprezentacji składane jest oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, z późn.zm.), 4.1. w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, 4.2. w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów, 4.3. w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 uPuz, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 uPzp (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach