Przetargi.pl
Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Skotniki oraz oświetlenia terenu w miejscowości Spore

Gmina Szczecinek ogłasza przetarg

  • Adres: 78-400 Szczecinek, ul. Pilska 3
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-94 3743294 , fax. 0-94 3742008
  • Data zamieszczenia: 2009-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczecinek
    ul. Pilska 3 3
    78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-94 3743294, fax. 0-94 3742008
    REGON: 33092090800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecinekgmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Skotniki oraz oświetlenia terenu w miejscowości Spore
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Skotniki na działkach nr 19/36, 19/35, 19/34, 19/33, 19/19, 19/18, 19/10, 19/12, 76 zgodnie z dokumentacją projektową oraz decyzją o pozwoleniu na budowę oraz Budowa oświetlenia terenu w miejscowości Spore na d
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453110000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych i złożą stosowne oświadczenie - przedłożą dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków zgodnie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 07.04.2004 r. w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 71, poz. 645) - złożą oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Do oferty należy dołączyć : 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3) oświadczenie do postępowania stanowiące załącznik nr 2 do specyfikacji; 4) podpisany wzór umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do specyfikacji; 5) kosztorys ofertowy; 2. Załączone do oferty dokumenty mogą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecinekgmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach