Przetargi.pl
,,Budowa oświetlenia przejść dla pieszych na terenie Gminy i Miasta Środa Śląska w ramach zadania inwestycyjnego „Poprawa bezpieczeństwa na kluczowych odcinkach dróg na terenie Miasta i Gminy Środa Śląska”.

Gmina i Miasto Środa Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 55300 Środa Śląska, Plac Wolności
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 960 724 , fax. 713 173 405
  • Data zamieszczenia: 2018-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Środa Śląska
    Plac Wolności 5
    55300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie
    tel. 713 960 724, fax. 713 173 405
    REGON: 69291493227000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.srodaslaska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,,Budowa oświetlenia przejść dla pieszych na terenie Gminy i Miasta Środa Śląska w ramach zadania inwestycyjnego „Poprawa bezpieczeństwa na kluczowych odcinkach dróg na terenie Miasta i Gminy Środa Śląska”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    BUDOWA OŚWIETLENIA PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH NA TERENIE GMINY ŚRODA ŚLĄSKA W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO „POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA NA KLUCZOWYCH ODCINKACH DRÓG NA TERENIE MIASTA I GMINY ŚRODA ŚLĄSKA”. a) Całość oświetlenia wykonać zgodnie z projektem i uzyskanym pozwoleniem na budowę. • przejście „b” Środa Śląska, ul. Legnicka (targowisko, centrum handlowe miasta), • przejście „c” Środa Śląska, ul. Legnicka (skrzyżowanie z ul. Malczycką), • przejście „e” Środa Śląska, ul. Legnicka (na wysokości Intermarche), • przejście „f” Środa Śląska, ul. Malczycka (targowisko, centrum handlowe miasta), • przejście „o” Szczepanów, ul. Średzka (szkoła), • przejście „p” Rakoszyce, ul. Średzka (droga wojewódzka 346, przy kościele), • przejście „w” Rakoszyce, ul. Wrocławska (szkoła), • przejście „r” Ciechów, ul. Średzka (osiedle mieszkaniowe, przedszkole), • przejście „v”Ciechów, ul. Średzka (szkoła), b) Zestawienie materiałów znajduje się w załączniku nr 1a do SIWZ. c) Numery działek dla wyżej wymienionych lokalizacji zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową. d) Elementy oświetlenia ulicznego przewidzianego do demontażu zdać na magazyn Tauron Dystrybucja S.A. e) Roboty przygotowawcze, towarzyszące i zaplecze budowy. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca zapewni ustawienie węzła sanitarnego dla pracowników wykonujących pracę na budowie oraz zorganizuje we własnym zakresie całe zaplecze budowy. Teren na którym prowadzone są roboty ziemne zabezpieczyć przed dostępem osób postronnych. Całość placu budowy oznakować zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym BHP. Grunt rodzimy pozostały jako nadmiar z wykopów wywieść poza teren budowy i zagospodarować we własnym zakresie. Po zakończeniu prac całość terenu budowy posprzątać. f) PRZEJŚCIA LINII KABLOWYCH PRZEZ JEZDNIE I WJAZDY, WEJŚCIA NA POSESJE WYKONAĆ METODĄ PRZECISKU LUB PRZEWIERTU STEROWANEGO. DODATKOWO W W/W PRZYPADKACH LINIE KABLOWE UKŁADAĆ W RURACH OSŁONOWYCH SRS. WYTYCZNE STOSOWAĆ TAKŻE W PRZYPADKU NIENORMATYWNYCH ZBLIŻEŃ DO ISTNIEJĄCEJ INFRASTRUKTURY (RURY DVK LUB POD CIĄGAMI SRS). g) LINIE KABLOWE UKŁADAĆ W CAŁOŚCI W RURACH OSŁONOWYCH LUB STOSOWAĆ PODSYPKĘ PIASKOWĄ 15CM I ZASYPYWAĆ TAKŻE PISAKIEM MINIMUM 15CM. h) WSZYSTKIE LINIE ZABEZPIECZYĆ FOLIĄ OSTRZEGAWCZĄ A DODATKOWO CO 15M-20M ZASTOSOWAĆ PRZYWIESZKI Z NAZWĄ OBWODU, KIERUNKIEM ZASILANIA ORAZ ADNOTACJĄ OS. GMINA. i) Do odbioru należy dołączyć kompletną dokumentacje powykonawczą w tym pomiary, sprawdzenia konieczne do podłączenia budowanej instalacji do sieci Tauron Dystrybucja. j) Zamierzenie budowlane znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej. k) W ofercie należy uwzględnić: • obsługę geodezyjną inwestycji, a dodatkowo na każde żądanie Zamawiającego w przypadkach wątpliwości co do przebiegu linii kablowych, • wykonanie mapy powykonawczej, • koszty związane z otworzeniami zagospodarowania terenu, • obsługę budowy przez kierownika budowy, zgłoszenia rozpoczęcia prac, rejestracji dziennika budowy, • sporządzenie projektów organizacji ruchu zastępczego i zabezpieczenia miejsca prowadzenia prac, • koszty związane z dostępem do urządzeń znajdujących się w majątku Tauron Energia, Tauron Dystrybucja, • koszty związane z uzyskaniem zgód i pozwoleń od firmy Tauron Dystrybucja, • koszty związane z wyłączeniem linii energetycznych, • koszty związane z zajęciem pasa drogowego, • koszty prób i sprawdzeń wykonanych instalacji, • koszty związane z zapewnieniem nadzoru archeologicznego, wykonania wymaganej dokumentacji archeologicznej oraz wszelkimi uzgodnieniami z DWKZ, • koszty związane z przewieszeniem istniejących znaków drogowych także tych znajdujących się na osobnych słupkach (zgodnie z wytycznymi Zamawiającego), • wykonanie dokumentacji zdjęciowej robót ulegających zakryciu w taki sposób by ze zdjęć możliwa była identyfikacja miejsc prowadzenia prac. Dokumentacja zdjęciowa na nośniku elektronicznym zostanie przekazana Zamawiającemu wraz z dokumentacją powykonawczą, • wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej, • zamierzenie budowlane znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej. Obowiązki dotyczące zatrudnienia: 1. Wykonawca w całym okresie obowiązywania umowy na ,,Budowa oświetlenia przejść dla pieszych na terenie Gminy i Miasta Środa Śląska w ramach zadania inwestycyjnego „Poprawa bezpieczeństwa na kluczowych odcinkach dróg na terenie Miasta i Gminy Środa Śląska” dla każdego zadania musi posiadać minimalne zatrudnienie pracowników na podstawie umowy o pracę tj: co najmniej 3 osób na podstawie umowy o pracę w wymiarze 1/1 etatu w tym: co najmniej 3 pracowników do robót elektrycznych - okres wymaganego zatrudnienia - czas realizacji przedmiotu zamówienia. 2. Sposób dokumentowania zatrudnienia: a) wykaz pracowników zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, który stanowił będzie załącznik do umowy zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu, b)oświadczenie osób, o których mowa w ppkt 1, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, przez cały okres realizacji zmówienia przedstawiane przez Wykonawcę w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu. c) W przypadku rozwiązania stosunku o pracę przed upływem okresu wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia innej osoby, z zachowaniem wszystkich wymagań określonych w pkt 1. 3. Celem kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań wskazanych w pkt 1 i 2 raz na kwartał, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o liczbie osób zatrudnianych na podstawie umowy o pracę, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego powyżej wraz z deklaracjami przekazywanymi do ZUS celem potwierdzenia odprowadzenia stosownych składek (do wglądu dla Zamawiającego). 4. W przypadku niespełnienie przez Wykonawcę wymagań wskazanych powyżej, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 5 000,00 PLN.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jako dowód polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów w odniesieniu do określonego warunku udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy.3. Uzupełniony formularz oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach