Przetargi.pl
Budowa oświetlenia ulicznego, gm. Warka

Gmina Warka ogłasza przetarg

  • Adres: 05-660 Warka, Plac St. Czarnieckiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 665 12 00 , fax. 048 665 12 25
  • Data zamieszczenia: 2019-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Warka
    Plac St. Czarnieckiego 1
    05-660 Warka, woj. mazowieckie
    tel. 048 665 12 00, fax. 048 665 12 25
    REGON: 52662400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia ulicznego, gm. Warka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa oświetlenia ulicznego: ZADANIE 1 Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Dębnowola, gmina Warka - etap III Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka linii kablowej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego w miejscowości Dębnowola, gmina Warka na działkach o nr ew. 42/1 102- droga powiatowa 1678W ,działka o nr ew. 102, zgodnie z projektem budowlanym na „Budowę oświetlenia ulicznego w miejscowości Dębnowola, gmina Warka na działkach nr 42/1, 102”, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez Rejonowy Zakład Energetyczny w Grójcu oraz obowiązującymi przepisami i normami. Zostanie wykonany odcinek linii oświetlenia ulicznego zasilany ze stacji transformatorowej „Dębnowola Gwara 1 ”1164””. Realizacja zadania polegała będzie na dobudowie linii oświetlenia obejmująca budowę trzech stanowisk. W etapie III, objętym zamówieniem, zostanie wykonany montaż trzech słupów wraz z oprawami typu LED na wysięgnikach. Słupy do dostawienia, na których zaprojektowano oprawy oświetleniowe: - słup nr 1 a, mocny struno- betonowy E-10, oprawa oświetlenia ulicznego, projektowana oprawa typu LED na wysięgniku, moc do 60W – na działce nr ew.42/1, - słup nr 4, żelbetowy ŻN-10, projektowana oprawa typu LED na wysięgniku, moc do 60W – przy działce nr ew. 43/2, - słup nr 5, żelbetowy ŻN- 10, projektowana oprawa typu LED na wysięgniku, moc do 60W – przy działce nr ew. 43/2, W etapie I została zamontowana szafa oświetleniowa dla ww. zadania, zgodnie z projektem oraz warunkami technicznymi, wg których miejscem przyłączenia był istniejący słup nr 1, obw. Nr 1 linii nn „ Dębnowola” Gwara 1 „1164” oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. W etapie II zostały zamontowane oprawy na słupach nr 1, 2 i 3. ZADANIE 2 Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Brzezinki, gmina Warka Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka linii kablowej napięcia oświetlenia ulicznego w miejscowości Brzezinki gmina Warka, służącej do oświetlenia drogi gminnej. Zadanie „Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Brzezinki, gmina Warka”, zostanie zrealizowane zgodnie z projektem „Oświetlenie uliczne Brzezinki, działki nr 35, 34//2, 33, 32, 30, 29, obręb 0004 Brzezinki, jedn. ewidencyjna 140611_5 Warka”, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez Rejonowy Zakład Energetyczny w Kozienicach oraz obowiązującymi przepisami i normami. Do wykonania jest odcinek linii oświetlenia polegający na dowieszeniu przewodu oświetleniowego począwszy od istniejącego słupa nr 7 znajdującego się na działce o nr ew. geod. 35 do słupa nr 14 znajdującego się na działce o nr ew. geod. 29 oraz montażu 3 opraw. Zostanie wykonany montaż opraw na wysięgniku, na istniejących słupach nr 11, nr 12, nr 13 (zgodnie z projektem), tj. - słup nr 11 , oprawa LED – BGS/BGP 203 do 60W, na działce o nr ew. geod. 32 , lub równoważne - słup nr 12 , oprawa LED – BGS/BGP 203 do 60W, na działce o nr ew. geod. 32, lub równoważne - słup nr 13 , oprawa LED – BGS/BGP 203 do 60W, na działce o nr ew. geod. 30, lub równoważne. ZADANIE 3 Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Grażyna, gmina Warka – etap X Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka linii napowietrznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego we wsi Grażyna, gmina Warka na działce nr ew. 175 (obecnie po podziale działek jest to działka o nr ew. 175/2), obręb Grażyna, w pasie drogi powiatowej zgodnie z projektem budowlanym, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez Rejonowy Zakład Energetyczny w Grójcu oraz obowiązującymi przepisami i normami. Zgodnie z warunkami technicznymi RZE projekt przewiduje budowę linii napowietrznej zasilanej ze stacji transformatorowej Ostrołęka Nowa I, nr 468/TN-C, dz. nr ew. 55. W etapie X, objętym zamówieniem, zostanie wykonana linia oświetleniowa obejmująca budowę trzech stanowisk (obwód 1, numeracja zgodna z projektem) tj.: - słup nr 3, żelbetowy E- 10, oprawa typu LED do 60W, na wysięgniku 1-ramiennym – przy działce nr ew. 60 - słup nr 4, żelbetowy E- 10, oprawa typu LED do 60W, na wysięgniku 1-ramiennym – przy działce nr ew. 61, - słup nr 5, żelbetowy ŻN- 10, oprawa typu LED do 60W, na wysięgniku 1-ramiennym – przy działce nr ew. 64. ZADANIE 4 Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Wichradz, gmina Warka- etap II Przedmiotem zamówienia jest sieć oświetlenia ulicznego w miejscowości Wichradz, gmina Warka, służące do oświetlenia drogi gminnej. Zadanie – „Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Wichradz, gmina Warka- etap II, zostanie zrealizowane zgodnie z projektem „Budowa oświetlenia ulicznego Miejscowości Wichradz, na działkach nr 50, 2, 3/1, 5, 6, 7, 8, 9, 10/1, 12, 13, 14, 15/2, 15/3, 17, 18, 19, 20 Gmina Warka”, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez Rejonowy Zakład Energetyczny w Kozienicach oraz obowiązującymi przepisami i normami. Do wykonania jest odcinek linii oświetlenia polegający na dowieszeniu przewodu oświetleniowego oraz montażu 4 opraw, z wysięgnikiem. W etapie, objętym zamówieniem, zostanie wykonany montaż opraw na wysięgniku, na słupie nr 3, nr 4, nr 5 , nr 6 (zgodnie z projektem), tj. - słup nr 3, oprawa LED – BGS/BGP 203 do 60W, lub równoważne - słup nr 4, oprawa LED – BGS/BGP 203 do 60W, lub równoważne - słup nr 5, oprawa LED – BGS/BGP 203 do 60W, lub równoważne - słup nr 6, oprawa LED- BGS/BGP 203 do 60W, lub równoważne. ZADANIE 5 Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Michalczew, gmina Warka (droga powiatowa)- etap V Przedmiotem zamówienia jest budowa linii napowietrznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego we wsi Michalczew, zadanie– „Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Michalczew – etap V droga powiatowa” zgodnie z projektem „Oświetlenie uliczne miejscowości Michalczew 3 „402”, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez Rejonowy Zakład Energetyczny w Grójcu oraz obowiązującymi przepisami i normami. W etapie V, objętym zamówieniem, zostanie wykonana linia oświetleniowa obejmująca dobudowę jednego stanowiska zasilanego z istniejącego słupa nr 5/i znajdującego się na działce nr 106 zgodnie z projektem tj. - słup nr 5/1, mocny struno-betonowy E-10, oprawa typu LED do 60W, na wysięgniku 1-ramiennym - na działce o nr ew. 91 (droga powiatowa). ZADANIE 6 Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Michalczew, gmina Warka (droga gminna)- etap IV Przedmiotem zamówienia jest budowa linii napowietrznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego we wsi Michalczew, zadanie: „Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Michalczew – etap IV droga gminna” zgodnie z projektem „Oświetlenie uliczne w miejscowości Michalczew 1 „399”” w pasie drogi gminnej nr ew. 284, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez Rejonowy Zakład Energetyczny w Grójcu oraz obowiązującymi przepisami i normami. W etapie IV, objętym zamówieniem, zostanie wykonana linia oświetleniowa obejmująca dobudowę jednego stanowiska zasilonego z istniejącego słupa 23/6 przy działce 283 zgodnie z projektem. - słup nr 23/7, struno betonowy E- 10,5/10 oprawa typu LED do 60W, na wysięgniku 1-ramiennym przy działce nr ew. 282/2, Począwszy od słupa nr 23/6 wybudowanego w III etapie. ZADANIE 7 Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Przylot, gmina Warka- etap III Przedmiotem zamówienia jest sieć oświetlenia ulicznego w miejscowości Przylot, gmina Warka, służąca oświetleniu dróg gminnych. Zadanie – „Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Przylot, gmina Warka- etap III, zostanie zrealizowane zgodnie z projektem „Oświetlenie uliczne Przylot, Gmina Warka”, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez Rejonowy Zakład Energetyczny w Kozienicach oraz obowiązującymi przepisami i normami. Do wykonania jest odcinek linii oświetlenia polegający na dowieszeniu przewodu oświetleniowego oraz montażu 1 oprawy, z wysięgnikiem oraz budowa jednego słupa wirowego wg dokumentacji zatwierdzonej w dniu 10.11.2017r., znak: BiA.6743.934.2017.MK. , tj.: - słup nr 32/1, mocny struno- betonowy E-10, oprawa oświetlenia ulicznego, projektowana oprawa typu LED na wysięgniku, moc do 60W – na działce nr ew. 320/1. ZADANIE 8 Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Przylot, gmina Warka Przedmiotem zamówienia jest sieć oświetlenia ulicznego w miejscowości Przylot, gmina Warka, służąca oświetleniu dróg gminnych. Zadanie – „Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Przylot, gmina Warka, zostanie zrealizowane zgodnie z projektem „Oświetlenie uliczne Przylot, Gmina Warka”, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez Rejonowy Zakład Energetyczny w Kozienicach oraz obowiązującymi przepisami i normami. Do wykonania jest: - dowieszenie linii napowietrznej oświetlenia ulicznego na istniejących słupach wg dokumentacji zatwierdzonej w dniu 09.10.2017r., znak: BiA.6743.861.2017.MK. Zostanie wykonany montaż opraw na wysięgniku, na słupach nr 21, nr 22, nr 23 , tj.: - słup nr 21, oprawa typu LED – BGS/BGP 203 do 60W, lub równoważne - słup nr 22, oprawa typu LED – BGS/BGP 203 do 60W, lub równoważne - słup nr 23, oprawa typu LED – BGS/BGP 203 do 60W, lub równoważne. ZADANIE 9 Budowa oświetlenia ulicznego w ulicy Szafirowej w Warce (droga gminna – ul. Rubinowa) - etap III Przedmiotem zamówienia jest dobudowa odcinka linii napowietrznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego w ulicy Szafirowej w Warce, gmina Warka, w pasie drogi gminnej o nawierzchni gruntowej stanowiącej własność Gminy Warka, zgodnie z projektem budowlanym, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez PGE Dystrybucja S.A. oraz obowiązującymi przepisami i normami. Zgodnie z warunkami przyłączenia z PGE Dystrybucja S.A. projekt przewiduje budowę linii napowietrznej zasilanej z istniejącego złącza kablowo- pomiarowego ZKP- 1/sł 35 linii n.n. „Warka Obwodowa 2 ( 322)”. W etapie III, objętym zamówieniem zostanie wykonany odcinek linii oświetlenia ulicznego wraz z kompletnymi słupami i oprawami obejmujący dobudowę dwóch stanowisk w obwodzie L3, tj. słupy nr: 5-L3; 6-L3 (numeracja zgodna z projektem), tj.: - słup 5- L3 - uliczny, rurowy ze stopu aluminium SAL-80, oprawa w II klasie ochronności serii BGP 303 oprawa LED 49/740 DM ze źródłem LED, lub równoważne, na wysięgniku jednoramiennym typu WR-14/1- na granicy działek o nr ew. 738/2 i 737/2; - słup 6- L3- uliczny, rurowy ze stopu aluminium SAL-80, oprawa w II klasie ochronności serii BGP 303 oprawa LED 49/740 DM ze źródłem LED, lub równoważne, na wysięgniku jednoramiennym typu WR-14/1- na granicy działek o nr ew. 736/2 i 735/2 począwszy od słupa nr 4-L3 znajdującego się w działce o nr ew.740 wybudowanego w etapie II. ZADANIE 10 Budowa oświetlenia ulicznego w Warce dz. o nr ew. geod. 1885/3, 1885/28, 1885/30 (ul. Pułaskiego za „Biedronką”) – etap I. Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka linii kablowej oświetlenia ulicznego w Warce, ul. Pułaskiego w Warce gmina Warka, w działkach o nr ew. geod. 1885/3, 1885/28, 1885/30, zgodnie z projektem budowlanym, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez PGE Dystrybucja S.A. oraz obowiązującymi przepisami i normami. Zgodnie z warunkami przyłączenia z PGE Dystrybucja S.A. projekt przewiduje budowę linii kablowej zasilanej z istniejącego złącza kablowo- pomiarowego linii nN Warka Przepompownia Winiary „1216””. W etapie I, objętym zamówieniem zostanie wykonany odcinek linii oświetlenia ulicznego wraz z kompletnymi słupami i oprawami obejmujący budowę trzech stanowisk (numeracja zgodna z projektem) oraz skrzynia oświetlenia ulicznego SOU, tj.: - słup 1 - stalowy- 6m ; oprawa typu LED BGS/BGP203-lub równoważne, na wysięgniku 1-ramiennym - na działce o nr ew. 1885/3, - słup 1/1 - stalowy- 6m ; oprawa typu LED BGS/BGP203- lub równoważne, na wysięgniku 1-ramiennym - na działce o nr ew. 1885/3, - słup 1/2 - stalowy- 6m ; oprawa typu LED BGS/BGP203- lub równoważne, na wysięgniku 1-ramiennym - na działce o nr ew. 1885/30. ZADANIE 11 Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Michałów Parcele i Michałów Dolny, gm. Warka- etap I Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka linii napowietrznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego we wsi Michałów, gmina Warka, w ramach zadania inwestycyjnego: „ Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze wojewódzkiej Michałów Górny, Michałów Dolny, Michałów Parcele, Budy Michałowskie” zgodnie z projektem budowlanym, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez PGE Dystrybucja S.A. oraz obowiązującymi przepisami i normami. Zgodnie z warunkami przyłączenia z PGE Dystrybucja S.A. projekt przewiduje budowę linii napowietrznej zasilanej z istniejącej stacji. W etapie I, objętym zamówieniem zostanie wykonany odcinek linii oświetlenia ulicznego, tj.: 1. linia napowietrzna oświetlenia ulicznego na odcinku od skrzyni SOU do słupa nr 33, polegająca na dowieszeniu przewodu na istniejącej linii napowietrznej. 2. budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego wraz z posadowieniem 3 słupów na działce o nr ew. geod. 1223/1 – (droga gminna) od istniejącego słupa nr 33, oraz jednego słupa przy drodze wojewódzkiej, tj.: – słup nr 1/o, mocny struno- betonowy E-10/10, oprawa oświetlenia ulicznego, projektowana oprawa typu LED na wysięgniku, moc do 60W, - słup nr 2/o, żelbetowy ŻN-10, oprawa oświetlenia ulicznego, projektowana oprawa typu LED na wysięgniku , moc do 60W, - słup nr 3/o, żelbetowy ŻN-10, oprawa oświetlenia ulicznego, projektowana oprawa typu LED na wysięgniku , moc do 60W, - słup nr 4/o, mocny struno- betonowy E-10/10. Przez równoważne rozumie się oprawy wizualnie podobne oraz posiadające co najmniej następujące parametry: - moc początkowa 58 W - napięcie wejściowe 220-240V - klosz/soczewki FG (płaska szyba) - klasa szczelności IP 66 - mechaniczna odporność na uderzenia IK 08 - początkowy strumień świetlny 6378 lm - współczynnik oddawania barw > 70 Dla zadań od 1 do 11: Roboty powinny być wykonane zgodnie z obowiązującym prawem w szczególności: Warunkami Technicznymi Wykonawstwa i Odbioru Robót Budowlanych, Prawem Budowlanym, Prawem ochrony środowiska, Prawem o ruchu drogowym, Ustawą o drogach publicznych, ustawą o odpadach, ustawą o badaniach i certyfikatach, Prawem zamówień publicznych i aktami wykonawczymi do w/w oraz wymaganiami Zamawiającego zawartymi w SIWZ i wiedzą techniczną. W ramach zadania Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania pierwszego uruchomienia na własny koszt. Ponadto Wykonawca na swój koszt i własnym staraniem oznakuje zabudowane słupy, numerem wg numeracji przyjętej w projekcie. Sposób graficznego oznakowania należy uzgodnić z Zamawiającym przed wykonaniem. W ramach zadania do obowiązków Wykonawcy należało będzie uzupełnienie koniecznych wpisów w założonych książkach obiektów budowlanych bądź założyć książki obiektów. Po zakończeniu zadania Wykonawca sporządzi odrębnie dla każdego zadania własnym staraniem i na własny koszt wykaz zrealizowanych prac (rozliczenie rzeczowe), w tym wykaz długości wybudowanych sieci, ilości i rodzaju lamp, itp. Powyższe materiały dołączy do materiałów odbiorowych. Wykaz winien być podpisany przez uprawnionego geodetę, kierownika budowy i inspektora nadzoru inwestorskiego. Dla dokonania odbioru końcowego Wykonawca przedłoży inspektorowi nadzoru inwestorskiego niezbędne dokumenty, w szczególności świadectwa jakości, certyfikaty, świadectwa wykonanych prób i atesty, szkice tyczenia, protokół przekazania pasa drogowego (w przypadku drogi wojewódzkiej lub powiatowej), protokoły pomiaru skuteczności, protokoły pomiaru rezystancji, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, dokumentacja bud. Powykonawcza ze szkicami, itd.- dotyczące każdego z odbieranych zadań. Zamawiający ustala ryczałtowy system wynagradzania. Wykonawca powinien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę oferty. Podstawę do określenia całkowitej ryczałtowej ceny stanowi zakres robót budowlanych określony w dokumentacji projektowej oraz zakres prac w SIWZ, realizowanych zgodnie ze sztuką budowlaną i przepisami ustawy Prawo budowlane oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót. Wykonawca winien sporządzić kosztorys ofertowy odrębnie dla każdego zadania na podstawie załączonych przedmiarów robót. Przedmiary mają charakter informacyjno-pomocniczy. Załączone przez oferenta kosztorysy ofertowe ze wzglądu na ryczałtowy sposób wynagrodzenia będą miały również charakter informacyjno-pomocniczy. Wyłonionego w przetargu Wykonawcę obowiązuje wykonanie zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, SIWZ , STWiOR i wiedzą techniczną. Zamawiający nie będzie badał zgodności podstaw wyceny, ani ilości robót w złożonych przez oferentów kosztorysach ofertowych. Cena określona w ofercie musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją wg dokumentacji projektowej, SIWZ, STWiOR jak również pominięte w dokumentacji projektowej a niezbędne do wykonania zadania, wraz z wszelkimi kosztami towarzyszącymi jak ubezpieczenie budowy, obsługa geodezyjna i inwentaryzacja geodezyjna i budowlana powykonawcza, opracowanie zatwierdzenie, wprowadzenie i utrzymanie czasowej organizacji ruchu, zajęcie pasa drogowego, odbiory pasa drogowego, media, pierwsze uruchomienie itp. Wszelkie odstępstwa od dokumentacji projektowej w trakcie realizacji robót muszą być uzgadniane z Zamawiającym, Inspektorem nadzoru inwestorskiego i Projektantem przed ich wykonaniem. Urządzenia równoważne – jeśli gdziekolwiek w SIWZ przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania urządzeń/materiałów równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i wizualnych. Przez pojęcie urządzeń/materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia/materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty. Koniecznym jest podanie nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia oraz załączenie niezbędnych dokumentów takich jak: deklaracja zgodności producenta/ aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne ujęte w dokumentacji projektowej. Zgodnie z zapisami art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień Publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane i związane z tym usługi i dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W związku z powyższym w celu oceny technicznej wszyscy oferenci powołujący się na rozwiązania równoważne są zobowiązani załączyć do oferty karty katalogowe. Zamawiający nie wyraża zgody, by proponowane w ofercie rozwiązania równoważne były prototypami. Wymogiem bezwzględnym jest, by były to urządzenia sprawdzone. Wykonawca winien udokumentować, iż zaproponowane urządzenia równoważne pracują na innych zrealizowanych obiektach przez okres nie krótszy niż 2 lata (na dowód pracy urządzeń równoważnych należy załączyć np. referencje, protokoły odbioru, faktury, itp. potwierdzone za zgodność z oryginałem, potwierdzające datę uruchomienia oraz dokument potwierdzający należytą ich pracę w tym okresie – referencje, opinie itp.). Szczegółowy opis obowiązków Wykonawcy zawarty jest we wzorze umowy a zakres prac w dokumentacji projektowej. W przypadku ujawnienia nieistotnych odstępstw od dokumentacji projektowej wykonawca zobowiązany będzie do pozyskania na własny koszt i własnym staraniem mapy do celów projektowych dla wykonanego odcinka linii oświetleniowej w co najmniej 4 egz. w wersji papierowej oraz pokryć koszty zgłoszenia zaistniałych zmian względem projektu na posiedzeniu Narady Koordynacyjnej Zespołu Uzgadniania Dokumentacji. Ponadto Wykonawca zobligowany będzie do przygotowania dokumentacji budowlanej powykonawczej zawierającej ujawnione zmiany w 3 egz. podpisanej przez kierownika budowy i projektanta. Zamawiający wymaga w stosunku do każdego zadania zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności wchodzące w zakres robót budowlanych objętych Przedmiotem Umowy: 1) prace ziemne związane w wykonaniem elementów linii oświetleniowych, 2) obsługa maszyn budowlanych.  Okres zatrudnienia osób wykonujących w/w czynności nie może być krótszy niż okres wykonywania tych prac. W przypadku zmiany terminów wynikających z umowy, Wykonawca zobowiązany będzie do dostosowania postanowień umów o pracę do tych zmienionych warunków.  Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem wykonywania robót budowlanych przekazać inspektorowi nadzoru inwestorskiego listę pracowników zaangażowanych w realizację Przedmiotu Umowy i dokonywać stałej jej aktualizacji, a także zapewnić identyfikację swoich pracowników. Niedopełnienie powyższego obowiązku może skutkować wstrzymaniem Robót do czasu potwierdzenia realizacji Umowy przez uprawniony Personel Wykonawcy, a w przypadku naruszenia tego obowiązku – naliczeniem kar umownych lub odstąpieniem od Umowy z winy Wykonawcy.  W związku z nałożeniem na Wykonawcę obowiązku zatrudnienia pracowników wykonujących czynności określone powyżej na podstawie umowy o pracę, Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli spełnienia przez Wykonawcę powyższego obowiązku na każdym etapie realizacji Przedmiotu Umowy poprzez: 1) zwrócenie się do Wykonawcy o przedstawienie w wyznaczonym terminie oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie powyższego obowiązku, w szczególności przedstawienie poświadczonych za zgodność z oryginałem: a) kopii umów o pracę z zaczernionymi danymi osobowymi z wyjątkiem imienia i nazwiska b) kopii zgłoszenia pracownika do ubezpieczenia; 2) zwrócenie się do Wykonawcy o złożenie w wyznaczonym terminie wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń lub dokumentów lub ich uzupełnienia; 3) przeprowadzenia kontroli na terenie budowy przez własne służby lub Państwową Inspekcję Pracy.  Obowiązki opisane powyżej, jak również odpowiadające im uprawnienia Zamawiającego dotyczą również Podwykonawcy i Dalszego podwykonawcy. Wykonawca, jak i Podwykonawca zobowiązany jest zastrzec w umowach zawieranych odpowiednio z Podwykonawcą lub Dalszym podwykonawcą obowiązek zatrudnienia przez Podwykonawcę lub Dalszego Podwykonawcę przy wykonywaniu czynności, o których mowa powyżej, osób na podstawie umowy o pracę.  Za niedopełnienie wymogu zatrudniania pracowników na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne za: 1) brak zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej w/w czynności – w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę za każdy przypadek i każdy rozpoczęty miesiąc utrzymywania tego stanu, 2) nieprzedstawienie dokumentów służących kontroli zatrudnienia, a określonych w umowie – w wysokości 500 zł za każdy dzień braku dokumentów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231400-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Upoważnienie potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę (pełnomocnictwo), o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. 2) Formularz oferty wg wzoru – Załącznik nr 1 do SIWZ. 3) W przypadku składania oferty przez konsorcjum, niezbędne będzie złożenie pełnomocnictwa w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4) Kosztorys ofertowy sporządzony według załączonych przedmiarów robót (odpowiednio wg załączników nr 10A, 10B, 10C, 10D, 10E, 10F, 10G, 10H, 10I, 10J, 10K do SIWZ). 5) Wykaz rozwiązań równoważnych wg Załącznika nr 6 – w przypadku ich zastosowania. 6) Dokumenty potwierdzające, że urządzenia równoważne pracują na innych obiektach przez okres nie krótszy niż 2 lata potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem (np.: referencje, protokoły odbioru końcowego itp.) - w przypadku zastosowania urządzeń równoważnych w złożonej ofercie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach