Gmina Chełmża ogłasza przetarg
- Adres: 87-140 Chełmża, ul. Wodna
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6756076-78 , fax. 566 756 079
- Data zamieszczenia: 2020-12-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Chełmża
ul. Wodna 2
87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6756076-78, fax. 566 756 079
REGON: 57222410000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminachelmza.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Chełmża w miejscowości Nowa Chełmża - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego przy drodze gminnej nr 100567 C w miejscowości Nowa Chełmża na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków nr 28 w obrębie ewidencyjnym Nowa Chełmża finansowana ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych. Zakres robót obejmuje m.in.: (1) zamontowanie szafki oświetleniowej; (2) wykonanie wykopów pod ułożenie kabla; (3) usypanie warstwy piasku na dnie wykopu kablowego; (4) ułożenia kabla; (5) zamontowanie 17 słupów oświetleniowych; (6) zamontowanie 17 wysięgników rurowych; (7) zamontowanie 17 oprawami typu LED; (8) podłączenie oświetlenia do sieci energetycznej; (9) uruchomienie oświetlenia. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami umowy, specyfikacją istotnych warunków zamówienia (zwaną również „SIWZ”), złożoną ofertą, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami i technologiami producentów materiałów i urządzeń zastosowanych przy realizacji zamówienia oraz zgodnie: (1) z dokumentacją projektową sporządzą przez Firma Handlowo – Usługowa Zakład Elektryczny Roman Pater z siedzibą przy ul. M. Konopnickiej 14/13, 87 – 410 Kowalewo – Pomorskie – uwzględniającą rozwiązania ułatwiające dostęp do obiektu przez wszystkich użytkowników w tym osoby niepełnosprawne; (2) z zaświadczeniem o braku sprzeciwu Starosty Powiatu Toruńskiego na zgłoszenie robót z dnia 16 listopada 2020 roku nr AB.6743.1774.2020.MD z dnia 25.11.2020 r.; (3) ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto: (1) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy w zakresie niezbędnym do prowadzenia robót objętych umową wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i decyzjami oraz dojazd do domów i pól; (2) obsługę geodezyjną polegającą na wytyczeniu przebiegu budowanego oświetlenia drogowego; (3) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wraz ze sporządzeniem dokumentacji geodezyjno-kartograficznej z pomiarów (mapy zasadniczej 1:500 lub 1:1000 obejmującej cały zakres robót), złożenie w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Toruniu i przekazanie potwierdzonej kopii Zamawiającemu; (4) naprawienie urządzeń melioracyjnych zniszczonych w trakcie robót; (5) uporządkowanie pozostałej części terenu w granicach własności działek stanowiących drogę; (6) wykonanie pomiarów i badań instalacji elektrycznej; (7) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, opisanej i skompletowanej w dwóch egzemplarzach oraz na wcześniej zgłoszone żądanie Zamawiającego kosztorys powykonawczy; (8) inne prace związane z procesem budowy. Jeżeli w trakcie prowadzenia robót Wykonawca natrafi na przedmiot, co do którego istnieje przypuszczenie, że jest on zabytkiem wstrzyma roboty mogące uszkodzić lub zniszczyć odkryty przedmiot, zabezpieczy go przy użyciu dostępnych środków oraz niezwłocznie zawiadomi o tym Kujawsko – Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Toruniu, a jeśli nie jest to możliwe – Wójta. Poza robotami bezpośrednio wynikającymi z dokumentacji projektowej w zakresie opisanym w ust. 3 oraz ust. 5 przedmiot umowy obejmuje również wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest i okaże się niezbędne do zrealizowania przedsięwzięcia inwestycyjnego opisanego w dokumentacjach projektowo-przedmiarowych. Wykaz dokumentów składających się na opis przedmiotu zamówienia znajdują się w Części III. SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa (nie ocenia) warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP (informacja z otwarcia ofert), przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ – IDW). 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) PZP, Wykonawca składa zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2020 r. poz. 1282 ze zm.). Zamawiający nie będzie wymagał złożenia przez Wykonawcę w/w oświadczenia, jeżeli w przedmiotowym postępowanie zostanie złożona tylko jedna oferta. 3. W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez niego pełnomocnik. 4. Ponadto wykonawca złoży: 1) stosowne Pełnomocnictwo(a) (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru albo z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, 2) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 3) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zalecane jest sporządzenie na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 6 SIWZ – IDW, jeśli dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- NAPRAWA USZKODZONEJ NAWIERZCHNI DROGI GMINNEJ RELACJI LULKOWO - KOWRÓZ
Dodano: 2024-07-21 - MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TURZNO
Dodano: 2024-07-18 - Wykonanie robót budowlanych polegających na naprawie elewacji zewnętrznych, ścian wewnętrznych oraz schodów ewakuacyjnych na Pływalni Perła przy ul. Adama Grzymały Siedleckiego 11 w Bydgoszczy
Dodano: 2024-07-16 - 32/PA/2024 Odwodnienie terenu z budową zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej wraz z robotami drogowymi na terenie nieruchomości przy ul. Jagiellońskiej 61 w Bydgoszczy
Dodano: 2024-07-15 - Roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji wentylacji mechanicznej wraz z pracami towarzyszącymi w pomieszczeniach kuchni i jej zaplecza w Pałacu Nowym w Ostromecku
Dodano: 2024-07-13 - "Budowa dwóch boisk wielofunkcyjnych w miejscowości Cierpice na działkach o numerach ewidencyjnych 135/5 i 646/3, obręb 0002 Cierpice, w miejscowości Cierpice, gmina Wielka Nieszawka."
Dodano: 2024-07-12 - Realizacja inwestycji z podziałem na zadania: 1) Modernizacja obiektu Moje boisko ORLIK 2012 w Chełmży 2) Przebudowa ogrodzenia wraz z modernizacją oświetlenia przy Stadionie Miejskim w Chełmży
Dodano: 2024-07-11 - Renowacja stolarki auli w Zespole Szkół nr 1 Chełmnie
Dodano: 2024-07-11 - Budowa żłobka w Sośnie wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz przebudową ul. Parkowej celem dostosowania na potrzeby żłobka.
Dodano: 2024-07-11 - „Modernizacja źródła ogrzewania na proekologiczne wraz z niezbędnym remontem budynku SP ZOZ – Gminnej Przychodni w Bukowcu”
Dodano: 2024-07-11