Gmina Lesznowola ogłasza przetarg
- Adres: 05-506 Lesznowola, Gminna
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7579340 do 42 wew. 113 , fax. 22 757 92 70
- Data zamieszczenia: 2019-05-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lesznowola
Gminna 60
05-506 Lesznowola, woj. mazowieckie
tel. 022 7579340 do 42 wew. 113, fax. 22 757 92 70
REGON: 53901200000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesznowola.eobip.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa oświetlenia w ul. Złotych Łanów ( puntky świetlne ) w miejscowości Łoziska - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: • montaż 30 słupów z wysięgnikami, • instalację 30 opraw LED na wysięgniku, • budowa linii kablowej YAKXS 4x25 mm2 + FeZn 25x4 mm trasy; obwód nr 1 – 1 = 559 mb, kabla 1= 649 mb, obwód nr 2 - 1 = 310 mb, kabla 1=360 mb zgodnie z projektem budowlanym. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa: 1) Opis wymagań do inwentaryzacji nowego oświetlenia ulicznego, 2) Projekt budowlany budowy sieci elektroenergetycznych – oświetlenie uliczne; 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 4) Przedmiar robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231400-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz OFERTA – sporządzony według formularza stanowiącego Rozdział 1 SIWZ. 2) Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt IV ppkt 1 niniejszej SIWZ, aktualne na dzień składania ofert – sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (Konsorcjum, Spółka Cywilna) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa Pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, aktualne na dzień składania ofert - sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (Konsorcjum, Spółka Cywilna) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4) Pełnomocnictwo (oryginał dokumentu lub kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie) – jeżeli oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty zostały podpisane przez osobę albo osoby działające na podstawie pełnomocnictwa. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi obejmować uprawnienie do pospisywania oferty. 5) Pełnomocnictwo (oryginał dokumentu lub kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np.: jako Konsorcjum, Spółka Cywilna). Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy. 6) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (oryginał), o którym mowa w Rozdziale 2, pkt. V SIWZ - sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wzór zobowiązania, o którym mowa powyżej – stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Informację o podmiotach, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych należy zawrzeć w oświadczeniach, o których mowa w Rozdziale 4 pkt 2.1. ppkt 2) i 3) SIWZ - na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 i Załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej www.lesznowola.eobip.pl w zakładce „PRZETARGI” informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: dotyczącej: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekaże (prześle) Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych – według formularza stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja oświetlenia ulicznego zewnętrznego na terenie Gminy Myszyniec
Dodano: 2024-07-29 - "Budowa oświetlenia na ulicy Jana Pawła II w Wyszkowie" w ramach " Budowy linii zasilających i oświetlenia ulicznego"
Dodano: 2024-07-09 - BUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGO W TECHNOLOGII LED NA TERENIE GMINY JABŁONNA- II ETAP
Dodano: 2024-06-10 - Przebudowa drogi gminnej Nr 161036W- ulicy Farnej w Warce z zakresie przebudowy oświetlenia ulicznego oraz usunięcia kolizji z siecią energetyczną zasilającą budynki oraz monitoringiem miejskim”
Dodano: 2024-05-29 - Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Celestynów
Dodano: 2024-05-13 - WILCZA GÓRA - BUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO UL. JASNEJ.
Dodano: 2024-04-23 - Budowa oświetlenia ulicznego, gm. Warka
Dodano: 2024-02-19 - BUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGO W TECHNOLOGII LED UL. SKOWRONKOWA W SKIERDACH – II ETAP
Dodano: 2024-01-02 - Budowa punktów świetlnych w ulicy Wąskiej w Lesznie
Dodano: 2023-12-14 - Modernizacja oświetlenia na terenie gminy Długosiodło
Dodano: 2023-10-30