Przetargi.pl
Budowa oświetlenia ulicznego w Siekierczynie, Mordarce, Rupniowie, Makowicy, Kisielówce

Gmina Limanowa ogłasza przetarg

  • Adres: 34-600 Limanowa, ul. Matki Boskiej Bolesnej
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 18 337 22 52 , fax. +48 18 337 13 37
  • Data zamieszczenia: 2018-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Limanowa
    ul. Matki Boskiej Bolesnej 18 B
    34-600 Limanowa, woj. małopolskie
    tel. +48 18 337 22 52, fax. +48 18 337 13 37
    REGON: 491892363
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.malopolska.pl/uglimanowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia ulicznego w Siekierczynie, Mordarce, Rupniowie, Makowicy, Kisielówce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Budowa oświetlenia ulicznego w Siekierczynie, Mordarce, Rupniowie, Makowicy, Kisielówce. Zamawiający podzielił postępowanie na 5 zadań częściowych: 1) Zadanie nr 1 (część pierwsza). Budowa oświetlenia ulicznego w Siekierczynie. 2) Zadanie nr 2 (część druga). Budowa oświetlenia ulicznego w Mordarce. 3) Zadanie nr 3 (część trzecia). Budowa oświetlenia ulicznego w Rupniowie. 4) Zadanie nr 4 (część czwarta). Budowa oświetlenia ulicznego w Makowicy. 5) Zadanie nr 5 (część piąta). Budowa oświetlenia ulicznego w Kisielówce. 1. Zadanie częściowe nr 1. Budowa oświetlenia ulicznego w Siekierczynie. 1) Lokalizacja: Siekierczyna II, gmina Limanowa. 2) Główny zakres robót: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zasilania projektowanych latarni kablem YAKXs-4x35 ok.2567m, zabudowa 46 szt. latarni aluminiowych 11 m oraz 8 szt. latarni parkowych, montaż 46 szt. opraw typu LED 96W oraz 8 szt. opraw parkowych, montaż 4 szt. projektorów LED, zabudowa 2 szt. szafek pomiarowo-sterowniczych. Szczegółowy zakres robót przedstawia przedmiar robót. 2. Zadanie częściowe nr 2. Budowa oświetlenia ulicznego w Mordarce. 1) Lokalizacja: Mordarka, gmina Limanowa. 2) Główny zakres robót: Przedmiotem opracowania jest wykonanie zasilania projektowanej latarni kablem YAKXs-4x35 ok.1223 m oraz przewodem AsXSn-2x25 ok 39m, zabudowa 21 sztuk latarni aluminiowych 10m, montaż 22 sztuk opraw typu LED o mocy 72 W. Szczegółowy zakres robót przedstawia przedmiar robót. 3. Zadanie częściowe nr 3. Budowa oświetlenia ulicznego w Rupniowie. 1) Lokalizacja: Rupniów, gmina Limanowa. 2) Główny zakres robót: Przedmiotem opracowania jest montaż przewodów typu AsXSn-2x25- 625m, montaż odgromników 1 szt., montaż uziemień 15m, montaż opraw oświetlenia typu LED szt. 7 na istniejących słupach elektroenergetycznych. Szczegółowy zakres robót przedstawia przedmiar robót. 4. Zadanie częściowe nr 4. Budowa oświetlenia ulicznego w Makowicy. 1) Lokalizacja: Makowica, gmina Limanowa. 2) Główny zakres robót: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zabudowy 5 sztuk opraw LED 72W, podwieszenie przewodu AsXSn-2x25 po słupach istniejących ok. 333m, wykonanie 2 kpl. Uziemienia odgromowego i zabudowa 2 sztuk ograniczników przepięć. Szczegółowy zakres robót przedstawia przedmiar robót. 5. Zadanie częściowe nr 5. Budowa oświetlenia ulicznego w Kisielówce. 1) Lokalizacja: Nowe Rybie, gmina Limanowa. 2) Główny zakres robót: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zasilania projektowanych latarni kablem YAKXs-4x35 ok. 162 m oraz przewodem AsXSn-2x25/ AsXSn-2x35 na podbudowie ze słupów wirowanych (17 szt.) - 120 m/539 m, zabudowa 17 szt. opraw typu LED, zabudowa szafki pomiarowo-sterowniczej i modernizacja szafki pomiarowo-sterowniczej istniejącej. Szczegółowy zakres robót budowlanych przedstawia przedmiar robót. UWAGI KOŃCOWE (dotyczące wszystkich zadań częściowych): Wszystkie roboty prowadzić zgodnie ze sztuką budowlaną, wytycznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązującymi przepisami BHP zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonaniu robót budowlanych (Dz.U. z 2003r, Nr 47, poz. 401) oraz w sposób nieuciążliwy dla właścicieli sąsiednich posesji, wszelkie prace prowadzić pod nadzorem osób posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia budowlane, wszystkie wymiary podane w projekcie sprawdzić na budowie przed zamówieniem materiału, stosować wyłącznie materiały budowlane i wykończeniowe dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, podczas realizacji inwestycji, w razie uzasadnionej konieczności prowadzenia robót w rozbieżności z przyjętymi założeniami projektowymi, niezwłocznie skontaktować się z projektantem w celu dokonania niezbędnych korekt, a po zakończeniu prac budowlano-montażowych i terenowych, teren w obrębie budowy należy uporządkować. II. POZOSTAŁE INFORMACJE: 1. Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych (liczba części: 5). Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które oferty częściowe może złożyć jeden wykonawca. Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części. 2. W sytuacji, gdyby w udostępnionych przez zamawiającego opracowaniach (dokumentach) załączonych do niniejszego postępowania wystąpiły nazwy, typy i pochodzenie produktów, wówczas zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że spełnione będą wymagania w zakresie standardów jakościowych oraz istotnych parametrów technicznych i technologicznych przewidzianych w dokumentacji technicznej. Ponadto zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może mieć wpływu na zmianę ustalonej ceny ryczałtowej w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Wszelkie zmiany trzeba będzie uzgadniać z inspektorem nadzoru. 3. Zamawiający zaleca, aby wykonawcy dokonali wizji w terenie, w celu dokładnego przygotowania oferty. Koszty związane z dokonaniem wizji w terenie ponosi w całości wykonawca. 4. Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 380 ze zm.) minimalny okres rękojmi za wady przedmiotu wynosi 3 lata (36 miesięcy). Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji jakości nie był krótszy niż 36 miesięcy (okres gwarancji jest równy okresowi rękojmi za wady). 5. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.) zamawiający wymaga, aby wykonawca lub podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę na okres, co najmniej trwania umowy zawartej z zamawiającym, osoby wykonujące wskazane przez zamawiającego w ppkt 1 czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. z 2016 r. poz. 1666).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający określa kwotę wadium w następujących wysokościach: 1) Zadanie częściowe nr 1. Budowa oświetlenia ulicznego w Siekierczynie – 5.350,00 zł (słownie: pięć tysięcy trzysta pięćdziesiąt złotych 00/100). 2) Zadanie częściowe nr 2. Budowa oświetlenia ulicznego w Mordarce – 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100) 3) Zadanie częściowe nr 3. Budowa oświetlenia ulicznego w Rupniowie – 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100) 4) Zadanie częściowe nr 4. Budowa oświetlenia ulicznego w Makowicy – 450,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100) 5) Zadanie częściowe nr 5. Budowa oświetlenia ulicznego w Kisielówce – 2.300,00 zł (słownie: dwa tysiące trzysta złotych 00/100) 2. Łączna kwota wadium jaką należy wnieść w tym postępowaniu wynosi: 12.000,00 złotych. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 15.05.2018 r do godz. 1100, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne, w przypadku uznania rachunku zamawiającego (kwota wadium wpłynie na konto zamawiającego). Szczegółowy opis prawidłowego wniesienia wadium znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dostępnej pod adresem: www.bip.malopolska.pl/uglimanowa w zakładce: "Zamówienia publiczne i ogłoszenia".
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda od WSZYSTKICH WYKONAWCÓW złożenia wraz z formularzem ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ) następujących dokumentów: 1) Wstępne oświadczenie wykonawcy, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ, a) wykonawca składa oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ w celu wstępnej oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, b) wstępne oświadczenie wykonawcy należy starannie i czytelnie wypełnić, każdą stronę parafować, a na ostatniej złożyć czytelny podpis, opatrzony pieczęcią osoby upoważnionej, c) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, wstępne oświadczenie, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (art. 25 ust. 6 ustawy Pzp). 2) Pisemne zobowiązanie podmiotu, stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ, tylko jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego: a) wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, b) wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, c) zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5, d) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, e) wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy, f) jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w ust. 1, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: - zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub - zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w ust. 1. g) zamawiający żąda od wykonawcy, którego oferta uzyskała największą ilość punktów, i który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w ppkt a-f, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów: - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. - dokument, o którym mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, - wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), - w przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentu, o którym mowa (tj. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę dokumenty. - w przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o którym mowa w niniejszym podpunkcie, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 3) Pełnomocnictwo, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie notarialnej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2. WSZYSCY WYKONAWCY przekazują zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 1) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, pod adresem: www.bip.malopolska.pl/uglimanowa w miejscu: „Wykaz złożonych ofert” informacji z otwarcia ofert, wykonawca bez wezwania ze strony zamawiającego składa oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z nich. 3) Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4) Załącznik nr 4 do SIWZ stanowi wzór wymaganego oświadczenia. 5) Oświadczenie składa się w oryginalne w siedzibie zamawiającego tj. w sekretariacie (pokój nr I na piętrze) Urzędu Gminy Limanowa znajdującego się pod adresem: 34-600 Limanowa, ul. Matki Boskiej Bolesnej 18B. 3. Wykonawca zobowiązany jest bezpośrednio przed podpisaniem umowy, złożyć zamawiającemu: 1) Jeden egzemplarz podpisanego kosztorysu ofertowego (na każde zadanie częściowe oddzielnie)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach