Przetargi.pl
Budowa oświetlenia terenów rekreacyjnych w Sobinie

Gmina Polkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 59-100 Polkowice, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 84 74 121 , fax. 076 72 46 780
  • Data zamieszczenia: 2020-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Polkowice
    Rynek 1
    59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie
    tel. 076 84 74 121, fax. 076 72 46 780
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.polkowice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia terenów rekreacyjnych w Sobinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Budowa oświetlenia terenów rekreacyjnych w Sobinie” w ramach zadania budżetowego pn.: „Budowa oświetlenia terenów rekreacyjnych w Sobinie” w oparciu o opisy pozycji przedmiaru robót, załączoną dokumentację techniczną oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i instalacyjno-inżynieryjne obejmujące: 1. Montaż słupów oświetleniowych z fundamentami, wysięgnikami i oprawami; 2. Roboty ziemne, w tym przepusty pod drogami; 3. Układanie, obróbka i podłączenie kabli elektroenergetycznych 0,4 kV; 4. Pomiary i sprawdzenia; 5. Roboty przygotowawcze i towarzyszące; 6. Roboty wykończeniowe, odtworzenie nawierzchni i uporządkowanie terenu; 7. Przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą. Szczegółowy zakres rzeczowy robót został określony w dokumentacji inwestycji: opisach pozycji przedmiarów robót, dokumentacji technicznej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Zakres robót stanowiący przedmiot umowy został ustalony na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez CETUS-PROJEK Sp. z o.o., Miłosna 23, 59-323 Lubin, projektant Arkadiusz Kicaj. Wykonawca udzieli minimum 48 – miesięcznej gwarancji i rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia. Zamawiający określa następujące istotne parametry opraw, które będą uwzględniane przy ocenie równoważności: 1. Montaż na wysokość 6m. 2. Waga oprawy: ≤ 7kg (dostosowana do wytrzymałości przyjętych w projekcie słupów i wysięgników). 3. Montaż na słupie. 4. IP minimum 65 dla części optycznej i układu zasilającego. 5. IK 08. 6. LED 48 – 50W 7. Przewidywany czas eksploatacji: 100 000h, dla L80B10. 8. Temperatura barwowa: 3000K. 9. CRI: >70. 10. Strumień oprawy: 5000lm - 5400lm 11. Odporność na przepięcie 10kV. 12. Klasa ochronności II. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów innych niż przyjęte w dokumentacji - równoważnych pod warunkiem spełnienia wymagań dot. parametrów technicznych. Zamawiający wymaga aby parametry materiałów proponowanych jako równoważne były nie gorsze niż przyjęte dla materiałów określonych w dokumentacji. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę materiałów równoważnych (w szczególności dotyczy to opraw) Zamawiający wymaga dołączenia do składanej oferty karty katalogowej lub równoważnego dokumentu zawierającego dane techniczne oprawy umożliwiające porównanie produktów, fotometrii oraz informacji o zastosowanych elementach diodowych. Zamawiający wymaga również przedstawienia dla opraw gwarancji udzielonej przez producenta na całość oprawy (wszystkie jej elementy w tym również układ zasilający) na okres minimum 48 miesięcy przy czym nie krótszy niż odpowiadający terminowi gwarancji udzielonej przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika. 2. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika. 3. Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 4. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w sytuacji określonej w art. 22a ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach