Przetargi.pl
Budowa oświetlenia drogowego w Gminie Siekierczyn

Gmina Siekierczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 59818 Siekierczyn, Siekierczyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 221 778 , fax. 757 221 750
  • Data zamieszczenia: 2017-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siekierczyn
    Siekierczyn 271
    59818 Siekierczyn, woj. dolnośląskie
    tel. 757 221 778, fax. 757 221 750
    REGON: 23082156900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia drogowego w Gminie Siekierczyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego w Gminie Siekierczyn. 2. Zamawiający podzielił niniejsze zamówienie na dwie części: 2.1 Część 1 - Oświetlenie drogowe w miejscowości Pisaczów w terenie zabudowanym. W zakres prac wchodzi: a) ułożenie linii kablowej 4x35 mm2 o długości 800 mb w rurze osłonowej, b) montaż słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych – 20 szt., c) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego - oprawa parkowa ozdobna ze źródłem LED – 20 szt., d) montaż kompletnej szafy sterowniczej oświetlenia drogowego na fundamencie prefabrykowanym – 1 szt, e) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, 2.2 Część 2 - Oświetlenie drogowe w miejscowości Siekierczyn w terenie zabudowanym na drodze powiatowej nr 2452D z Siekierczyna do Rudzicy. W zakres prac budowlanych wchodzi: a) ułożenie linii kablowej 4x35 mm2 o długości 695 mb w rurze osłonowej, b) montaż słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych – 14 szt., c) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego LED – 14 szt., d) montaż kompletnej szafy sterowniczej oświetlenia drogowego na fundamencie prefabrykowanym – 1 szt, e) opracowanie i wykonanie tymczasowej organizacji ruchu zastępczego na czas trwania robót, f) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, 3. Szczegółowy opis zamówienia zawierają następujące dokumenty: a) dokumentacja projektowa, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Zamawiający dysponuje przedmiarami robót, które załącza do SIWZ jako materiał pomocniczy. Przedmiary dla wykonawcy nie mogą stanowić wyłącznej podstawy do wyceny ryczałtowej robót. Cenę ryczałtową należy określić na podstawie dokumentacji projektowej STWiOR, SIWZ i wizji w terenie. 4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Główny przedmiot – 45316110-9 -.instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 5. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: 1) zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż., 2) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne. 3) znakowanie i zabezpieczenie dróg publicznych w zakresie wynikającym z uzgodnień z zarządcami tych dróg, 4) wykonanie projektu oznakowania zastępczego i zabezpieczenia robót w obrębie pasa drogowego, 5) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem przetargu, 6) naprawę urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, 7) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. 6. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający określa, iż wszystkie czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia na placu budowy mają być wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy kierownika budowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę powyższego wymagania poprzez zlecenie przeprowadzenia kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Szczegółowe wymagania, sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone rozdziale VI niniejszej SIWZ i we wzorze umowy stanowiącym integralną część niniejszej SIWZ. 7. Informacje dodatkowe. 1) Przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. 2) W przypadku wystąpienia w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw wyrobów budowlanych lub urządzeń wskazujących na producenta i konkretny typ katalogowy, wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą „ lub równoważne” o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz estetycznych. Jeżeli w ww. dokumentach podano konkretne typy wyrobów i urządzeń, należy to traktować jako pomocnicze wskazanie minimalnego poziomu jakościowego (standardu). 3) Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych norm, aprobat. Gdziekolwiek w dokumentach powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w warunkach umowy nie postanowiono inaczej. W przypadku gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne „równoważne” odpowiednie normy zapewniające równy, lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez Projektanta. 4) Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać cechy techniczne i jakościowe co najmniej takie, jakie zostały określone w STWiORB oraz muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty i zgodnie z art. 30b ustawy Pzp. 5) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji przedmiotu zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji. Okres gwarancji stanowi jedno z „kryteriów oceny ofert”. 8. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6, 7 ustawy Pzp, 9. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienie wadium a) dla części 1 zamówienia w wysokości 2 000,00 zł. ( dwa tysiące złotych) b) dla części 2 zamówienia w wysokość 1 400,00 zł (jeden tysiąc czterysta złotych) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach