Przetargi.pl
BUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGO NA TERENIE GMINY PRUSZCZ GDAŃSKI

Gmina Pruszcz Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00 , fax. 0-58 682 27 14
  • Data zamieszczenia: 2019-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pruszcz Gdański
    ul. Wojska Polskiego 30
    83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
    tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00, fax. 0-58 682 27 14
    REGON: 53713100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszczgdanski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGO NA TERENIE GMINY PRUSZCZ GDAŃSKI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia na terenie gminy Pruszcz Gdański z podziałem na następujące części: 1) Budowa oświetlenia ulicy Ogrodowej w Bystrej 2) Budowa oświetlenia ulicy Jesionowej w Przejazdowie (etap I) 3) Budowa oświetlenia ulicy Owocowej, Sadowej i Wiśniowej w Borkowie 4) Budowa oświetlenia ulicy Lipowej w msc. Żuława 5) Budowa oświetlenia ulicy Henryka Sienkiewicza w msc. Straszyn Szczegółowy zakres robót dla poszczególnych zadań obejmuje: zadanie 1 - Budowa oświetlenia ulicy Ogrodowej w Bystrej – 8 szt. słupów h=7m z oprawą LED o mocy 33,5W, 1 szt. słupa h=4m z oprawą LED o mocy 19W; zadanie 2 - Budowa oświetlenia ulicy Jesionowej w Przejazdowie (etap I) - 17 szt. słupów h=8m z oprawą LED o mocy 41,5W; zadanie 3 – Budowa oświetlenia ulicy Owocowej, Sadowej i Wiśniowej w Borkowie – 14 szt. słupów h=8m z oprawą LED o mocy 36W, 6 szt. słupów h=9m z oprawą LED o mocy 53W; zadanie 4 – Budowa oświetlenia ulicy Lipowej w msc. Żuława - 15 szt. słupów h=6m z oprawą LED o mocy 31,5W zadanie 5 – Budowa oświetlenia ulicy Henryka Sienkiewicza w msc. Straszyn – 4 szt. słupów h=4m z oprawą sodową o mocy 70W (należy wykorzystać słupy i oprawy oświetleniowe z demontażu znajdujące się w PSZOK w Będzieszynie); Moc źródła światła oraz poziom redukcji mogą się różnić w zakresie +/- 15% od mocy wskazanej w tym rozdziale ale należy to potwierdzić obliczeniami w programie komputerowym pozwalającym wykonać obliczenia parametrów oświetleniowych spełniającymi wymagania danej klasy oświetleniowej. Kategorie klas oświetleniowych należy przyjąć zgodnie z dokumentacją projektową. W przypadku redukcji mocy oprawy w godzinach późnonocnych kiedy ruch na ulicy jest niewielki, przewidziano obniżenie klasy oświetleniowej o jeden stopień. Oprawy drogowe powinny umożliwiać redukcję mocy w godzinach późnonocnych (oświetlenie całonocne) kiedy ruch na ulicy jest niewielki (o około 50% w stosunku do mocy znamionowej). Proponowany diagram redukcji mocy w godzinach nocnych dla opraw LED: Od momentu włączenia opraw do 21:30 - 100% Od 21:30 do północy – 70% Od północy do 2:00 – 50% Od 2:00 do 3:00 – 70% Od 3:00 do wyłączenia oprawy nad ranem 100% MATERIAŁY a) Oprawy LED Należy stosować oprawy wykonane w technologii LED. Temperatura barwowa użytych diod wynosi nie więcej aniżeli 4500K. Odporność na uderzenia o stopniu IK 08 lub wyższym. Oprawa wykonana w I lub II klasie ochronności elektrycznej, napięcie zasilania 230V 50Hz, min IP65. Oprawa wyposażona w system optymalnego odprowadzenia ciepła oraz czujnik termiczny zapobiegający przypadkowemu przegrzaniu. Oprawa wyposażona w uniwersalny uchwyt pozwalający na montaż zarówno na wysięgniku jak i bezpośrednio na słupie, a także pozwalający na zmianę kąta nachylenia oprawy. Oprawa musi posiadać dane fotometryczne zamieszczone w programie komputerowym pozwalającym wykonać obliczenia parametrów oświetleniowych oraz posiadać deklaracje zgodności producenta, w tym certyfikat ENEC+. Stosować oprawę wyposażoną w układ zasilający pozwalający na utrzymanie stałego w czasie strumienia świetlnego oraz umożliwiający redukcję mocy oprawy w godzinach późnonocnych kiedy ruch na ulicy jest niewielki. b) Słupy oświetleniowe Należy stosować słupy stalowe o grubości blachy 4 mm, stal ocynkowana (zgodnie z normą EN ISO 1461). Zaleca się zabezpieczenie dolnej części słupa nieporowatą, elektrycznie izolacyjną masą bitumiczną lub innym materiałem zapewniającym ten sam stopień zabezpieczenia. Długość słupów i wysięgnika stosować zgodnie z daną dokumentacją projektową i obliczeniami fotometrycznymi. Szczegółową numerację słupów należy uzgodnić z inwestorem. 2.5) Szczegółowe wymogi techniczne zastosowanych materiałów zostały określone w poszczególnych dokumentacjach projektowych oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. UWAGI DO PROJEKTU: zadanie 1 - Budowa oświetlenia ulicy Ogrodowej w Bystrej W zakresie roboty przewidziano wykonanie wszystkich prac. Należy wykonać szafkę oświetleniową SO oraz sieć oświetleniową zasilaną od proj. szafki SO, zgodnie z rys. 2. Wykonujemy demontaż EOŚ. zadanie 2 - Budowa oświetlenia ulicy Jesionowej w Przejazdowie (etap I) W zakresie roboty przewidziano wykonanie części prac. W etapie I należy wykonać szafkę oświetleniową SO oraz sieć oświetleniową zasilaną od proj. szafki SO do proj. słupa nr 17/1 zgodnie z rys.2. W etapie I nie wykonujemy demontażu istniejącego oświetlenia należącego do Gminy. W etapie I nie wykonujemy demontażu EOŚ. zadanie 3 – Budowa oświetlenia ulicy Owocowej, Sadowej i Wiśniowej w Borkowie W zakresie roboty przewidziano wykonanie wszystkich prac. Należy wykonać szafkę oświetleniową SO oraz sieć oświetleniową zasilaną od proj. szafki SO, zgodnie z rys. 2. zadanie 4 – Budowa oświetlenia ulicy Lipowej w msc. Żuława W zakresie roboty przewidziano wykonanie wszystkich prac. Należy wykonać szafkę oświetleniową SO oraz sieć oświetleniową zasilaną od proj. szafki SO, zgodnie z rys. 2. Wykonujemy demontaż EOŚ. zadanie 5 - Budowa oświetlenia ulicy Henryka Sienkiewicza w msc. Straszyn W zakresie roboty przewidziano wykonanie wszystkich prac. Należy wykonać sieć oświetleniową zasilaną z szafki SO, zgodnie z rys. 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231400-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: dla części nr 1 – 1 000,00 zł dla części nr 2 – 2 000,00 zł dla części nr 3 – 3 000,00 zł dla części nr 4 – 2 000,00 zł dla części nr 5 – 500,00 zł. 2. Termin wniesienia wadium. 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2) Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: a) wnoszone w formie pieniądza zostało zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego nr 83 8335 0003 0116 5885 2000 0005 Bank Spółdzielczy, ul. Wita Stwosza 2 a. przed upływem terminu składania ofert b) wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w kasie Urzędu Gminy w Pruszczu Gdańskim przy ul. Wojska Polskiego 30 (godziny otwarcia kasy od poniedziałku do piątku między 8.00 a 14.00) przed upływem terminu składania ofert. 3. Formy wniesienia wadium: 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r, Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 2) W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, o których mowa w ust. 4 niniejszego rozdziału, w jakich Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami. Wadium w formach wymienionych w ust. 3 pkt. 1 lit. b-e musi być wystawione na Gminę Pruszcz Gdański. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 3) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4) Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo. 4. Zatrzymanie wadium 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – zobowiązanie należy złożyć zgodnie z treścią załącznika nr 7 do SIWZ. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie można złożyć zgodnie z załączonym wzorem (zał. nr 4 do SIWZ). Dopuszcza się złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o braku przynależności do żadnej grupy kapitałowej wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach