Przetargi.pl
budowa oświetlenia fragmentów ulic Spokojnej, Polskiej i Sikorskiego w Stargardzie Szczecińskim

Gmina Miasto Stargard Szczeciński ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard Szczeciński, ul. Stefana Czarnieckiego 17
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 5784881 , fax. 091 5784889
  • Data zamieszczenia: 2013-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Stargard Szczeciński
    ul. Stefana Czarnieckiego 17 17
    73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 5784881, fax. 091 5784889
    REGON: 00059191700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stargard.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    budowa oświetlenia fragmentów ulic Spokojnej, Polskiej i Sikorskiego w Stargardzie Szczecińskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia. 1. Nazwa przedmiotu zamówienia: budowa oświetlenia fragmentów ulic Spokojnej, Polskiej i Sikorskiego w Stargardzie Szczecińskim 2. Określenie przedmiotu zamówienia: wykonanie wszystkich niezbędnych robót związanych z budową oświetlenia fragmentów ulic Spokojnej, Polskiej i Sikorskiego w Stargardzie Szczecińskim w granicach i w zakresie opisanym projektami budowlanymi, a w tym: 1) montaż słupów oświetleniowych w drodze wewnętrznej przy ulicy Spokojnej - 4 kpl 2) montaż słupów oświetleniowych w drodze wewnętrznej przy ulicy Polskiej - 5 kpl 3) montaż słupów oświetleniowych w drodze wewnętrznej przy ulicy Sikorskiego - 3 kpl 4) ułożenie kabli zasilających YKY, 5) montaż szafek oświetleniowych, 6) demontaż i wznowienie nawierzchni, 7) wykonanie wszelkich innych robót i prac niezbędnych dla osiągnięcia zamierzonego projektem budowlanym celu (rezultatu); 3. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: projekty budowlane, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (ST) - odrębne na każdy budowany fragment oświetlenia - wraz z niniejszą specyfikacją do pobrania ze strony internetowej, (materiały przetargowe udostępnione są jedynie w formie elektronicznej), 2) sposób sporządzenia oferty cenowej opisuje instrukcja sporządzenia wyceny ofertowej - załącznik nr 3 do siwz, 3) w opinii Zamawiającego, przed sporządzeniem oferty Wykonawca winien dokonać oględzin terenów objętych robotami, 4) jeżeli postanowienia ST w zakresie zasad rozliczania robót, jednostek obmiarowych, płatności itp. różnią się od ustaleń siwz i przedmiarów robót - zastosowanie mają ustalenia siwz i przedmiarów robót, 5) jeżeli postanowienia siwz stoją w sprzeczności z wymaganiami ST - zastosowanie mają ustalenia siwz 6) Materiały. Zastosowanie w dokumentacji i przedmiarach robót nazw systemowych i producenckich poszczególnych materiałów (o ile występują) należy traktować jako podanie przykładowych propozycji materiałowych, które każdorazowo należy czytać z dopiskiem lub inne równoważne o nie gorszych parametrach. Podanie konkretnych (jeżeli występują) nazw materiałowych stanowi jedynie wyznacznik pożądanego standardu i jakości materiałów, które zostaną zastosowane do realizacji zamówienia. W przypadku stosowania materiałów równoważnych ich parametry techniczne, walory użytkowe i standard jakościowy mają być nie gorsze od materiałów wskazanych w projekcie budowlanym - pod rygorem nie zezwolenia na ich wbudowanie. Dla oceny równoważności parametrów technicznych należy przyjmować dane zawarte w kartach technologiczno-informacyjnych producenta poszczególnych materiałów. Wykonawcy, który na etapie przygotowywania oferty zamierza zastosować do wyceny materiał, co do którego ma wątpliwości czy spełnia on warunek równoważności, przysługuje zapytanie do Zamawiającego. W przypadku słupów oświetleniowych i opraw Zamawiający informuje, że doboru tych materiałów dokonał autor projektu budowlanego w oparciu o przeprowadzone obliczenia, wymagania użytkowe i eksploatacyjne uwzględniając zapisy planów zagospodarowania przestrzennego. Wykonawca, który zamierza wbudować inne niż zaprojektowane konkretne typy słupów i opraw zobowiązany jest do uzyskania akceptacji Zamawiającego przed złożeniem oferty. W takim przypadku Wykonawca winien zwrócić się do Zamawiającego z formalnym wnioskiem zawierającym proponowany, konkretny typ materiału wraz z załączeniem kart technologicznych umożliwiających porównanie cech i parametrów z materiałami zaprojektowanymi. Zamawiający udzieli odpowiedzi w oparciu o decyzję autora projektu budowlanego, który oceni czy proponowany materiał zamienny jest równoważny z materiałem zaprojektowanym. W przypadku braku wniosku Zamawiający uznaje, że Wykonawca wbuduje słupy oświetleniowe i oprawy dokładnie takie jak zostały one opisane w projekcie budowlanym. 7) podany powyżej opis przedmiotu zamówienia jest stanem znanym Zamawiającemu na moment wszczęcia postępowania (na podstawie projektu budowlanego) - może on się różnić od rzeczywistego, niezbędnego dla realizacji przedmiotu zamówienia zakresu robót, zakresu, który mieści się w definicji określenia przedmiotu zamówienia. 4. Pozostałe obowiązki Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązany jest do: a) wykonywania robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami sztuki budowlanej, wymogami ochrony środowiska, bhp, b) właściwego zorganizowania, zabezpieczenia i oznakowania placu budowy - zgodnie z wymogami Prawa budowlanego; c) dokonywania własnym kosztem i staraniem wszelkich niezbędnych zgłoszeń, zajęć, wyłączeń, podłączeń i ich odbiorów, d) gromadzenia i wywozu materiałów rozbieranych i demontowanych oraz ich utylizacja zgodnie z właściwymi obowiązującymi przepisami. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania udokumentowania tych czynności. Zamawiający zastrzega sobie prawo pozostawienia do jego dyspozycji wybranych demontowanych materiałów, e) realizacji innych obowiązków wynikających ze specyfikacji technicznych (ST), f) sporządzenia przewidzianych Prawem budowlanym właściwych planów, informacji i ogłoszeń dotyczących bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia, g) dokonywania wszelkich niezbędnych badań i pomiarów, h) dostarczenia Zamawiającemu kompletu wszelkich niezbędnych: atestów, świadectw i certyfikatów wbudowanych materiałów budowlanych, i) uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych oraz niezwłocznego usuwania w okresie gwarancyjnym stwierdzonych wad i usterek. 2) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru robót dokumentacji powykonawczej. Na dokumentacji powykonawczej naniesione będą wszystkie zmiany i odstępstwa z akceptującym wpisem projektanta. 3) Inwentaryzacja geodezyjna - Wykonawca sporządzi i dostarczy Zamawiającemu nie później niż 7 dni od daty odbioru powykonawczą mapę geodezyjną przyjętą do państwowych zasobów geodezyjno-kartograficznych. Dodatkowo Wykonawca przekaże Zamawiającemu: a) operat geodezyjny zawierający mapę powykonawczą w formie zapisu cyfrowego - plik w formacie EWMAPA lub DXF lub DWG w układzie współrzędnych 2000 oraz w układzie współrzędnych 65 oraz, b) w formie elektronicznej w formacie PDF, mapę w takiej skali, która będzie odzwierciedlała widoczność i uszczegółowienie powykonawczej mapy geodezyjnej jaka będzie przekazana w formie papierowej, 4) Wykonawca w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu do akceptacji proponowany Harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy poszczególnych etapów realizacji zamówienia. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.stargard.pl (www.stargard.pl / Miasto / Bieżące informacje / Zamówienia publiczne (BIP) lub bip.um.stargard.pl / Urząd Miejski / Zamówienia publiczne).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 1 500 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.stargard.pl / Urząd Miejski / Zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach