Przetargi.pl
Budowa oświetlenia drogowego w ul. Belgijskiej i Europejskiej w Oleśnicy oraz Budowa oświetlenia drogowego w części ul. Borówkowej w Oleśnicy

Miasto Oleśnica ogłasza przetarg

  • Adres: 56400 Oleśnica, Rynek-Ratusz
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 717 982 100 , fax. 717 982 117
  • Data zamieszczenia: 2018-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Oleśnica
    Rynek-Ratusz
    56400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 717 982 100, fax. 717 982 117
    REGON: 93193473300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia drogowego w ul. Belgijskiej i Europejskiej w Oleśnicy oraz Budowa oświetlenia drogowego w części ul. Borówkowej w Oleśnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Budowa oświetlenia drogowego w ul. Belgijskiej i Europejskiej w Oleśnicy” oraz „Budowa oświetlenia drogowego w części ul. Borówkowej w Oleśnicy”. Na oświetlenie drogowe w ul. Belgijskiej i Europejskiej zlokalizowanych w południowej części miasta Oleśnica została opracowana dokumentacja projektowa, na którą uzyskano kompletne zgłoszenie robót z dnia 28.09.2017 r. Natomiast 4 lampy oświetlenia drogowego w ul. Borówkowej zlokalizowane są w północnej części miasta Oleśnica, na które również uzyskano kompletne zgłoszenie robót z dnia 28.09.2017 r. W ramach umowy Wykonawca ma zrealizować m.in.: 1) Zad. 1. Oświetlenie drogowe w ul Belgijskiej wraz z sięgaczami i w ul. Europejskiej w następującym zakresie:  30 szt. słupów stalowych ocynkowanych, okrągłych lub wielokątnych o wysokości 8 m posadowionych na fundamencie betonowym, prefabrykowanym. Słupy należy zabezpieczyć powłoką antyplakatową i antygraffiti do wysokości 2,5 m od poziomu posadowienia oraz umieścić na nich oznaczenie nr słupa na białym tle wraz z logo miasta,  oprawy drogowe typu LED, mocy 70W i szerokim kącie rozsyłu strumienia świetlnego w ilości 38 szt.,  wysięgniki jednoramienne 0/1,5 m w ilości 26 szt. montowane na słupach oświetleniowych,  wysięgniki trójramienne 0/1,5m w ilości 4 szt. montowane na słupach oświetleniowych, (w sięgaczach ul. Belgijskiej),  zasilanie słupów oświetleniowych wykonać linią kablową typu YAKXS 4x35 mm2 z istniejącego słupa oświetleniowego nr 5-L3/29 2016 zlokalizowanego w ul. Gryczanej,  po wykonanych robotach uporządkować teren w obrębie wykonywanych prac,  po zakończeniu robót wykonać paszport ogólny obiektu oświetleniowego, po uzgodnieniu jego formy i treści z Zamawiającym. W skład dokumentacji wchodzą m.in.: protokół z zabiegów eksploatacyjnych urządzeń oświetlenia drogowego, protokół z pomiaru rezystancji izolacji obwodów oświetlenia, sterowania i odbiorników elektrycznych, protokół sprawdzenia skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, oraz schemat zasilania i mapa zagospodarowania z zaznaczeniem oświetlenia, 2) Zad. 2. oświetlenie drogowe w części ul. Borówkowej w następującym zakresie:  4 szt. słupów stalowych ocynkowanych, okrągłych lub wielokątnych o wysokości 8 m posadowionych na fundamencie betonowym, prefabrykowanym. Słupy należy zabezpieczyć powłoką antyplakatową i antygraffiti do wysokości 2,5 m od poziomu posadowienia oraz umieścić na nich oznaczenie nr słupa na białym tle wraz z logo miasta,  oprawy drogowe typu LED, mocy 70W i szerokim kącie rozsyłu strumienia świetlnego w ilości 4 szt.,  wysięgniki jednoramienne 0/1,5 m w ilości 4 szt. montowane na słupach oświetleniowych,  zasilanie słupów oświetleniowych wykonać linią kablową typu YAKXS 4x35 mm2 z istniejącego słupa oświetleniowego nr 2L9 2011 zlokalizowanego w ul. Jarzynowej,  po wykonanych robotach uporządkować teren w obrębie wykonywanych prac,  po zakończeniu robót wykonać paszport ogólny obiektu oświetleniowego, po uzgodnieniu jego formy i treści z Zamawiającym. W skład dokumentacji wchodzą m.in.: protokół z zabiegów eksploatacyjnych urządzeń oświetlenia drogowego, protokół z pomiaru rezystancji izolacji obwodów oświetlenia, sterowania i odbiorników elektrycznych, protokół sprawdzenia skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, oraz schemat zasilania i mapa zagospodarowania z zaznaczeniem oświetlenia. Gwarancja i rękojmia na wykonane zadanie obejmuje wszystkie elementy wykonanych robót (miedzy innymi źródła światła itp.). Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania przeglądów okresowych i konserwacji wszystkich elementów oświetlenia drogowego w całym okresie gwarancji i rękojmi. Załączone do przetargu przedmiary robót należy traktować jako materiały pomocnicze. W ofercie należy wycenić wszystkie roboty ujęte w dokumentacji projektowej, będącej załącznikiem do przetargu oraz prace opisane dodatkowo w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dołożył wszelkich starań żeby opis przedmiotu zamówienia był zgodny z ustawą. W przypadku określenia w dokumentacji projektowej nazwy, marki itp. wskazań, należy traktować je jako rozwiązania przykładowe, wzorcowe, a Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 4 000,00 PLN (cztery tysiące złotych – dla zadania nr 1; 500,00 PLN – dla zadania nr 2). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego w I rozdziale SIWZ z dopiskiem: „wadium – ZP/PN/9/2018 – zad. 1, 2* (*niepotrzebne skreślić)” Dowód wniesienia wadium w postaci kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się moment uznania rachunku bankowego zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 6. Oferta niezabezpieczona wadium w jednej z w/w form zostanie odrzucona bez rozpatrywania, a Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. 7. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej należy załączyć do oferty zarówno oryginał dowodu wniesienia wadium (nie spięty z całością oferty - należy złożyć oddzielnie w Kancelarii Ogólnej), jak i jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (spięta w sposób trwały z pozostałymi stronami oferty). Wadium w formie niepieniężnej musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy – wg wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu, ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 4. W przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy 5. Zobowiązanie lub inne dokumenty w formie pisemnej, potwierdzające oddanie zasobów podmiotów trzecich do dyspozycji wykonawcy, sformułowane w sposób pozwalający Zamawiającemu określić realność udostępnienia zasobów, w szczególności np. określające rodzaj i zakres zasobów udostępnianych, sposób ich udostępnienia, czasookres itp. – gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach