Przetargi.pl
Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Gąbinek, Budowa infrastruktury sportowo – rekreacyjnej w miejscowości Lubanie

Gmina Lubanie ogłasza przetarg

  • Adres: 87-732 Lubanie, Lubanie
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 513 312 , fax. 542 513 312
  • Data zamieszczenia: 2019-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubanie
    Lubanie
    87-732 Lubanie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 513 312, fax. 542 513 312
    REGON: 91086687300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: lubanie@lubanie.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Gąbinek, Budowa infrastruktury sportowo – rekreacyjnej w miejscowości Lubanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: a) część I. zamówienia: Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Gąbinek b) część II. zamówienia: Budowa infrastruktury sportowo – rekreacyjnej w miejscowości Lubanie 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: Załącznik nr 5 do siwz. 3. Okres gwarancji na całość przedmiotu zamówienia wraz z montażem: nie mniej niż 3 lata od dnia odbioru przedmiotu zamówienia bez wad. 4. W okresie obowiązywania gwarancji Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzania przeglądów gwarancyjnych, jeżeli dane urządzenie tego wymaga. 5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczył tablicę posiadającą informacje promocyjne zgodnie z załączonym wzorem zawartym w załączniku nr 5. Dopuszcza się aby tablica informacyjna z regulaminem, na odwrocie posiadała wyżej wymienione informacje promocyjne. 6. Zamawiający nie wymaga opracowania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej. 7. Wykonawca zobowiązany jest do:  dostawy i montażu fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu; przedmiot zamówienia ma być wolny od wad fizycznych i innych uszkodzeń, po złożeniu gotowy do eksploatacji oraz tożsamy ze wskazanym w Ofercie; Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostarczonego sprzętu i jego zgodność ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.  usunięcia wszelkich zabrudzeń, pozostałości po montażu (np. opiłków z drewna, resztek folii, elementów zabezpieczających itp.);  usunięcia szkód powstałych na skutek montażu przedmiotu zamówienia oraz wszelkich innych szkód powstałych w wyniku działań podejmowanych przez osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia;  zapewnienia serwisu gwarancyjnego na zasadach określonych we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ;  realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i ppoż. oraz innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa;  zachowania porządku w obrębie wykonywanej dostawy i montażu przedmiotu zamówienia;  zapewnienia bezpieczeństwa osób przebywających na terenie, w którym realizowany będzie przedmiot zamówienia;  udziału w protokolarnym odbiorze zrealizowanego przedmiotu zamówienia,  wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu przed odbiorem końcowym atestów dopuszczenia do obrotu i użytkowania, certyfikatów, instrukcji, rysunków materiałów użytych do wykonania przedmiotu zamówienia – w języku polskim.  wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia z użyciem materiałów, sprzętów i urządzeń o parametrach nie gorszych i jakości nie gorszej niż określono w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia,  oferowany przedmiot zamówienia ma spełniać wymogi określone obowiązującym prawem, materiały zastosowane do jego realizacji zostały dopuszczone do jego stosowania, spełniają między innymi określone normy i parametry,  wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do dostarczenia, rozładunku i wniesienia oraz zamontowania przedmiotu zamówienia,  miejscem dostawy i montażu przez pracowników Wykonawcy przedmiotu zamówienia jest teren: • dla cz. I zamówienia: dz. ew. 31/6 obręb Gąbinek, gm. Lubanie, • dla cz. II zamówienia: dz. ew. 87/5 obręb Lubanie, gm. Lubanie. 8. Zestawienie nasadzeń dla cz. I. zamówienia: Krzewy liściaste spełniające kryteria podane w pkt. 4.4 projektu zagospodarowania terenu OSA w miejscowości Gąbinek. Gatunki roślin i liczba sztuk: pięciornik - 15 szt., tawuła japońska - 5 szt., tawuła bumalda - 5 szt., dereń biały - 5 szt., jaśminowiec wonny - 5 szt., tamaryszek - 1 szt., irga Dammera - 4 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja techniczna oraz przedmiary dostępne na stronie internetowej UG Lubanie http://bip.lubanie.kpsi.pl/index.php?id=345&rp=2 Przywołane w dokumentacji technicznej nazwy producentów materiałów, o ile występują, służą wyłącznie do określenia ich ogólnej charakterystyki i nie ograniczają użycia materiałów innych producentów o parametrach nie gorszych od wskazanych w dokumentacji. Wszędzie tam, gdzie w przedmiocie zamówienia występuje nazwa, norma, aprobata techniczna itp. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Przy wykonaniu przedmiotu zamówienia należy stosować wyroby budowlane dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 – tekst jednolity z późn. zm). Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą – formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 - oryginał: a) upoważnienie - pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeżeli dotyczy) – wzór stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji - oryginał, b) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie oświadczenie musi złożyć każdy wykonawca) – oryginał lub kopia, c) wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminy składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – wzór stanowi załącznik nr 4. d) kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załącznika nr 6.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach