Przetargi.pl
Budowa parkingów i dróg dojazdowych do budynków komunalnych na dz. 66/2 w m. Trzęsów

Zakład Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg

  • Adres: 59-150 Grębocice, ul. Kościelna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 83 58 714 , fax. 76 83 58 714
  • Data zamieszczenia: 2020-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej
    ul. Kościelna 34
    59-150 Grębocice, woj. dolnośląskie
    tel. 76 83 58 714, fax. 76 83 58 714
    REGON: 39104868200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgkgrebocice.bipfirma.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa parkingów i dróg dojazdowych do budynków komunalnych na dz. 66/2 w m. Trzęsów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia p.n.: „Budowa parkingów i dróg dojazdowych do budynków komunalnych na dz. 66/2 w m. Trzęsów” jest budowa parkingów, wykonanie utwardzenia i przebudowa ciągów pieszo- jezdnych stanowiących drogi dojazdowe do dwóch budynków komunalnych na dz. 66/2 w miejscowości Trzęsów, wraz z przebudową czterech zjazdów na drogę powiatową nr 1131D, a w tym również projektuje się wykonanie profilowania jezdni drogi powiatowej na szer. 1,0 m na obszarze zjazdów. Inwestycja obejmuje również wykonanie poboczy z kruszywa, budowę i przebudowę chodnika, a także częściowe przełożenie odcinka chodnika przy budynku nr 49B. Inwestycja obejmować będzie także przebudowę oświetlenia na obszarze zadania. W zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego wchodzą: • zabezpieczenie i przygotowanie placu budowy, • wycinka drzew i krzewów, przycięcia sanitarne • rozbiórka istniejących nawierzchni drogowych, krawężników, • rozbiórka innych elementów odkrytych podczas korytowania, • roboty ziemne, • wykonanie warstw konstrukcyjnych, • ułożenie krawężników, obrzeży, • ułożenie nowych nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów i innych elementów i obiektów wskazanych w projekcie budowlanym, • regulacje wysokościowe istniejących skrzynek armatury oraz studni, • odtworzenie zieleni w postaci trawników, • przebudowa oświetlenia- wykonywanie wykopów kablowych, układanie kabli w wykopach i w rurach osłonowych, ustawianie i demontaż słupów oświetleniowych oraz montaż i demontaż opraw wraz z osprzętem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w postępowaniu. Zasady wnoszenia, zwrotu i utraty wadium regulują przepisy pzp: art. 45 i 46 ustawy Pzp. Wysokość wadium Zamawiający ustalił: 8 600,00 zł (słownie: osiem tysięcy sześćset złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień z uwagi na brak regulacji nakazujących ich posiadanie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Kompletna oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; b) Kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji szczegółowej; c) oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ - W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. d) w przypadku gdy w imieniu Wykonawcy występują inne osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CeiDG) do oferty należy dołączyć Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez notariusza; e) Dokumenty, z których wynika prawo podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.2019.700 ze zm.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; f) dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach