Przetargi.pl
Budowa otwartej strefy aktywności (OSA) w miejscowości Mokre

Gmina Grodziec ogłasza przetarg

  • Adres: 62-580 Grodziec, Główna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 2485500 w. 25, , fax. 63 2485500 wew. 22
  • Data zamieszczenia: 2019-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodziec
    Główna 17
    62-580 Grodziec, woj. wielkopolskie
    tel. 63 2485500 w. 25, , fax. 63 2485500 wew. 22
    REGON: 31101908800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grodziec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa otwartej strefy aktywności (OSA) w miejscowości Mokre
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Budowa otwartej strefy aktywności (OSA) w miejscowości Mokre”. Przedmiotem zamówienia jest stworzenie terenu z przeznaczaniem na rozwój ruchowy, rekreację, edukację w miejscowości Mokre, działka nr 486/2 obręb Junno. Zakres prac obejmuje m. in.: a) montaż urządzeń siłowni plenerowej – 6 szt., b) montaż elementów strefy relaksu i elementów małej architektury (m. in. ławki parkowe – 4 szt., stół rekreacyjny do gier –1 komplet, stojak na rowery – 1 komplet, kosz na śmieci – 1 szt, tablica informacyjna dwustronna – 1 komplet), c) montaż urządzeń placu zabaw – 3 szt. wraz nawierzchnią bezpieczną wykonaną z piasku (około 35 m3), d) powierzchnia z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm – około 79 m2, e) ogrodzenie placu zabaw wraz z furtką – około 63 mb, f) nasadzenia krzewów (20 sztuk bukszpanów o średniej wysokości 20-40 cm), g) prace porządkowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty potwierdzające, że oferowany sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego: wykaz urządzeń o których mowa w dokumentacji projektowej wraz z kartami katalogowymi, bądź innymi dokumentami potwierdzającymi zgodność z dokumentacją projektową i SIWZ; 2)Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu trzeciego, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci; 3)Pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów, złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem; 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy), a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców, winno być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem; 5) Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach