Przetargi.pl
„Budowa oświetlenia ścieżki rowerowej ul. Bohaterów Westerplatte” - ETAP II, w ramach zadania inwestycyjnego „Budowa ciągu pieszo-rowerowego na ulicy Bohaterów Westerplatte w Słupsku wraz z budową oświetlenia ”.

Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, Przemysłowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 59 841 00 91 , fax. +48 59 848 37 35
  • Data zamieszczenia: 2017-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
    Przemysłowa 73
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. +48 59 841 00 91, fax. +48 59 848 37 35
    REGON: 221221715
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa oświetlenia ścieżki rowerowej ul. Bohaterów Westerplatte” - ETAP II, w ramach zadania inwestycyjnego „Budowa ciągu pieszo-rowerowego na ulicy Bohaterów Westerplatte w Słupsku wraz z budową oświetlenia ”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Budowa ciągu pieszo-rowerowego na ulicy Bohaterów Westerplatte w Słupsku wraz z budową oświetlenia”. Realizacja zadania została przez Zamawiającego podzielona na etapy (części). W ramach opracowanych dokumentacji projektowych w I etapie wykonano ścieżkę rowerową, w kolejnym II etapie przewidziano „Budowę oświetlenia ścieżki rowerowej ul. Bohaterów Westerplatte”. 2. Zamówienie w etapie II realizacji, w zakresie branży elektroenergetycznej, na odcinku nowego układu komunikacyjnego ul. Bohaterów Westerplatte, wzdłuż ścieżki rowerowej obejmuje roboty budowlane polegające na : 1) budowie nowego oświetlenia drogowego, 2) demontażu istniejącego oświetlenia. Realizacja kolejnego etapu (części) nastąpi na podstawie odrębnego zamówienia publicznego. 3. ZAKRES RZECZOWY ROBÓT BUDOWLANYCH, określony w pkt 2 ppkt 1 niniejszego rozdziału obejmuje budowę nowego oświetlenia, w szczególności: 1) budowę sieci oświetleniowej kablem YAKY 4 x25 mm2 o długości - 1 616m/ 1 853m, 2) ustawienie latarń ulicznych wraz z fundamentami – 39 kpl., 3) montaż opraw oświetleniowych na latarniach ulicznych – 39 kpl., 4) budowę szafki oświetleniowej – pomiarowej z fundamentem – 1 kpl. UWAGA!Prace należy wykonać ściśle według warunków technicznych wydanych przez ENERGA – Operator S.A. Oddział w Koszalinie - nr P/16/050039 z dnia 26 października 2016 r. 4. OPIS ELEMENTÓW nowego oświetlenia drogowego: 1) oprawy oświetleniowe: W latarniach ulicznych należy zastosować oprawy LED o parametrach nie gorszych niż: − Certyfikat ENEC musi zawierać pełną listę elementów oprawy, − szczelność min IP66, − moce opraw: 30 W, − obudowa oprawy wykonana z ciśnieniowego odlewu aluminium lub ekstrudowanego, zabezpieczonego galwanicznie przed wpływem warunków atmosferycznych, − zawiasy, wkręty i śruby zewnętrzne wykonane ze stali nierdzewnej, − sprawność świetlna oprawy rozumiana, jako stosunek wartość strumienia świetlnego wychodzącego z lampy po uwzględnieniu strat na zasilaczu, soczewkach, płytach osłonowych, szybach itd. do mocy elektrycznej pobieranej przez lampę z sieci 110 lm/W, − system soczewek jednego typu wykonanych z PMMA przykrytych płaską szybą hartowaną; 2) poziom oświetlenia: − system soczewek jednego typu wykonanych z PMMA przykrytych płaską szybą hartowaną, − płynna zmiana jasności lampy w zakresie 10 - 100%, − możliwość autonomicznej pracy wg harmonogramu – bez łączności z innym sterownikiem, − minimum 5 punktów przełączeń w ciągu nocy (od załączenia do wyłączenia lampy), − możliwość zmiany harmonogramu drogą radiową, − rejestracja momentu odłączenia zasilania, − PF/cosφ>0,93 dla największej redukcji mocy, − scena świetlna rozumiana jest jako zaprogramowana moc świecenia oprawy w zakresie 0%-100% w danym przedziale czasowym, −zakres temperaturowy pracy: -30 + 45 o C, − temperatura barwowa max 4000 K; 3) Słupy: − zastosować wykonane ze stali o grubości 3 mm w gatunkach stali S235, − o konstrukcji wykonanej w technologii spawania plazmowego - gładkich szwów (spawany plazmowo), zgodnie z wymogami normy EN ISO 15 613, która charakteryzuję się brakiem lica spoiny, − o wysokości: według ustaleń dokumentacji projektowej, − o przekroju okrągłym o zbieżności nie mniejszej niż 12 mm na każdy metr wysokości słupa (zbieżność 1:12), − zakończenie słupa fi 60, − zastosować słupy przenoszące obciążenia dla II strefy wiatrowej (spełniają wymagania normy wiatrowej PN-77/B-0211), − stopa słupa winna być mniejsza od wymiarów zewnętrznych fundamentu, nie dopuszcza się stopy o takim samym/większym wymiarze jak fundament, − minimalna wielkość wnęki słupowej na tabliczkę bezpiecznikową 80 × 400 mm, − pokrywa drzwiczek mocowana za pomocą jednej śruby imbusowej z łbem grzybkowym niewystającym ponad lico słupa, − słup wyposażony jest w uchwyt uziemienia, który znajduje się wewnątrz słupa na wysokości dolnej krawędzie drzwiczek, − wszystkie konstrukcje zabezpieczone są antykorozyjnie przy zastosowaniu technologii cynkowania ogniowego zgodnie z normą EN 1461; 4) Fundament: − wymiary zewnętrzne fundamentu: według ustaleń dokumentacji projektowej, − wykonany z: beton C30/37 wg normy PN EN 206+A1:2016 12, − zabezpieczenie wszystkich powierzchni fundamentu (zewnętrznych i wewnętrznych) np. preparatem Emulbit EKO, zabezpieczenie metodą natryskową, − szpilki wykonane z ocynkowanego pręta gwintowanego, − niezbędne dokumenty: Certyfikat Zakładowej Produkcji (producenta), Deklaracja Właściwości Użytkowych (wyrobu). 5. ZAKRES RZECZOWY ROBÓT BUDOWLANYCH określonych w pkt 2 ppkt 2 niniejszego rozdziału obejmuje, w szczególności: 1) demontaż istniejącego oświetlenia ulicznego ul. Sojki oraz unieczynnienie istniejących linii kablowych oświetleniowych wg planu PZT, 2) Istniejące odcinki linii napowietrznych i kablowych należy przebudować poza obręb projektowanego odcinka drogi poprzez wykonanie stosownych wstawek i przełożeń. 6. Szczegółowy zakres robót etapu II określa PROJEKT BUDOWLANO – WYKONAWCZY Branży ELEKTRYCZNEJ, opracowany przez AMW Biuro Projektów Anna Wąchnicka, ul. Krzywa 48, 76-200 Słupsk. 7. OBOWIĄZKI WYKONAWCY: 1) zamieszczenie na koszt Wykonawcy w prasie lokalnej informacji o planowanym rozpoczęciu robót. Treść informacji do prasy Wykonawca musi uzgodnić z Zamawiającym, 2) wykonanie przed przystąpieniem do robót na koszt własny projektu tymczasowej organizacji ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami, w oparciu o kolejność robót i technologię określoną w dokumentacji projektowej. Projekt tymczasowej organizacji ruchu musi być uzgodniony przez Zamawiającego i zatwierdzony przez Prezydenta Miasta Słupska, 3) zapewnienie kompletnego kierownictwa, siły roboczej, materiałów, sprzętu i innych urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania, 4) pracownicy Wykonawcy muszą posiadać wszystkie wymagane prawem uprawnienia i ubezpieczenia, 5) zastosowanie sprzętu ochrony osobistej i ochron zbiorowych zgodnie z przepisami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zastosowanie się do poleceń i przepisów BHP obowiązujących na terenie prac realizowanych dla Zamawiającego, 6) zapewnienie, aby osoby, którymi posługuje się Wykonawca przy realizowaniu umowy nie spożywały alkoholu, ani też nie były w posiadaniu alkoholu na terenie prac realizowanych dla Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się uzyskać na każde żądanie Zamawiającego od osób, o których mowa powyżej zgodę na kontrolę trzeźwości tych osób, podczas ich pobytu na terenie prac realizowanych dla Zamawiającego, 7) zabezpieczenie całego terenu podczas prowadzenia robót ze względu na ruch pieszo –rowerowy i pojazdów w bezpośrednim sąsiedztwie tego terenu, 8) utrzymanie terenu budowy w trakcie realizacji robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz składowanie w wyznaczonym miejscu wszelkich urządzeń pomocniczych, zbędnych materiałów, odpadów oraz niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych lub usunięcie ich z terenu budowy, 9) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszystkich zdarzeniach mających lub mogących mieć wpływ na wykonanie zamówienia, 10) zabezpieczenie na swój koszt obsługi geodezyjnej łącznie z pierwszym wytyczeniem obiektu i przekazanie inwentaryzacji powyonawczej w 3 egz. oraz zeskanowanej w rozdzielczości min. 300 dpi mapy inwentaryzacji powykonawczej w formie pliku graficznego bmp lub tiff bez kompresji – 1 egz., 11) zorganizowanie i prowadzenie robót z należytą starannością, z zachowaniem procesu technologicznego, 12) zapewnienie bieżącej czystości w otoczeniu terenu, na którym wykonywane są roboty oraz uporządkowania go (oczyszczenia z piasku, błota, liści, itp.) po zakończeniu robót, 13) zapewnienie kontroli jakości robót i materiałów oraz przekazanie Zamawiającemu deklaracji zgodności na materiały i prefabrykaty przed ich wbudowaniem. Natomiast badania materiałów (atesty, aprobaty, certyfikaty, art.) należy przekazać Zamawiającemu przy robotach zanikających oraz przy odbiorze końcowym całości robót. 8. WYMAGANIA OGÓLNE : 1) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia, 2) organizacja pracy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi zapewniać prawidłowe wykonanie robót, 3) Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za jakość i terminowość wykonania umowy oraz wobec Zamawiającego i osób trzecich za ewentualne szkody powstałe w wyniku niewykonania lub niewłaściwego wykonania robót/prac, w tym dostawy urządzeń, 4) materiały, które będą wbudowane muszą odpowiadać wymogom, które określa art. 10 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowalne (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 z późn. zm.), 5) Wykonawca jest posiadaczem i wytwórcą odpadów powstających w związku z realizacją zadania. Na Wykonawcy ciążą obowiązki wynikające z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 1987). Wobec powyższego utylizację powstałych odpadów należy przeprowadzić zgodnie z ww. ustawą i jej koszt uwzględnić w cenie oferty, 6) przy realizacji zamówienia odpadami są materiały pochodzące z robót ziemnych i rozbiórki, które nie zostaną użyte do wbudowania na miejscu. Wykonawca wywiezie odpady na wybrane przez siebie wysypisko na własny koszt, 7) Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność wobec Zamawiającego lub osób trzecich za ewentualne szkody powstałe w wyniku niewykonania lub niewłaściwego wykonania robót/prac, 8) Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez pracowników Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku nie dołożenia przez Wykonawcę należytej staranności przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, 9) za wypadki oraz szkody wynikłe w czasie wykonywania robót/prac, jak również za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny odpowiada Wykonawca, 10) całość robót/prac należy wykonać w oparciu o obowiązujące w zakresie przedmiotu zamówienia przepisy prawne i normy branżowe, 11) Wykonawca w trakcie wykonywania umowy zobowiązany jest postępować z należytą starannością z uwagi na charakter robót/prac prowadzonych pod ruchem pojazdów i pieszych w obszarze zwartej zabudowy miejskiej, 12) Prace ziemne lub inne działania wykonywane z wykorzystaniem sprzętu mechanicznego czy urządzeń mechanicznych, w obrębie bryły korzeniowej i korony drzew lub korzeni i części nadziemnej krzewów powinny być wykonane w sposób najmniej szkodzący drzewom i krzewom. Prace należy przeprowadzać ze szczególną ostrożnością, aby nie uszkodzić roślinności wysokiej i niskiej, w tym jej systemu korzeniowego oraz korony, 13) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zamówienia dróg, ścieżki rowerowej, chodników, trawników, drzew, krzewów, itp. Wykonawca zobowiązany jest do ich naprawienia i doprowadzenia do stanu poprzedniego, a w przypadku zieleni do jej odtworzenia. 9. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres nie krótszy niż 24 miesiące licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego wykonanych robót budowlanych, przy czym okres gwarancji na urządzenia zainstalowane zgodnie z dokumentacją projektową będzie odpowiadał co najmniej okresowi udzielonemu przez ich producentów i liczony będzie również od daty odbioru. Gwarancja na wykonane roboty budowlane stanowi kryterium oceny ofert dla każdej części o wadze 40 % i będzie oceniana zgodnie z zasadami wskazanymi w rozdziale XIV SIWZ. 10. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia rękojmi za wady fizyczne na wykonane roboty budowlane na okres 60 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego wykonanych robót budowlanych. 11. Zamawiający nie stawia wymogu określonego w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, ponieważ nie występują przesłanki wskazane w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 1666, z późn. zm.). 12. Zamawiający nie wymaga przedstawienia na piśmie Programu Zapewnienia Jakości (PZJ). Zagadnienia sposobu wykonywania robót, możliwości technicznych, kadrowych i organizacyjnych gwarantujących wykonanie robót zgodnie z dokumentacją projektową oraz ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zostaną omówione przy przekazaniu terenu budowy przez Zamawiającego. 13. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za składniki majątkowe Wykonawcy znajdujące się na terenie wykonywanych prac w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia 14. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace/roboty i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy polskich złotych 00/100) . 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie złożonego „Oświadczenia Wykonawcy składanego do postępowania w sprawie zamówienia publicznego”, o którym mowa w rozdziale VII pkt 1 ppkt 1) SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty podmiotów zagranicznych. 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale III.4) pkt 1 niniejszego ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 1) niniejszego rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, z zachowaniem terminów podanych w pkt 1 ppkt 1) niniejszego rozdziału, 3) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa dokumenty, o których mowa w rozdziale III.4) niniejszego ogłoszenia oraz dokumenty, o których mowa w rozdziale III.5) niniejszego ogłoszenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Jeżeli Wykonawca wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w rozdziale III.4) niniejszego ogłoszenia. 4. Jeżeli Wykonawca działa przez pełnomocników do oferty należy dołączyć uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale, z którego wynikają zasady reprezentacji obowiązujące u danego Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach