Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach ogłasza przetarg
- Adres: 83-300 Kartuzy, ul. Gdańska
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 6810715 , fax. 58 6811522
- Data zamieszczenia: 2019-10-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach
ul. Gdańska 26
83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
tel. 58 6810715, fax. 58 6811522
REGON: 19168725300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdp.kartuzy.ibip.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa oświetlenia ulicznego w Baninie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa oświetlenia ulicznego w Baninie. Zamówienie obejmuje likwidację linii napowietrznej izolowanej 0,4 kV, słupa wraz z oprawą oraz szafki oświetleniowej na skrzyżowaniu ul. Lotniczej i Pszennej w Baninie obręb 0001 Banino. Zakres prac : - budowa linii oświetleniowej kablowej 0,4 kV YAKXS 4x35mm² 540 m - montaż słupów ośw. Typu Valmont wys. 8 m 16 szt. - montaż opraw typu LED 72W kl. II 16 szt. - montaż fundamentów pod słupy oświetleniowe 16 szt. - montaż Bednarki FnZe 25x4 540 m - montaż przepustów ochronnych SRS Ø110 mm 100 m - demontaż słupa ŻN-10/200 1 szt. - demontaż przewodu oświetleniowego AsXSn 2 x 16 mm² 20 m - demontaż opraw sodowych 100 W 2 szt. - demontaż wysięgników rurowych 1m/1m 2 szt. 2. Wykonawca powinien dysponować: telefonem stacjonarnym i tel. komórkowym do bezpośredniej łączności z Wykonawcą - osobą odpowiedzialną za podjęcie czynności – wskazaną do kontaktów w umowie. 3. Wykonawca musi uporządkować teren robót. 4. Zaleca się, aby wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 5. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy harmonogramu rzeczowo – finansowego wykonania robót. 6. Wybrany Wykonawca złoży w dniu podpisania umowy kosztorys ofertowy – uproszczony wg przedmiaru robót dla każdego zadania odrębnie. 7. Do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót drogowych będących przedmiotem zamówienia – projekt należy przedłożyć do akceptacji Zamawiającego. 8. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 9. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 11. Materiały i urządzenia niezbędne do realizacji prac zapewnia Wykonawca. 12. Ewentualne zastosowanie w opisie przedmiotu zamówienia - przedmiarach robót i specyfikacji technicznej nazw własnych poszczególnych materiałów należy traktować jako podanie przykładowych propozycji materiałowych, które każdorazowo należy czytać z dopiskiem „lub inne równoważne o nie gorszych parametrach”. Podanie konkretnych nazw materiałowych stanowi jedynie wyznacznik pożądanego standardu i jakości materiałów, które zostaną zastosowane do realizacji zamówienia. 13. Przedmiot zamówienia, w tym przedmiar robót został opisany w załączniku nr: 1a do SWIZ, który stanowi komplet dokumentacji technicznej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231400-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy – załącznik nr 1a do SIWZ, Pełnomocnictwo – jeśli dotyczy, Pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 3 do SIWZ (jeśli dotyczy)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa oświetlenia przy ul. Obrońców Westerplatte w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2024-01-25 - „Usunięcie kolizji linii średniego i niskiego napięcia na terenie Centrum Opiekuńczo-mieszkalnego przy ulicy Lipowej w Rumi”.
Dodano: 2023-08-28 - Budowa oświetlenia drogowego ul. Karwieńskiej i Krokowskiej w Gminie Władysławowo
Dodano: 2023-07-13 - Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej, a następnie na jej podstawie wykonanie robót budowlanych w celu realizacji zadania pn. MODERNIZACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO W SOPOCIE Z ZASTOSOWANIEM NAJNOWSZYCH TECHNOLOGII- Etap II
Dodano: 2021-03-02 - Budowa oświetlenia drogowego ul. Floriana Ceynowy we Władysławowie
Dodano: 2021-02-02 - Budowa oświetlenia drogowego ul. Floriana Ceynowy we Władysławowie
Dodano: - "Iluminacja pomnika Józefa Conrada Korzeniowskiego i instalacji "Maszty" na Molo południowym w Gdyni"
Dodano: 2020-12-28 - Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej, a następnie na jej podstawie wykonanie robót budowlanych w celu realizacji zadania pn: Modernizacja oświetlenia ulicznego w Sopocie z wykorzystaniem najnowszych technologii - Etap II
Dodano: 2020-11-06 - Wykonanie robót budowlanych związanych z budową oświetlenia drogowego ulic w Gminie Władysławowo
Dodano: 2020-11-05 - Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Żukowo
Dodano: 2020-09-08