Przetargi.pl
Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Nowa Sarzyna

Gmina Nowa Sarzyna ogłasza przetarg

  • Adres: 37-310 Nowa Sarzyna, ul. Mikołaja Kopernika 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 2413177 , fax. 17 2413111
  • Data zamieszczenia: 2014-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Sarzyna
    ul. Mikołaja Kopernika 1 1
    37-310 Nowa Sarzyna, woj. podkarpackie
    tel. 17 2413177, fax. 17 2413111
    REGON: 00052965700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasarzyna.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Nowa Sarzyna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Część 1 zamówienia - Budowa oświetlenia drogowego drogi powiatowej nr 1238R w miejscowości Łętownia o długości ok. 150 m. Zakres zamówienia został szczegółowo przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 2. Część 2 zamówienia - Budowa oświetlenia drogowego drogi gminnej nr 101 w miejscowości Jelna o długości ok. 120 m. Zakres zamówienia został szczegółowo przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 3. Część 3 zamówienia - Budowa oświetlenia drogowego drogi gminnej nr 10314 i drogi powiatowej nr 1265 w miejscowości Wola Zarczycka o długości ok. 450 m drogi gminnej i 70 m drogi powiatowej. Zakres zamówienia został szczegółowo przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 4. Część 4 zamówienia - Budowa oświetlenia drogowego drogi gminnej nr 107753R w miejscowości Wola Zarczycka o długości ok. 250 m. Zakres zamówienia został szczegółowo przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 5. Część 5 zamówienia - Budowa oświetlenia drogowego drogi gminnej nr 2123 w miejscowości Jelna o długości ok. 250 m. Zakres zamówienia został szczegółowo przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 6. Część 6 zamówienia - Budowa oświetlenia drogowego drogi gminnej nr 8042 w miejscowości Wola Zarczycka i Jelna o długości ok. 455 m. Zakres zamówienia został szczegółowo przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 7. Część 7 zamówienia - Budowa oświetlenia drogowego drogi gminnej nr 612 w miejscowości Wólka Łętowska o długości ok. 75 m. Zakres zamówienia został szczegółowo przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 8. Budowa oświetlenia drogowego drogi powiatowej nr 1239R w miejscowości Łętownia o długości ok. 250 m. Zakres zamówienia został szczegółowo przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 9. Budowa oświetlenia ulicznego w ciągu drogi gminnej nr 876 i 728 w miejscowości Wola Zarczycka - Kołacznia o długości ok. 376 m. 4.2. Do zakresu obowiązków i kosztów Wykonawcy należy również: 1) obsługa geodezyjna (tyczenie oraz dokumentacja geodezyjna powykonawcza), 2) koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz przeprowadzeniem prób i badań technicznych, 3) koszty utylizacji odpadów, 4) Zabezpieczenie terenu budowy. 4.3. Podane w przedmiarze robót nazwy własne są przykładowe. Dopuszcza się materiały, urządzenia i technologie równoważne w stosunku do przywołanych w przedmiarze robót pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją muszą posiadać parametry nie gorsze niż wskazane przykładowo w przedmiarze robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4.4. Wszystkie materiały budowlane przewidziane do zastosowania w celu wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo budowlane. 4.5 Kosztorys ofertowy uproszczony musi być w pełni zgodny z zapisami zawartymi w przedmiarze robót (materiał, opis, ilość) i ma zawierać ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji. Każda pozycja w kosztorysie ofertowym powinna być odrębnie wyceniona. 4.6. Dokumenty jakie będą wymagane od wykonawcy w trakcie odbioru końcowego: 1. Do zawiadomienia o zakończeniu robót Wykonawca załączy operat kolaudacyjny, w skład którego wchodzą następujące dokumenty (dla każdego zadania osobny komplet dokumentów): 1) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza przyjęta do zasobów geodezyjnych Starostwa Powiatowego w Leżajsku - 3 egz. - dla robót objętych pozwoleniem na budowę, 2) projekt budowlano-wykonawczy z ewentualnymi zmianami naniesionymi przez projektanta; 3) oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania przedmiotu zamówienia z projektem budowlanym, warunkami pozwolenie na budowę lub zgłoszenia w zależności od rodzaju robót, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami; 4) atesty i certyfikaty na zastosowane materiały z adnotacją kierownika budowy o ich wbudowaniu; 5) wypełniony dziennik budowy - dla robót objętych pozwoleniem na budowę, 6) obmiar wykonanych robót potwierdzony przez osobę wskazaną przez zamawiającego- sprawującą nadzór nad realizacja zamówienia; 7) kosztorys powykonawczy, 2. Dokumenty winny być ponumerowane i poukładane wg spisu treści; kopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452314009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowasrzyna.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach