Urząd Miejski w Policach ogłasza przetarg
- Adres: 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4311817 , fax. 091 4311832
- Data zamieszczenia: 2009-06-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Policach
ul. Stefana Batorego 3 3
72-010 Police, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4311817, fax. 091 4311832
REGON: 81168539000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.police.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA OŚWIETLENIA PRZY UL. OFIAR STUTTHOFU W POLICACH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) linię kablową YAKY 4x120 mm2 mb. 15 2) linię kablową YAKY 4x25 mm2 mb. 1676 3) słup rurowy ocynkowany H=8m, MSO 80-3 szt. 47 4) oprawy SGS 103 z lampami SON-TP 70 W kpl. 47 5) szafka oświetlenia SO-8 kpl. 1 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452314009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie pobiera się wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniający następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zadania, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 5) profil działalności wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia, 6) wykonawca spełnia wymogi zawarte w SIWZ, 7) wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom. 8) wykonawca wykaże wykonane należycie w okresie ostatnich 5 lat od wszczęcia postępowania (lub w okresie krótszym jeżeli okres działalności jest krótszy) co najmniej trzy prace odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu, zamawiający na podstawie art. 26 PZP, żąda następujących dokumentów: 1) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykazu osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6) Wykazu wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat (lub jeśli okres działalności jest krótszy - z tego okresu) robót budowlanych (co najmniej trzy), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i robót podobnych, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje lub protokoły odbioru). 7) Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że dostawca lub wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.police.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa energooszczędnego oświetlenia typu LED w m. Niekłonice oraz Budowa oświetlenia na osiedlu 26 i 27 oraz czworaki w miejscowości Strzekęcino.
Dodano: 2016-07-27 - BUDOWA OŚWIETLENIA ALEJEK NA CMENTARZU PRZY UL. PIASTÓW W POLICACH-JASIENICY
Dodano: 2016-07-04 - Rozbudowa oświetlenia drogowego. Część I Strzyżno budowa oświetlenia wieś połączenie dwóch linii. Część II Sułkowo budowa oświetlenia wzdłuż budynków mieszkalnych.
Dodano: 2016-06-15 - Budowa oświetlenia ul. Kujawskiej i ul. Wielkopolskiej obręb 18 miasto Kołobrzeg
Dodano: 2016-05-24 - Wykonanie iluminacji budynku Ratusza Miejskiego w Szczecinku
Dodano: 2016-05-16 - Budowa oświetlenia terenu rekreacyjnego przy ul.Zygmuntowskiej w Kołobrzegu działki nr 7/2, 11/1, 12/1, 12/9, 13/1, 14/1, 15/1, 16/1, 17/1, 18/1, 19/1, 20/3, 21/2, 22/1, 23/1, 26
Dodano: 2016-03-21 - Rozbudowa oświetlenia drogowego. Część I Warchlino rozbudowa oświetlenia początek wsi przy wjeździe do Warchlina. Część II Wykonanie oświetlenia ulicznego w Kiczarowie- droga gminna.
Dodano: 2016-03-21 - Budowa drogi gminnej od ul. Poziomkowej do ul. Dębowej (droga powiatowa nr 3911Z Dobra-Sławoszewo-Bartoszewo) w miejscowości Dobra
Dodano: 2016-01-27 - Budowa ulicy Przytulnej w Dobrej
Dodano: 2015-11-20 - Budowa elektroenergetycznego przyłącza kablowego SN -15kV do leśnej szkółki gospodarczej w m. Rudnica na działce nr 8284/1 gm. Wałcz, powiat wałecki - II
Dodano: 2015-10-15