Przetargi.pl
Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miedźno w systemie "zaprojektuj i wybuduj" w formule partnerstwa publiczno-prywatnego

Gmina Miedźno ogłasza przetarg

  • Adres: 42-120 Miedźno, Ułańska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 178 010 , fax. 343 178 030
  • Data zamieszczenia: 2021-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miedźno
    Ułańska 25
    42-120 Miedźno, woj. śląskie
    tel. 343 178 010, fax. 343 178 030
    REGON: 00000151398327
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miedźno w systemie "zaprojektuj i wybuduj" w formule partnerstwa publiczno-prywatnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa w systemie „zaprojektuj i wybuduj” około 1857 punktów oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miedźno (w tym wykonanie nowych słupów, montaż opraw wraz z wysięgnikami, okablowanie) w formule partnerstwa publiczno-prywatnego (zwane dalej „Projektem”), w celu uzyskania przez Zamawiającego następujących korzyści: 1) podniesienie funkcjonalności i standardu infrastruktury oświetlenia ulicznego; 2) podniesienie komfortu i bezpieczeństwa mieszkańców Gminy. Oczekuje się, że powyższe cele zostaną zrealizowane w ramach współpracy z partnerem prywatnym, który będzie odpowiedzialny za: sfinansowanie, zaprojektowanie (na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego przekazanego przez Gminę w toku dialogu), przeprowadzenie robót budowlanych, uzyskanie niezbędnych pozwoleń, opinii, uzgodnień, zgłoszeń oraz utrzymanie i zarządzanie nowopowstałą infrastrukturą oświetleniową, w zakresie określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z zm.). Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: czynności pracownika budowlanego obejmującego zakres rzeczowy robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: projektantów, kierujących budową, robotami, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, zostaną określone we wzorze umowy o PPP. Powyższe wymagania określą w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Szczegółowy zakres robót został wskazany w SIWZ i Załącznikach. Zamawiający, zgodnie z art. 7 ust. 4 ustawy o PPP, nie przewiduje włączenia do umowy PPP postanowień dotyczących solidarnej odpowiedzialności wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; Podmiot Publiczny wyklucza partnerstwo publiczno-prywatne w formie spółki, o którym mowa w art. 14 ust. 1 ustawy o PPP; Zgodnie z art. 7a Ustawy PPP, podmiot publiczny wyraża zgodę na zawarcie i wykonanie umowy PPP z zawiązaną po wyborze najkorzystniejszej oferty w celu realizacji przedsięwzięcia jednoosobową spółką Partnera Prywatnego albo spółką kapitałową, której jedynymi wspólnikami są Partnerzy Prywatni. Warunkiem wyrażenia powyższej zgody jest zaakceptowanie umowy takiej spółki przez Podmiot Publiczny; Podmiot Publiczny nie udzieli Partnerowi Prywatnemu ani instytucjom finansującym Projekt poręczeń, gwarancji ani innego rodzaju zabezpieczeń, których skutkiem byłoby uznanie, że Projekt wpływa na dług publiczny Podmiotu Publicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach