Przetargi.pl
Budowa oświetlenia w parku im. Kownasa i w parku przy ul. Obotryckiej / Oliwkowej w Szczecinie (w podziale na części).

Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 71-080 Szczecin, ul. Ku Słońcu 125a
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 484 82 94 , fax. 091 484 80 55
  • Data zamieszczenia: 2009-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych
    ul. Ku Słońcu 125a 125a
    71-080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 484 82 94, fax. 091 484 80 55
    REGON: 81073546000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego - zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia w parku im. Kownasa i w parku przy ul. Obotryckiej / Oliwkowej w Szczecinie (w podziale na części).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia w parku im. Kownasa i w parku przy ul. Obotryckiej / Oliwkowej w Szczecinie (w podziale na części). 2. Zakres przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ I - Budowa oświetlenia w parku im. Kownasa w Szczecinie (w rejonie ul. Słowackiego, Niemierzyńskiej i Żupańskiego): 1) budowa linii kablowej YAKY 4x70 mm2 o długości 22 m zasilającej szafkę oświetleniową ze złącza kablowo - pomiarowego, 2) montaż jednej szafki oświetleniowej, 3) budowa linii kablowej oświetleniowej o łącznej długości 2 609 m, 4) montaż 79 słupów oświetleniowych. CZĘŚĆ II - Budowa oświetlenia w parku przy ul. Obotryckiej / Oliwkowej w Szczecinie (w obrębie ul. Golisz / Oliwkowej / Obotryckiej): 1) budowa linii kablowej zasilającej szafkę oświetleniową ze złącza kablowo - pomiarowego, 2) montaż jednej szafki oświetleniowej, 3) budowa linii kablowej zasilającej YAKY 4x35 mm2 o długości 60 m, 4) budowa linii kablowej zasilającej YAKY 4x16 mm2 o łącznej długości 702 m, 5) montaż 23 słupów oświetleniowych. 3. Wykonawca zobowiązany jest również do: 1) organizacji placu budowy i zaplecza socjalnego, 2) zapewnienia bezpieczeństwa na placu budowy zgodnie z przepisami p.poż. i bhp, 3) zabezpieczenia własnego mienia na terenie robót, 4) uporządkowania terenu po realizacji przedmiotu zamówienia, 5) przekazania Zamawiającemu atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności, certyfikatów bezpieczeństwa aprobat technicznych, itp. na wykorzystane, wbudowane materiały. 4. Zamawiający zobowiązuje się: 1) przekazać protokolarnie Wykonawcy plac budowy w terminie 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy, 2) dokonać odbioru wykonanych prac, 3) zapewnić zapłatę wynagrodzenia za wykonane prace. 5. Podwykonawcy: 1) Wykonawca może wykonać przedmiot zamówienia przy udziale podwykonawców, zawierając z nimi stosowne umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności, 2) Zawarcie umowy z podwykonawcą wymaga akceptacji Zamawiającego przed jej zawarciem, 3) Zamawiający nie wyraża zgody na zawieranie umów przez podwykonawców z dalszym podwykonawcą, 4) Wszelkie zmiany umów wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i wymagają zgody Zamawiającego, 5) Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego udzielić mu wszelkich informacji dotyczących podwykonawców, 6) Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za roboty, które wykonuje przy pomocy podwykonawców, jak za działania własne. 6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami prawa powszechnie obowiązującego, m. in. ustawą z dnia 27 stycznia 2001 r. o odpadach (Dz.U. Nr 62 poz. 628 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. Nr 132 poz. 622 ze zmianami) oraz z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i z ofertą, która będzie stanowiła integralną część umowy. 7. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, a mianowicie: 1) zmianę terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku: a) braku lub wady dokumentacji projektowej - w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych warunków realizacji, tj. np. warunki gruntowo-wodne będą inne niż w dokumentacji projektowej, nastąpi odkrycie nie zinwentaryzowanych obiektów, elementów instalacji podziemnej, b) wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązujących przepisów, c) wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia zewnętrznego, którego skutków nie da się przewidzieć, np. huragan, powódź, d) wystąpienia nieprzewidzianych warunków realizacji, e) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 2) zmniejszenia wynagrodzenia ryczałtowego, jeśli w toku wykonania robót Strony uzgodniły: a) zmianę sposobu przeprowadzenia robót, np. z powodu możliwości zastosowania innej, korzystniejszej ekonomicznie technologii niż ta, która była przewidziana do dnia składania ofert, b) użycie innych materiałów powodujących obniżenie wartości robót, np. z powodu niedostępności na rynku materiałów, których użycie było przewidziane do dnia składania ofert, c) ograniczenia zakresu robót, np. w przypadku zmiany sposobu przeprowadzenia robot lub użycia innych materiałów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) spełniają następujące warunki dodatkowe: CZĘŚĆ I i II a) wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwie prace podobne do prac objętych przedmiotem zamówienia (podając ponadto wartość pracy, datę, miejsce realizacji oraz odbiorcę). Za pracę podobną do przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna pracę polegającą na budowie oświetlenia zewnętrznego. Łączna wartość dwóch prac podobnych nie może być mniejsza niż 100 000,00 zł brutto. b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże co najmniej jedną osobę do pełnienia funkcji kierownika budowy - osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoznaczne - wydane zgodnie ze stanem prawnym obowiązującym w dniu ich wydawania - oraz przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego. Zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania warunków dodatkowych a) i b) (dot. prac podobnych i osób zdolnych do wykonania zamówienia), w przypadku składania przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, za zasadzie SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Wykaz wykonanych prac podobnych (robót budowlanych), w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające (np. referencje), że prace te zostały wykonane należycie; W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 4) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ); W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób, którymi dysponują lub będą dysponować. 5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 4 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 6) Dokumenty potwierdzające, że osoba, o której mowa w rozdziale V pkt 1 ppkt 5) lit. b) A posiada wymagane uprawnienia, tj. uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoznaczne - wydane zgodnie ze stanem prawnym obowiązującym w dniu ich wydawania - oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zuk.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach