Przetargi.pl
Budowa oświetlenia ulicznego w gminie Stare Babice w 2017 r. dla części III

Gmina Stare Babice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 722 95 36 , fax. 0-22 722 95 36
  • Data zamieszczenia: 2017-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
    Rynek 32
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 722 95 36, fax. 0-22 722 95 36
    REGON: 1327185500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia ulicznego w gminie Stare Babice w 2017 r. dla części III
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego w gminie Stare Babice w 2017 r , tj.: 1) Zadanie 1 – budowa napowietrznej linii oświetlenia ulicznego nN-0,4kV typu AsXSn 2x25 w ciągu drogi gminnej ul. Plac Kwirynowski pomiędzy ulicami Polną a ul. Graniczną; 2) Zadanie 2 – budowa kablowej linii oświetlenia ulicznego nN-0,4kV typu YAKXS 4x25 oraz budowa napowietrznej linii oświetlenia ulicznego nN-0,23kV typu AsXSn 2x25 w ciągu, ul. Ogińskiego pomiędzy ul. Ciećwierza a ul. Krzyżanowskiego w miejscowości Klaudyn; 3) Zadanie 3 – budowa napowietrznej linii oświetlenia ulicznego nN-0,23kV typu AsXSn 2x25 w ciągu ul. Długiej pomiędzy ul. Niską a ul. Przejazd w miejscowości Blizne Łaszczyńskiego; 4) Zadanie 4 – budowa napowietrznej linii oświetlenia ulicznego nN-0,23kV typu AsXSn 2x25 w ciągu ul. Kmicica w Starych Babicach; 2. Przedmiot zamówienia dla każdego z zadań opisany jest szczegółowo w odrębnej dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i obejmuje wykonanie m.in. następujących robót i czynności: 1) roboty ziemne, 2) montaż przewodu oświetleniowego, 3) ułożenie kabla zasilającego oraz instalacji uziemienia, 4) dostawa i montaż słupów oświetlenia ulicznego wraz z wysięgnikami i oprawami oświetleniowymi, 5) instalacja niezbędnego osprzętu zasilającego i pomiarowego, 6) wykonanie pomiarów parametrów instalacji i uruchomienie oświetlenia, 7) zgłoszenie wykonania linii oświetlenia i uzgodnienie włączenia oświetlenia z PGE zgodnie z warunkami technicznymi i umową o przyłączenie oraz uruchomienie oświetlenia ulicznego, 8) całkowita obsługa geodezyjna zadania wraz z inwentaryzacją powykonawczą, 9) uzyskanie wszelkich uzgodnień niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania. 3. Przed podpisaniem protokołu odbioru Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej oraz inwentaryzacji geodezyjnej dla każdego zadania oddzielnie (Zamawiający dopuszcza, aby w dniu odbioru Wykonawca przedstawił szkice geodezyjne wraz z potwierdzeniem zgłoszenia złożenia inwentaryzacji geodezyjnej do kartowania w składnicy map a dostarczył ją po kartowaniu). 4. Warunki wykonania przedmiotu umowy: 1) Wykonawca zobowiązuje się przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia do odpowiedniej organizacji prac tak, aby zapewnić terminowe jej wykonanie. 2) Wykonawca zobowiązuje się do delegowania do prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia personelu posiadającego niezbędne doświadczenie, uprawnienia i kwalifikacje, w szczególności osób wskazanych w ofercie Wykonawcy. 3) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie i utrzymanie oznakowania oraz zabezpieczenie terenu w trakcie prowadzenia prac – wejście w teren należy uzgodnić z Referatem Gospodarki Komunalnej U.G. Stare Babice, jako zarządzającym drogami gminnymi. W przypadku wykonywania robót w pasie dróg powiatowych wejście w teren uzgodnić z Zarządem Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim. Wykonawca w ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia poniesie wszelkie koszty zajęcia pasa drogowego. 4) W przypadku pozostawienia odcinka robót w stanie zagrażającym mieszkańcom bądź użytkownikom ruchu w dni wolne od pracy Wykonawca obowiązany jest zabezpieczyć takie miejsce wyraźnym oznakowaniem, wygrodzić je i zastosować również oświetlenie ostrzegawcze. W przypadku niezastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić wykonanie tych czynności innemu Wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. 5) Wykonawca we własnym zakresie ustali lokalizację zaplecza budowy. 6) Wykonawca we własnym zakresie zapewni sobie dojazd do placu budowy oraz dostęp do energii elektrycznej, wody itp. 7) Od momentu protokolarnego przejęcia terenu placu budowy aż do chwili zakończenia prac Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wynikłe na tym terenie. 8) Wykonawca musi prowadzić roboty zgodnie z wytycznymi zawartymi w protokole z narady koordynacyjnej w sprawie uzgodnienia usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu w szczególności w miejscach zbliżeń i skrzyżowań z innymi urządzeniami infrastruktury technicznej, prace należy prowadzić w porozumieniu i pod nadzorem instytucji wskazanych w powyższym dokumencie. 9) W przypadku uszkodzenia urządzeń infrastruktury technicznej Wykonawca powiadomi natychmiast o zaistniałym fakcie Zamawiającego i Użytkownika oraz zobowiązuje się do naprawy uszkodzenia według wytycznych i w uzgodnieniu z Użytkownikiem uszkodzonego urządzenia. W przypadku niezastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić wykonanie tych czynności innemu Wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. 10) W trakcie wykonywania robót należy umożliwić mieszkańcom dojście i dojazd do posesji. Każde naruszenie zjazdu (rozkopanie) uzgodnić należy indywidualnie z właścicielem posesji. 11) Zieleń znajdującą się na terenie budowy należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem. Rośliny zniszczone w trakcie prac budowlanych odtworzone zostaną przez Wykonawcę na jego koszt i niebezpieczeństwo. 12) Wykonawca systematycznie (co najmniej raz w tygodniu, w zależności od sytuacji) i na własny koszt będzie usuwał z terenu budowy wszelkie odpady komunalne, gruz oraz inne odpady budowlane, celem zapewnienia porządku. W przypadku niezastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić ich usunięcie innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. 13) Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązuje się uporządkować teren placu budowy i przekazać go Zamawiającemu w dniu odbioru. W przypadku niezastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić uporządkowanie terenu innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. 14) Zakończenie prac zostanie potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez Zamawiającego i Wykonawcę (dla każdego zadania oddzielnie). 15) Wszelkie roszczenia użytkowników dróg i mieszkańców, jakie wpłyną do Gminy Stare Babice, związane z wadliwym wykonaniem i technologią robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia, będą kierowane do Wykonawcy, w celu ustosunkowania się i ich załatwienia. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 7 dni od otrzymania takiego pisma podjąć działania, mające na celu załatwienie sprawy ze zgłaszającym uszkodzenie. W momencie, kiedy Wykonawca nie podejmie działań, w celu załatwienia ww. sprawy wówczas Zamawiający pokryje koszty zgłoszonego roszczenia i potrąci Wykonawcy z wynagrodzenia za wykonane roboty. 16) Należności za roboty zlecone przez Zamawiającego innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy będą potrącane z faktury Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża zgodę. 17) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną za straty i szkody powstałe w związku z wypełnianiem przez Wykonawcę obowiązków wynikających z niniejszego zamówienia a nadto za szkody wyrządzone osobom trzecim na skutek lub w trakcie wykonywanych prac. 18) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną za straty i szkody powstałe w związku z wypełnianiem przez podwykonawcę obowiązków wynikających z niniejszego zamówienia. 19) Wady ujawnione w czasie odbioru oraz wszelkie naprawy gwarancyjne będą usunięte w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 20) Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, a w szczególności za bezpieczne warunki poruszania się pojazdów oraz pieszych w obrębie wykonywanych robót. 21) Wykonawca ponosi odpowiedzialność od następstw i za wyniki działalności w zakresie: a) organizacji i wykonywania prac, b) zabezpieczenia interesów osób trzecich, c) ochrony środowiska, d) warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, e) organizacji i utrzymywania zaplecza budowy, f) bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego w otoczeniu budowy, g) ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie z niniejszą umową, SIWZ, dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, technologią, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami. 6. Obowiązek określenia wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na podstawie art. 29 ust. 3 a ustawy pzp: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666, z późn zm.) osób wykonujących roboty budowlane związane z budową oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Stare Babice zgodnie z warunkami określonymi w umowie z wyłączeniem z tego obowiązku czynności nadzoru nad prowadzonymi robotami związanymi z budową oświetlenia przez kierownika robót; 2) Zamawiający nie określa liczby pracowników wykonujących czynności wskazane w punkcie wyżej, pozostawiając to w gestii Wykonawcy, który biorąc pod uwagę rodzaj i zakres przedmiotu zamówienia zobowiązany jest sam określić liczbę tych pracowników. 3) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, funkcji pełnionych przez te osoby, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; UWAGA! Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. ustawy. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 7. Osobami odpowiedzialnymi ze realizację umowy są: 1) Ze strony Zamawiającego – Ze strony Zamawiającego – Paweł Błażejewski tel. 22-722-95-36 e-mail p.blazejewski@stare-babice.waw.pl; Marek Włoczewski tel. 22-722-95-36 e-mail m.wloczewski@stare-babice.waw.pl; Adam Topolowski tel. 22-722-95-36 e-mail a.topolowski@stare-babice.waw.pl 2) Ze strony Wykonawcy, kierownik budowy – Wojciech Szczygieł tel. 691-393-046 e-mail firma.elektryczna@gmail.com 8. Zamawiający powołuje Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w osobie: Witolda Ruszczyńskiego. 9. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego nie ma prawa do zaciągania zobowiązań finansowych w imieniu Zamawiającego. 10. Kierownik budowy jest upoważniony do przejęcia terenu budowy i odbioru dokumentacji, o której mowa w § 6. 11. Wymagana jest stała obecność kierownika budowy na terenie budowy podczas prowadzenia robót budowlanych. 12. Kierownik budowy musi brać czynny udział w odbiorach wszystkich robót budowlanych. 13. W przypadku zmiany na stanowisku kierownika budowy Zamawiający zostanie powiadomiony o planowanej zmianie pisemnie nie później niż w terminie 7 dni przed planowaną zmianą. 14. Zaproponowany przez Wykonawcę kierownik budowy musi posiadać stosowne uprawnienia umożliwiające kierowanie robotami budowlanymi w zakresie przedmiotu umowy. 15. Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego na zmianę na stanowisku kierownika budowy. 16. Zamawiającemu przysługuje prawo żądania zmiany kierownika budowy w przypadku, gdy nie będzie on właściwie wypełniał swoich obowiązków. 17. W przypadku wpłynięcia żądania, o którym mowa w ust. 13, lub braku zgody, o której mowa w ust. 15 Wykonawca w ciągu 7 dni jest zobowiązany przedstawić nowego kierownika budowy. 18. Procedura związana ze zmianą na stanowisku kierownika budowy nie wymaga dokonania zmiany umowy oraz nie stanowi przesłanki do zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231400-9

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach