Przetargi.pl
Budowa Otwartych Stref Aktywności - wariant rozszerzony - 1 obiekt, wariant podstawowy - 1 obiekt - w Gminie Korczyna

Gmina Korczyna ogłasza przetarg

  • Adres: 38-420 Korczyna, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 354 080 , fax. 134 354 096
  • Data zamieszczenia: 2018-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Korczyna
    ul. Rynek 18 a
    38-420 Korczyna, woj. podkarpackie
    tel. 134 354 080, fax. 134 354 096
    REGON: 37044056000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.korczyna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Otwartych Stref Aktywności - wariant rozszerzony - 1 obiekt, wariant podstawowy - 1 obiekt - w Gminie Korczyna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa małej architektury dwóch Otwartych Stref Aktywności OSA: siłowni plenerowych, placu zabaw oraz stref relaksu w Gminie Korczyna w następującym zakresie: 1/ Budowa małej architektury – Otwartej Strefy Aktywności OSA: siłowni plenerowej oraz strefy relaksu w Komborni na działce o nr ewid. 1086, w zakresie: a) roboty budowlane: roboty ziemne z odwozem urobku na odległość do 1km, betonowe stopy fundamentowe o pojemności 0,20 -0,25m3/szt, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego z wierzchnią warstwą kruszywa bazaltowego gr. 5cm łącznej grubości 35cm, obrzeża betonowe 8x30 na ławie betonowej z oporem z wykonaniem rowków, nawierzchnie z betonowej kostki brukowej gr. 6cm na podsypce piaskowo-cementowej, b) dostawa i montaż urządzeń siłowni plenerowej: - dostawa i montaż: DRABINKA I PODCIAG DO NÓG – 1kpl, - dostawa i montaż: BIEGACZ – 1kpl, - dostawa i montaż: TWISTER I WAHADŁO – 1kpl, - dostawa i montaż: ORBITREK (ROWER ELIPTYCZNY) – 1kpl, - dostawa i montaż: TABLICA INFORMACYJNA – 1kpl, c) dostawa i montaż wyposażenia strefy relaksu: - dostawa i montaż: ŁAWKI MOCOWANE NA STAŁE DO PODŁOŻA – 4kpl, - dostawa i montaż: KOSZE MOCOWANE NA STAŁE DO PODŁOŻA – 2kpl, - dostawa i montaż: STOŁY SZACHOWE KWADRATOWE Z 4 SIEDZISKAMI MOCOWANE NA STAŁE DO PODŁOŻA – 1kpl, - dostawa i montaż: STOŁY SZACHOWE PROSTOKĄTNE Z 2 ŁAWKAMI MOCOWANE NA STAŁE DO PODŁOŻA – 1kpl. 2/ Budowa małej architektury – Otwartej Strefy Aktywności OSA: siłowni plenerowej, placu zabaw oraz strefy relaksu w Korczynie Sporne na działce o nr ewid. 544/1, w zakresie: a) roboty budowlane: roboty ziemne z odwozem urobku na odległość do 1km, betonowe stopy fundamentowe o pojemności 0,20 -0,25m3/szt, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego z wierzchnią warstwą kruszywa bazaltowego gr. 5cm łącznej grubości 35cm, obrzeża betonowe 8x30 na ławie betonowej z oporem z wykonaniem rowków, nawierzchnie z betonowej kostki brukowej gr. 6cm na podsypce piaskowo-cementowej, b) dostawa i montaż urządzeń siłowni plenerowej: - dostawa i montaż: DRABINKA I PODCIAG DO NÓG – 1kpl, - dostawa i montaż: BIEGACZ – 1kpl, - dostawa i montaż: TWISTER I WAHADŁO – 1kpl, - dostawa i montaż: ORBITREK (ROWER ELIPTYCZNY) – 1kpl, - dostawa i montaż: TABLICA INFORMACYJNA – 1kpl, c) dostawa i montaż wyposażenia strefy relaksu: - dostawa i montaż: ŁAWKI MOCOWANE NA STAŁE DO PODŁOŻA – 4kpl, - dostawa i montaż: KOSZE MOCOWANE NA STAŁE DO PODŁOŻA – 2kpl, - dostawa i montaż: STOŁY SZACHOWE KWADRATOWE Z 4 SIEDZISKAMI MOCOWANE NA STAŁE DO PODŁOŻA – 1kpl, - dostawa i montaż: STOŁY SZACHOWE PROSTOKĄTNE Z 2 ŁAWKAMI MOCOWANE NA STAŁE DO PODŁOŻA – 1kpl. d) plac zabaw: nawierzchnia EPDM gr. 40 mm na gotowej podbudowie z obrzeżem betonowym, ogrodzenie panelowe wysokości 1,80m c cokołem betonowym i furtka szerokości 1,0m, - dostawa i montaż: ŁAWKI MOCOWANE NA STAŁE DO PODŁOŻA – 2kpl, - dostawa i montaż: KOSZE MOCOWANE NA STAŁE DO PODŁOŻA – 1kpl, - dostawa i montaż ZESTAW ZABAWOWY: DWIE BASZTY, DWIE ZJEŻDŻALNIE, SCHODY I DWA TRAPY – 1kpl, - dostawa i montaż: HUŚTAWKA WAŻKA – 1kpl, - dostawa i montaż: SPRĘŻYNOWIEC – 1kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót, STWiOR, które stanowią załącznik do SIWZ. Przedmiary robót - służą do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia i nie są podstawą do wyliczenia ceny ryczałtowej. Tam, gdzie w przedmiarze robót, dokumentacji zostało wskazane pochodzenie materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 918 ze zm.). Szczegółowy sposób dokumentowania osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte zostały w projekcie umowy. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212221-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4 000, 00zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w sposób stosowny do jego formy. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2018r. poz. 110 ze zm.). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na rachunek Zamawiającego w banku PBS Sanok Oddział Krosno Nr 97864210832002830706790001. Zaleca się, by wadium w formie poręczeń lub gwarancji składać w oryginale. Oryginał dokumentu wadialnego należy złożyć w pokoju nr 6 ul. Rynek 18a, natomiast jego kopię należy dołączyć do oferty. Nie jest wskazane trwałe wpinanie oryginału dokumentu wadialnego do oferty w przypadku woli jego zwrócenia w sytuacjach określonych ustawą. Wadium w zakresie zabezpieczenia zawarcia umowy musi uwzględniać wszystkie okoliczności jego zatrzymania przez zamawiającego, wymienione w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy i zabezpieczać ofertę przez cały okres związania nią tj. 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się od upływu terminu składania ofert. Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium odpowiadającego powyższym wymaganiom wyklucza się. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymienione w niniejszym dziale należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, z których zasobów korzysta wykonawca, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. W celu skutecznego potwierdzenia za zgodność z oryginałem złożonych kopii dokumentów wymagana jest formuła „za zgodność z oryginałem” lub inna tożsama znaczeniowo. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania ( po dokonaniu czynności przewidzianych w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach