Przetargi.pl
Budowa oświetlenia ulicznego ul. 6 Dywizji Piechoty w Kołobrzegu

Urząd Miasta Kołobrzeg ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3551580 , fax. (094) 352 37 69
  • Data zamieszczenia: 2009-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Kołobrzeg
    ul. Ratuszowa 13 13
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3551580, fax. (094) 352 37 69
    REGON: 00052385000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolobrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia ulicznego ul. 6 Dywizji Piechoty w Kołobrzegu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Budowa oświetlenia ulicznego ul. 6 Dywizji Piechoty w Kołobrzegu Zakres rzeczowy zamówienia: a) ułożenie w rowie linii kablowej YAKY 4x35mm2 -643,5 m; drutu ocynkowanego d= 8 mm 659,5m; przepustu o śr. 100 mm - 16m i w nim 16 m kabla YAKY 4x35 mm2 ; foli kalandrowanej z PCV - 550 m., b) montaż 2 latarni o wys. 9m z wysięgnikiem 3m wraz z oprawami, c) montaż 13 latarni o wys. 10m z wysięgnikiem 3m wraz z oprawami, d) montaż 4 latarni o wys. 11m z wysięgnikiem 3 m wraz z oprawami, e) podłączenie wykonanej sieci oświetleniowej do wskazanego w projekcie słupa oświetleniowego, f) przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej i 3 map z inwentaryzacją powykonawczą wykonaną przez uprawnionego geodetę oraz tabeli ze współrzędnymi geograficznymi latarni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452314009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;2.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3.Oświadczenie, iż Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne; 4.Kosztorys ofertowy;5.Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;6.Wykaz robót budowlanych branży instalatorstwo elektryczne wykonanych w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane prace zostały wykonane należycie.7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia kwalifikacyjne E w zakresie montażu oraz E i D w zakresie prac kontrolno-pomiarowych do 1 kV. Dla kierownika robót: uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolobrzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach