Przetargi.pl
Budowa oświetlenia odcinków pasa drogowego przy ul. Rybnej, 13 Elbląskiego Pułku Przeciwlotniczego i chodnika łączącego z ul. Wyżynną i Gałczyńskiego w Elblągu.

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, Łączności
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552353536 , fax. 552393334
  • Data zamieszczenia: 2017-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    Łączności 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552353536, fax. 552393334
    REGON: 170747715
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.p

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia odcinków pasa drogowego przy ul. Rybnej, 13 Elbląskiego Pułku Przeciwlotniczego i chodnika łączącego z ul. Wyżynną i Gałczyńskiego w Elblągu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Budowa oświetlenia odcinków pasa drogowego przy ul. Rybnej, 13 Elbląskiego Pułku Przeciwlotniczego i chodnika łączącego z ul. Wyżynną i Gałczyńskiego w Elblągu. Przedmiot główny: CPV: 45.31.61.10 - 9 Nazewnictwo wg CPV: Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego Zamówienie jest realizowane w ramach budżetu obywatelskiego 2017 r. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie oświetlenia odcinków pasa drogowego przy ul. Rybnej, 13 Elbląskiego Pułku Przeciwlotniczego i chodnika łączącego z ul. Wyżynną i Gałczyńskiego w Elbląg. 2. Zakres zamówienia. Na zakres robót będących przedmiotem zamówienia, składa się między innymi: 1. Budowa linii kablowej od istniejących latarni oświetleniowych oraz powiązanie projektowanego oświetlenia z istniejącą siecią oświetlenia; 2. Wykonanie przewiertów sterowanycch pod jezdnią, 3. Budowa trzynastu nowych latarni oświetleniowych na słupach stalowych ocynkowanych o wysokości 3 m dla chodnika łączącego ul. Wyżynną z ul. Gałczyńskiego, 4. Budowa trzech nowych latarni oświetleniowych na słupach stalowych ocynkowanych o wysokości 4 m dla ul. Rybnej, 5. Budowa czternastu nowych latarni oświetleniowych na słupach stalowych ocynkowanych o wysokości 8m dla ul. 13 Elbląskiego Pułku Przeciwlotniczego, 6. Wykonanie systemu uziemień ochrony. Szczegółowy zakres zamówienia i technologię wykonania określają przedmiary robót, specyfikacje techniczne oraz projekt pn.: Budowa oświetlenia odcinków pasa drogowego przy ul. Rybnej, 13 Elbląskiego Pułku Przeciwlotniczego i chodnika łączącego z ul. Wyżynną i Gałczyńskiego w Elblągu opracowany przez ELMAR - ELECTRIC Przedsiębiorstwo Projektowo - Usługowo - Handlowe Marek Szmigiel z siedzibą w Elblągu ul. Bytomska 11. A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA 1. PRZEDMIAR ROBÓT NAZWA ZADANIA: BUDOWA OŚWIETLENIA ODCINKÓW PASA DROGOWEGO ULICY 13 ELBLĄSKIEGO PUŁKU PRZECIWLOTNICZEGO, ULICY RYBNEJ I CHODNIKA ŁĄCZĄCEGO UL. WYŻYNNĄ Z UL. GAŁĄCZYŃSKIEGO W ELBLĄGU RODZAJ OPRACOWANIA: PRZEDMIAR ROBÓT - KOSZTORYS OFERTOWY SIEĆ ELEKTROENERGETYCZNA KABLOWA NN 0,4KV SIEĆ ELEKTROENERGETYCZNA KABLOWA NN 0,4KV OŚWIETLENIOWA DLA POTRZEB OŚWIETLENIA UL. RYBNEJ, WYŻYNNĄ Z GAŁCZYŃSKIEGO, 13 ELLĄSKIEGO PUŁKU PRECIWLOTNICZEGO W ELBLĄGU KATEGORIA OBIEKTU XXVI OBIEKT ZASILANY: Latarnie oświetleniowe BRANŻA: ELEKTRYCZNA ADRES OBIEKTU: 82-300 Elbląg, ul. Rybna dz. nr 4/1, 10 obręb 21 82-300 Elbląg, chodnik łączący ul. Wyżynna z Gałczyńskiego dz. nr 386/29, 387/4, 603, 604/18, 624/20 obręb 18 82-300 Elbląg, ul. 13 Elbląskiego Pułku Przeciwlotniczego dz. nr 137, 159/1, 196/8, 197, 202/1, 229 obręb 18 Zamawiający informuje, że przedmiar robót stanowi ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ. 2. PROJEKT: NAZWA ZADANIA: BUDOWA OŚWIETLENIA ODCINKÓW PASA DROGOWEGO ULICY 13 ELBLĄSKIEGO PUŁKU PRZECIWLOTNICZEGO, ULICY RYBNEJ I CHODNIKA ŁĄCZĄCEGO UL. WYŻYNNĄ Z UL. GAŁĄCZYŃSKIEGO W ELBLĄGU RODZAJ OPRACOWANIA: PROJEKT BODOWLANO-WYKONAWCZY SIEĆ ELEKTROENERGETYCZNA KABLOWA NN 0,4KV SIEĆ ELEKTROENERGETYCZNA KABLOWA NN 0,4KV OŚWIETLENIOWA DLA POTRZEB OŚWIETLENIA UL. RYBNEJ, WYŻYNNĄ Z GAŁCZYŃSKIEGO, 13 ELLĄSKIEGO PUŁKU PRECIWLOTNICZEGO W ELBLĄGU KATEGORIA OBIEKTU XXVI OBIEKT ZASILANY: Latarnie oświetleniowe BRANŻA: ELEKTRYCZNA ADRES OBIEKTU: 82-300 Elbląg, ul. Rybna dz. nr 4/1, 10 obręb 21 82-300 Elbląg, chodnik łączący ul. Wyżynna z Gałczyńskiego dz. nr 386/29, 387/4, 603, 604/18, 624/20 obręb 18 82-300 Elbląg, ul. 13 Elbląskiego Pułku Przeciwlotniczego dz. nr 137, 159/1, 196/8, 197, 202/1, 229 obręb 18 B. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH SZCZEGÓŁOWE SPECYFIKACJE TECHNICZNE NAZWA ZADANIA: BUDOWA OŚWIETLENIA ODCINKÓW PASA DROGOWEGO ULICY 13 ELBLĄSKIEGO PUŁKU PRZECIWLOTNICZEGO, ULICY RYBNEJ I CHODNIKA ŁĄCZĄCEGO UL. WYŻYNNĄ Z UL. GAŁĄCZYŃSKIEGO W ELBLĄGU RODZAJ OPRACOWANIA: SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT SIEĆ ELEKTROENERGETYCZNA KABLOWA NN 0,4KV OŚWIETLENIOWA DLA POTRZEB OŚWIETLENIA UL. RYBNEJ, WYŻYNNĄ Z GAŁCZYŃSKIEGO, 13 ELLĄSKIEGO PUŁKU PRECIWLOTNICZEGO W ELBLĄGU KATEGORIA OBIEKTU XXVI OBIEKT ZASILANY: Latarnie oświetleniowe BRANŻA: ELEKTRYCZNA ADRES OBIEKTU: 82-300 Elbląg, ul. Rybna dz. nr 4/1, 10 obręb 21 82-300 Elbląg, chodnik łączący ul. Wyżynna z Gałczyńskiego dz. nr 386/29, 387/4, 603, 604/18, 624/20 obręb 18 82-300 Elbląg, ul. 13 Elbląskiego Pułku Przeciwlotniczego dz. nr 137, 159/1, 196/8, 197, 202/1, 229 obręb 18 Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa, o której mowa w pkt A. ppkt 2. oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, o których mowa w pkt B., stanowią ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ. 3. Zamawiający informuje, że: 1) Dokonał zgłoszenia do właściwego organu o zamiarze wykonywania robót budowlanych. 2) Powołał inspektora nadzoru robót branży elektroenergetycznej do nadzoru nad robotami obejmującymi wykonanie przedmiotu zamówienia. 3) Wszelkie projekty czasowych organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji po uprzednim zaakceptowaniu przez inspektora nadzoru i zaopiniowaniu przez Policję musza zostać zatwierdzone przez organ zarządzający ruchem drogowym, którego funkcje w imieniu Prezydenta Miasta Elbląga realizuje Departament Zarząd Dróg. 4) Przedstawicielem Zamawiającego przy realizacji przedmiotu zamówienia jest Kierownik Referatu Inwestycji Drogowych w Departamencie Zarząd Dróg Urzędu Miejskiego w Elblągu 5) Środki finansowe na wykonanie robót będących przedmiotem zamówienia zostały zabezpieczone w budżecie miasta w ramach budżetu obywatelskiego 2017 roku. 4. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną inwestycji, w tym m.in.: 1) Wykonanie szkicu topograficznego z wytyczeniem obiektu naniesieniem granicy pasa drogowego, 2) Sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej. 5. Wykonawca musi ustanowić Kierownika Budowy branży elektroenergetycznej. 6. Wykonawca zobowiązany będzie w czasie trwania budowy zapewnić na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) wykonania całego zakresu zleconych robót siłami własnymi lub siłami własnymi i podwykonawców, 2) ochrony urządzeń podziemnych zlokalizowanych na obszarze realizacji inwestycji i odpowiada za ich uszkodzenie, 3) zawarcia umowy z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami § 11 wzoru umowy - w przypadku powierzenia części zakresu robót podwykonawcom. 8. Materiały drogowe pozyskane z rozbiórki w trakcie prowadzenia robót, nadające się do ponownego wbudowania, Wykonawca odwiezie i protokolarnie przekaże do magazynu Zamawiającego, mieszczącego się w Nowinie k/Elbląga. Przekazane materiały jw. muszą zostać zinwentaryzowane, oraz posortowane i złożone na paletach we wskazanym miejscu. Pozostałe materiały pozyskane z rozbiórek oraz odpady stanowią własność Wykonawcy. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy realizowanej w ramach niniejszego zamówienia w obrębie przejętego terenu budowy, od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych i od odpowiedzialności cywilnej oraz ponosi odpowiedzialność w stosunku do osób trzecich za wypadki i awarie spowodowane nienależytym wykonaniem obowiązków umowy, z sumą ubezpieczenia nie niższą niż cena ofertowa brutto. Wykonawca musi być też ubezpieczony z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. Dowody ubezpieczenia – kopię polis Wykonawca musi dostarczyć w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy. 10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za oznakowanie i zabezpieczenie tej części robót, które prowadzone będą w pasie drogowym pod ruchem. Wykonawca wykona oznakowanie drogi w miejscu wykonywanych robót i na objazdach, musi być ono zgodne z projektem organizacji ruchu wykonanym własnym staraniem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy. Projekty czasowej organizacji ruchu na czas realizacji przebudowy wykonane przez Wykonawcę muszą zawierać niezbędne ustalenia, uzgodnienia oraz zatwierdzenia niezbędne dla tego typu projektów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wszelkie projekty czasowych organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji po uprzednim zaakceptowaniu i zaopiniowaniu przez inspektora nadzoru, Policję muszą zostać zatwierdzone przez organ zarządzający ruchem. 11. Wykonawca robót zobowiązany będzie w czasie prowadzonych robót zapewnić przejezdność ulic, dojazdów i dojść do posesji. 12. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia z materiałów, które będą spełniać wszelkie wymogi Ustawy Prawo Budowlane (Art.10) tj. będą zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach w zharmonizowanych lub europejskich aprobatach, posiadać będą odpowiednie certyfikaty i znaki CE lub B. Dla potwierdzenia spełnienia wymogów dla wszystkich materiałów przed ich wbudowaniem Wykonawca musi uzyskać akceptację inspektora nadzoru. 13. Wykonawca przedstawi inspektorowi nadzoru i Zamawiającemu, do zaakceptowania harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji przedmiotu umowy – w terminie 8 dni od podpisania umowy oraz aktualizację harmonogramu na każde żądanie Zamawiającego. 14. Roboty należy prowadzić w taki sposób, aby: 1) zminimalizować czas wyłączenia jezdni z ruchu, 2) zminimalizować utrudnienia w ruchu drogowym, 3) zminimalizować utrudnienia wynikłe ze zmian organizacji ruchu w obrębie stanowiącym zakres inwestycji oraz w rejonach jego wpływu na pozostałą część układu komunikacyjnego Elbląga, 4) zapewnić dojazdy do przylegających nieruchomości, 5) uniknąć kosztów dodatkowej komunikacji publicznej itp. 6) uwzględnione zostały konieczne przerwy w robotach w okresie zimowym wraz z zabezpieczeniem terenu budowy. 15. Podczas realizacji robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania zaleceń i uwag ujętych w warunkach technicznych i uzgodnień wydanych przez firmy branżowe, zawartych w projektach budowlanych i wykonawczych a także zaleceń i poleceń inspektora nadzoru. 16. Wykonawca będzie wystawiał oddzielne faktury dla każdej ulicy według polecenia inspektora nadzoru na podstawie Przejściowych Świadectw Płatności. 17. W przypadku opóźnień w postępie robót w stosunku do harmonogramu: 1) powyżej 10% terminu wskazanego w harmonogramie, Wykonawca przedstawi inspektorowi nadzoru program naprawy opóźnień w terminie wskazanym przez inspektora nadzoru. W przypadku przekroczenia wskazanego terminu, inspektora nadzoru ma prawo złożenia wniosku do Zamawiającego o naliczenie kar zgodnie z § 12 ust.1 pkt. 1 ppkt 4 wzoru umowy. 2) powyżej 20% terminu wskazanego w harmonogramie Wykonawca jest zobowiązany przedstawić nowy harmonogram z niezmienionym terminem umownego zakończenia robót w terminie wskazanym przez inspektora nadzoru. W przypadku przekroczenia wskazanego terminu, inspektor nadzoru ma prawo złożenia wniosku do Zamawiającego o naliczenie kar zgodnie z § 12 ust.1 pkt. 1 ppkt 5 wzoru umowy. 18. Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia terenu budowy w okresie zimowym w sposób umożliwiający wykonywanie obowiązków zarządcy drogi związanych z utrzymaniem zimowym jezdni i chodników. 19. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną powykonawczą o której mowa w § 1 ust. 4 wzoru umowy oraz sporządzi dokumenty – dla pkt. 1 i 2 w 6 egz. 20. Po upływie okresu gwarancji i rękojmi Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić roboty do odbioru ostatecznego. 21. Wykonawca zobowiązany będzie do współpracy z firmami branżowymi, które mają swoje urządzenia w obszarze inwestycji i będą siłami własnymi realizować ich remonty lub wymieniać w trakcie realizacji inwestycji oraz z właścicielami sąsiadujących posesji. 22. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: a) obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, b) wykonywanie pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia. 23. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu na wykonane roboty budowlane i zainstalowane źródła światła, stanowiące przedmiot zamówienia, gwarancji jakości na okres minimum 24 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym. 24. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143a – 143d ustawy Prawo zamówień publicznych. 25. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 26. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 27. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 28. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na roboty budowlane podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 9 000,00 złotych (słownie: dziewięć tysięcy złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 13 1030 1218 0000 0000 9030 1632 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Referatu Księgowości Jednostki Budżetowej w Departamencie Skarbnika Miasta Urzędu Miejskiego w Elblągu. 2. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: dokumenty stanowiące dowód, w szczególności zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. Uwaga: a) Dokumenty mają określać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. b) Zobowiązanie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. 2. oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; Uwaga: a) Wykonawca przedmiotowe oświadczenie przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, b) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c) Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach