Przetargi.pl
Budowa oświetlenia ulicznego w Bachowie - etap II

Gmina Krzywcza ogłasza przetarg

  • Adres: 37-755 Krzywcza, Krzywcza 36
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6727430, 6711486 , fax. 016 6727430
  • Data zamieszczenia: 2009-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzywcza
    Krzywcza 36 36
    37-755 Krzywcza, woj. podkarpackie
    tel. 016 6727430, 6711486, fax. 016 6727430
    REGON: 00054414800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugkrzywcza.pu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia ulicznego w Bachowie - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Budowa oświetlenia ulicznego w Bachowie - etap II Zakres prac obejmuje wykonanie: - wykopanie rowów dla kabli - 237,44 m3 - układanie kabli w rowach - 657,00 m - układanie kabli w rurach osłonowych - 156,00 m - ułożenie ru
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452314009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 1 950,00 PLN wnoszony może być w jednej lub kilku formach przewidzianych ustawą Pzp (art. 45) Konto odbiorcy BS Dynów, Oddział Dubiecko Filia Krzywcza Nr 29-9093-1046-2003-0300-0071-0002
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych w tym: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: - wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 zadanie o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 złotych odpowiadające swoim rodzajem i właściwością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; - dysponują osobami do kierowania robotami budowlanymi posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane i należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego; 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (budowlano - montażowej) 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, warunki określone w pkt 1: - ppkt 1.1., 1. i 1.4. spełnić i udokumentować musi każdy wykonawca - ppkt 1.2. należy spełnić i udokumentować łącznie. Wadium wnosi jeden wykonawca. 3. Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt 1 na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów, o których mowa w pkt 6, żądanych przez zamawiającego i potwierdzających spełnienia tych warunków. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: - wykonawca spełnia albo nie spełnia. 5. Jeżeli wykonawca nie dołączy do oferty wymaganych dokumentów, o których mowa w pkt 6 (wymienionych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605) to po nieskutecznym wezwaniu do ich uzupełnienia zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy zamawiający wykluczy wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych poniżej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 1 Wypełniony i podpisany Formularz Oferty (wzór załączony do SIWZ). Do formularza należy dołączyć kosztorys ofertowy opracowany przez wykonawcę W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp wykonawca składa następujące dokumenty: Załącznik nr 2 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Załącznik nr 3 - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Załącznik nr 4 - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Załącznik nr 5 - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć: Załącznik nr 6 - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przez dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (co najmniej 1 zadanie o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 złotych), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - (wzór załączony do SIWZ); Załącznik nr 7 - Wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wzór załączony do SIWZ); Załącznik nr 8 - Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Wykonawca dołączy aktualny dokument potwierdzający wpisanie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. W celu opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć: Załącznik nr 9 - Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (budowlano - montażowej). Inne dokumenty: Załącznik nr 10 - Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór załączony do SIWZ); Załącznik nr 11 - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania wynikającego z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór załączony do SIWZ); Załącznik nr 12 - Dokument potwierdzający udzielenie pełnomocnictwa dla osoby/osób działającej/działających w imieniu podmiotu gospodarczego, wystawiony przez osobę/osoby kompetentną/kompetentne pod rygorem odrzucenia oferty (jeżeli dotyczy) Załącznik nr 13 - Kserokopia dokumentu wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.ugkrzywcza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach