Przetargi.pl
Budowa oświetlenia na terenie gminy Stare Babice

Gmina Stare Babice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 722 95 36 , fax. 0-22 722 95 36
  • Data zamieszczenia: 2019-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
    Rynek 32
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 722 95 36, fax. 0-22 722 95 36
    REGON: 13271855000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.stare-babice.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia na terenie gminy Stare Babice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie: 1) zadanie 1 - budowa elektroenergetycznej sieci kablowej oświetlenia ulicznego nN-0,23kV na terenie rekreacyjnym wokół przedszkola przy ul. T. Kościuszki w Bliznem Jasińskiego; 2) zadanie 2 – budowa elektroenergetycznej sieci kablowej oświetlenia ulicznego ciągu pieszego wzdłuż ul. Południowej na odcinku od ul. Warszawskiej do ul. Rekreacyjnej w Zielonkach Parceli; 3) zadanie 3 – budowa elektroenergetycznej sieci kablowej oświetlenia ulicznego nN-0,4kV w ul. Klaudyńskiej na odcinku od dz. nr ew. 72/3 do granicy gminy Stare Babice. 2. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w dokumentacji projektowej tj. w projektach budowlanych, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i obejmuje wykonanie dla każdego z zadań m.in. następujących robót budowlanych oraz czynności: 1) roboty ziemne; 2) wykonanie wykopów dla linii kablowej; 3) montaż prefabrykowanych fundamentów dla słupów oświetleniowych; 4) ułożenie kabla oświetleniowego w wykopie i rurach oraz dodatkowo bednarki uziemiającej w ramach Zadania nr 3, zasypanie i zagęszczenie wykopów; 5) dostawa i montaż słupów oświetlenia ulicznego wraz z wysięgnikami i oprawami oświetleniowymi; 6) podłączenie kabli do tablic zasilających w słupach; 7) podłączenie projektowanych przewodów do istniejącej linii oświetleniowej; 8) podłączenie nowych urządzeń pod napięcie; 9) wykonanie badań i prób pomontażowych oraz uruchomienie oświetlenia; 10) przywrócenie terenu robót do stanu sprzed rozpoczęcia inwestycji; 11) pełna obsługa geodezyjna w zakresie wszystkich zadań w szczególności tyczenie oraz inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza; 12) zgłoszenie wykonania linii oświetlenia i uzgodnienie włączenia oświetlenia z operatorem PGE (dla zadania nr 2 i 3) oraz operatorem Innogy Stoen Operator Sp. z o.o. (dla zadania nr 1) zgodnie z warunkami technicznymi i umową o przyłączenie oraz uruchomienie oświetlenia ulicznego w tym uzyskanie wszelkich niezbędnych dokumentów związanych z zakończeniem procedury w PGE/Innogy Stoen Operator wraz z protokołem zainstalowania licznika z oplombowaniem przez PGE/innogy Stoen Operator (o ile to będzie wymagane do uruchomienia świetlenia); 13) uzyskanie wszelkich uzgodnień niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania; 14) przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej (dla każdego z zadań odrębnie) oraz inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej; dokumentacja powykonawcza musi zawierać co najmniej: a) projekty budowlano – wykonawcze wraz z naniesionymi ewentualnymi zmianami, b) protokoły pomiarów, badań i sprawdzeń wykonanych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia jak i po jego zakończeniu, c) atesty, certyfikaty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie dla materiałów użytych do wykonania przedmiotu umowy, d) protokoły częściowe odbioru robót, e) dziennik budowy i dokumentację budowy zawierającą wszelkie notatki, ustalenia itp., f) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą (dla wszystkich zadań); 15) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie wraz z klauzulą niewniesienia sprzeciwu przez właściwego Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231400-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 3 000 PLN (słownie: trzy tysiące zł) zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, wypełnione przez Wykonawcę dane odnośnie kryteriów oceny ofert, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń; 2) Oświadczenia wymienione w pkt. 8.1-4 według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy zasobu w trybie art. 22a ustawy pzp wymienione w pkt. 8.4 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3/3a do SIWZ – dokumenty należy złożyć wraz z ofertą w przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z zasobów podmiotów trzecich w przeciwnym przypadku nie załączać do oferty; 4) Formularz – materiały/urządzenia równoważne według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych w odniesieniu do założonych w dokumentacji projektowej materiałów/urządzeń Wykonawca w ww. formularzu musi wykazać, że zastosowane przez niego materiały/urządzenia w ofercie są równoważne. Brak wypełnienia w tym zakresie ww. formularza lub brak jego złożenia wraz z ofertą będzie jednoznaczny z tym, że Wykonawca wykona przedmiot zamówienia przy użyciu materiałów /urządzeń przewidzianych w dokumentacji projektowej. 5) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ; W przypadku, gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie) – niezłożenie oświadczenia wraz z ofertą traktowane będzie jako deklaracja Wykonawcy o braku konieczności wykonania przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 6) Formularz – Dane ogólne według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ; 7) Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach