Przetargi.pl
Budowa oświetlenia drogowego przy drodze gminnej w miejscowości Bystrzyca.

Gmina Wólka ogłasza przetarg

  • Adres: 20-258 Lublin, Jakubowice Murowane 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7464844, 7510060 , fax. 081 7465001
  • Data zamieszczenia: 2013-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wólka
    Jakubowice Murowane 8 8
    20-258 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7464844, 7510060, fax. 081 7465001
    REGON: 00055155600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wolka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia drogowego przy drodze gminnej w miejscowości Bystrzyca.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Budowa oświetlenia drogowego przy drodze gminnej w miejscowości Bystrzyca. Szczegółowy zakres robót opisany jest w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz SIWZ. Mogące wystąpić w projekcie określenia zawierające w nazwie znaki towarowe są tylko przykładami - zamawiający dopuszcza przedmioty równoważne spełniające wymagania projektu. Poniżej wymienione są główne cechy przedmiotu zamówienia i przybliżone ilości:
    1. Wykonanie robót budowlanych:
    - Budowa linii kablowej zasilającej - długość trasy 934m (długość kabla 1056m)
    - Postawienie i podłączenie 24 słupów oświetleniowych z 24 oprawami
    - Podłączenie do istniejącej szafki oświetleniowej
    2. Zapewnienie na własny koszt pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczenia, pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej.
    3. Dokonanie czynności (przygotowanie i przesłanie dokumentów, dostosowanie instalacji) wymaganych przez operatora sieci dystrybucyjnej umożliwiających włączenie zasilania (tzw. umożliwienie odbioru przez zakład energetyczny).
    4. Sporządzenie na własny koszt przez wykonawcę projektu czasowej organizacji ruchu i zatwierdzenie go zgodnie z obowiązującymi przepisami przed rozpoczęciem robót oraz poniesienie ewentualnych opłat za zajęcie pasa drogowego.
    5. Minimalna wymagana gwarancja i rękojmia 60 miesięcy.
    6. Wykonawca musi wziąć pod uwagę fakt, że rozliczenie przedmiotu umowy ma charakter ryczałtowy, a więc przedmiot zamówienia obejmuje również dodatkowe roboty nieujęte w przedmiarze robót a konieczne do zrealizowania przedmiotu umowy.
    7. Wymagane jest rozpoczęcie robót przed 22-03-2013r - mija ważność pozwolenia na budowę.
    9. Wymagany jest opóźniony termin płatności za wykonane roboty:
    - płatność do kwoty 10 000,00 zł w roku 2013 po zakończeniu i odbiorze robót (z możliwością zwiększenia tej kwoty w przypadku wcześniejszego pozyskania przez zamawiającego środków finansowych)
    - termin płatności pozostałej części wynagrodzenia do 31-03-2014r .
    10. Nadmiary gruntu z robót ziemnych do zagospodarowania przez wykonawcę we własnym zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452314009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium:
    1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium, Kwota wadium wynosi:
       2 000,00zł, słownie: dwa tysiące złotych
    2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert.
    3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
     3.1. pieniądzu,
     3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
     3.3. gwarancjach bankowych,
     3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych,
     3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, póz. 1158zpóźn. zm.)
    4. Wykonawca w zależności od wybranej formy wadium (pkt. od 3.2 - 3.5.) - oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność dołącza do oferty.
    5. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto:
      72193017092003006000950016 z dopiskiem: Wadium - budowa oświetlenia w Bystrzycy.
    6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
    7. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą.
    8. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto zamawiającego.
    9. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania.
    10. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach