Przetargi.pl
Budowa oświetlenia drogowego dróg gminnych w systemie „zaprojektuj i buduj” na terenie Gminy Kobierzyce

Gmina Kobierzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 55-040 Kobierzyce, Al. Pałacowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 111 215 , fax. 713 111 252
  • Data zamieszczenia: 2018-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobierzyce
    Al. Pałacowa 1
    55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
    tel. 713 111 215, fax. 713 111 252
    REGON: 93193507500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia drogowego dróg gminnych w systemie „zaprojektuj i buduj” na terenie Gminy Kobierzyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części: Określenie przedmiotu zamówienia dla części I Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa oświetlenia drogowego dróg gminnych w systemie „zaprojektuj i buduj” w miejscowości Bielany Wrocławskie w Gminie Kobierzyce. Zakres zamówienia obejmuje: • Opracowanie dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę wraz z jego uzyskaniem • Wykonanie oświetlenia drogowego w miejscowości Bielany Wrocławskie, ul. Tęczowa (dz.nr 26, 289/2) Łączna przybliżona długość linii oświetlenia drogowego - 690 m. Łączna przybliżona ilość latarni oświetlenia drogowego – 19 szt. Określenie przedmiotu zamówienia dla części II Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa oświetlenia drogowego dróg gminnych w systemie „zaprojektuj i buduj” w miejscowości Wysoka w Gminie Kobierzyce. Zakres zamówienia obejmuje: • Opracowania dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę wraz z jego uzyskaniem • Wykonania oświetlenia drogowego w miejscowości Wysoka, ul. Jasna (dz.nr 33/219, 33/221) Łączna przybliżona długość linii oświetlenia drogowego - 380 m. Łączna przybliżona ilość latarni oświetlenia drogowego – 16 szt. Określenie przedmiotu zamówienia dla części III Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa oświetlenia drogowego dróg gminnych w systemie „zaprojektuj i buduj” w miejscowości Solna w Gminie Kobierzyce. Zakres zamówienia obejmuje: • Opracowania dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę wraz z jego uzyskaniem • Wykonania oświetlenia drogowego w miejscowości Solna, ul. Letnia (dz.nr 156) Łączna przybliżona długość linii oświetlenia drogowego - 75 m. Łączna przybliżona ilość latarni oświetlenia drogowego – 3 szt. Określenie przedmiotu zamówienia dla części IV Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa oświetlenia drogowego dróg gminnych w systemie „zaprojektuj i buduj” w miejscowości Pełczyce w Gminie Kobierzyce. Zakres zamówienia obejmuje: • Opracowania dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę wraz z jego uzyskaniem • Wykonania oświetlenia drogowego w miejscowości Pełczyce, ul. Ogrodowa i ul. Spokojna (dz. nr 118/12, 118/23) Łączna przybliżona długość linii oświetlenia drogowego - 140 m. Łączna przybliżona ilość latarni oświetlenia drogowego – 4 szt. Określenie przedmiotu zamówienia dla części V Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa oświetlenia drogowego dróg gminnych w systemie „zaprojektuj i buduj” w miejscowości Chrzanów w Gminie Kobierzyce. Zakres zamówienia obejmuje: • Opracowania dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę wraz z jego uzyskaniem • Wykonania oświetlenia drogowego w miejscowości Chrzanów, ul. Domasławska (dz. nr 180, 82/1) Łączna przybliżona długość linii oświetlenia drogowego - 40 m. Łączna przybliżona ilość latarni oświetlenia drogowego – 1 szt. Określenie przedmiotu zamówienia dla części VI Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa oświetlenia drogowego dróg gminnych w systemie „zaprojektuj i buduj” w miejscowości Kobierzyce w Gminie Kobierzyce Zakres zamówienia obejmuje: • Opracowania dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę wraz z jego uzyskaniem • Wykonania oświetlenia drogowego w miejscowości Kobierzyce, ul. Wspólna, ul. Cicha (dz. nr 402, 61/9, 61/3, 62/5, 62/1) Łączna przybliżona długość linii oświetlenia drogowego - 360 m. Łączna przybliżona ilość latarni oświetlenia drogowego – 12 szt. Określenie przedmiotu zamówienia dla części VII Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa oświetlenia drogowego dróg gminnych w systemie „zaprojektuj i buduj” w miejscowości Bąki w Gminie Kobierzyce. Zakres zamówienia obejmuje: • Opracowania dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę wraz z jego uzyskaniem  Wykonania oświetlenia drogowego w miejscowości Bąki, ul. Ogrodowa (dz. nr 208/1) Łączna przybliżona długość linii oświetlenia drogowego - 165 m. Łączna przybliżona ilość latarni oświetlenia drogowego – 5 szt. 2. Warunki związane z realizacją zamówieni (wspólne dla każdej części): 2.1 Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania niezbędnych do realizacji zamówienia map, warunków, uzgodnień, decyzji, postanowień, wypisów, wyrysów, warunki techniczne przyłączenia projektowanych obiektów itp. i dokonania płatności za ich uzyskanie. Opłata przyłączeniowa za dostarczenie energii elektrycznej do oświetlenia drogowego, wynikająca z umowy przyłączeniowej, dokonana będzie przez Zamawiającego; 2.2 Wykonawca zobowiązany będzie do składania w imieniu Zamawiającego związanych z realizowanym projektem wniosku wraz z dokumentacją. Koszty z tym związane winne być ujęte w ofercie Wykonawcy. 2.3 Wykonawca opracuje w wersji elektronicznej oświadczenie inwestora o prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane załączając komplet potwierdzających to prawo, uprzednio uzyskanych dokumentów. 2.4 Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z Projektem Funkcjonalno –Użytkowym stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ. 2.5 Opracowanie dokumentacji: 2.5.1 Projekt budowy oświetlenia drogowego  projekt budowlany (1 egz. z oryginalnymi pieczątkami organów wydających pozwolenie na budowę), zaopatrzony w oświadczenie o kompletności i dokonane uzgodnienia,  projekt wykonawczy (1 egz.),  specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (1 egz.),  projekty organizacji ruchu zastępczego na czas realizacji inwestycji z uwzględnieniem obowiązujących przepisów (1 egz.)  ew. inne opracowania niezbędne do realizacji zamówienia, jak np.: inwentaryzacja zieleni, operat dendrologiczny, opracowania branżowe, rozwiązania kolizji z istniejącą infrastrukturą (2 egz. + egzemplarze wymagane przez odpowiednie organy), aranżacja wnętrz, wyposażenie,  specyfikacja materiałów przewidzianych do wykonania inwestycji z akceptacją Zamawiającego,  wersja elektroniczna dokumentacji 2.6 W ramach zadania Wykonawca uzyska ostateczne pozwolenia na budowę 2.7 W wycenie należy ująć koszty związane z pełnieniem nadzoru autorskiego nad opracowaną dokumentacją projektową w okresie realizacji robót budowlanych (ok. 5 nadzorów). W ramach nadzoru wymagany będzie udział w naradach roboczych, radach budowy, odbiorach itp. 2.8 Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania na żądanie Zamawiającego pisemnej informacji o stanie zaawansowania prac. 2.9 Wykonawca zobowiązany będzie do uczestniczenie w spotkaniach konsultacyjnych z udziałem Zamawiającego i przedstawicieli lokalnej społeczności – w tym Sołectwa i Radnych Gminy Kobierzyce 2.10 Wykonawca przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę zobowiązany będzie do uzgodnienia projektu budowlanego z Zamawiającym. 2.11 Wykonawca zrealizuje niezbędne czynności i poniesie wszelkie koszty związane z organizacją i utrzymaniem placu budowy, a w tym m.in. wykona, w uzgodnieniu z Zamawiającym, niezbędne drogi dojazdowe, tymczasową organizację ruchu, doprowadzenie mediów na czas budowy (podpisanie umów na dostawę mediów na czas trwania prac budowlanych). Zamawiający zastrzega, iż nie udostępni dla celów realizacji przedmiotu umowy mediów w tym prądu i wody. Tym samym Wykonawca po przejęciu placu budowy winien niezwłocznie w razie potrzeby wystąpić o warunki techniczne doprowadzenia mediów na teren budowy, a następnie w imieniu własnym i na własną rzecz podpisać umowy na doprowadzenie mediów i pokryć wszelkie koszty z tego tytułu. 2.12 Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zobowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych dla zajęcia pasa drogowego, usunięcia kolizji, oznakowania, ogrodzenia i zabezpieczenia terenu budowy. 2.13 Ponadto Wykonawca wykona na rzecz Zamawiającego wymagane czynności i uzyska wszelkie dokumenty konieczne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie i je uzyska, a w przypadku, gdy takie pozwolenie nie jest wymagane, to dokona zgłoszenia zakończenia budowy zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowalne (Dz.U. 2017 poz. 1332 z późn. zm). 2.14 Wykonawca w imieniu Zamawiającego: a. zawiadomi o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych właściwy organ nadzoru budowlanego oraz projektanta, a także inne jednostki, których zgłoszenie wymagane jest przez zapisy decyzji, uzgodnień, warunków b. uzyska i zarejestruje dziennik budowy c. zobowiązany jest do działania w sprawach związanych z włączeniem inwestycji do sieci energetycznej, a w tym wykonania czynności technicznych i formalnych tj. między innymi do odbierania i dostarczania do siedziby gestorów sieci niezbędnych dokumentów do podpisania umowy na dostawę/odbiór mediów. d. uzyska w imieniu Zamawiającego wymagane zezwolenia związane z użytkowaniem obiektu jak Państwowej Straży Pożarnej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej z pozwoleniem na użytkowanie włącznie oraz poniesie wszystkie koszty badań koniecznych do uzyskania ww. dokumentów. 2.15 W ramach zamówienia Wykonawca: a. w razie konieczności przygotuje projekt tymczasowej organizacji ruchu wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, b. opracuje i przekaże plan BIOZ. 2.16 Wykonawca zobowiązany jest do organizowania na terenie placu budowy minimum raz na miesiąc narad roboczych z udziałem Zamawiającego, nadzoru inwestorskiego, a w razie zaistnienia potrzeby również z udziałem (odpowiednio w zależności od potrzeby) nadzoru autorskiego. Rada budowy będzie prowadzona przez kierownika budowy, którego obowiązkiem będzie również przygotowanie odpowiedniego protokołu z ustaleń na niej podjętych. Na radach budowy przekazywane będą informacje o stanie zaawansowania robót i rozstrzygane bieżące zagadnienia związane z budową. Zaproszenie na spotkanie przedstawicieli nadzoru autorskiego wymaga zgody Zamawiającego. Ponadto na żądanie Zamawiającego Wykonawca raz w miesiącu przekaże informację o zakresie wykonanych robót w formie opisu technicznego. 2.17 Wszelkie roboty dodatkowe, podobne, zamienne i nie wymagające wykonania winny być opisane w przygotowanym przez Wykonawcę protokole konieczności i niezwłocznie przedstawione wraz ze szczegółową wyceną do akceptacji nadzorowi, a następnie Zamawiającemu. Obowiązkiem Wykonawcy jest przygotowanie do akceptacji protokołów, a następnie uzyskanie niezbędnych podpisów od Inspektorów Nadzoru. Protokół wraz z podpisanym przez Inspektora Nadzoru i Wykonawcę kosztorysem Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do Zamawiającego. 2.18 Wykonawca opracuje 2 egz. dokumentacji powykonawczej opisanej i zawierającej spis treści, w skład której wejdą m.in.: a. dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów, potwierdzonych klauzulą, że zostały wbudowane na prezentowanej budowie, b. protokoły badań i prób, c. oświadczenie kierownika budowy o zakończeniu budowy, d. geodezyjna mapa powykonawcza z potwierdzeniem złożenia jej w Powiatowym Zakładzie Katastralnym we Wrocławiu, e. komplet dokumentacji projektowej z naniesionymi ew. zmianami zaakceptowanymi przez nadzór autorski i Inspektora Nadzoru. 2.19 Wykonawca w terminie wykonania przedmiotu umowy winien uzyskać od Inspektorów Nadzoru pisemne potwierdzenie kompletności dokumentacji powykonawczej. 2.20 Wykonawca zapewni stałą i pełną obsługę geodezyjną. 2.21 Wykonawca zorganizuje biuro budowy, w którym odbywać się będą rady budowy. Pomieszczenie, w którym odbywać się będą rady budowy musi mieć dostęp do komputera posiadającego dostęp do Internetu, stół konferencyjny z krzesłami dla min. 12 osób). 2.22 Należy ująć w wycenie koszty towarzyszące realizacji prac budowlanych jak np. naprawy i odbudowy uszkodzonych dróg, prowadzenia ew. odwodnienia wykopów, warunków uzgodnień i decyzji. 2.23 Wykonawca zobowiązany będzie do ścisłej współpracy z Inspektorami Nadzoru Inwestorskiego, autorskiego i przedstawicielami Zamawiającego. 2.24 Wykonawca zapewni stały nadzór geotechniczny nad budową, w ramach którego przeprowadzi także kontrolne badania gruntu zastanego na placu budowy, w tym jego stopnia zagęszczenia. 2.25 Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia badań zagęszczenia gruntów (w tym podsypki, zasypki) i okazywania ich na żądanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 2.26 Proponuje się wywóz gruntu i gruzu na składowisko w Tyńcu nad Ślęzą (wraz z jego rozplantowaniem), po wcześniejszym uzgodnieniu w tut. Urzędzie. Wykonawca poniesie koszty transportu i rozplantowania, natomiast przyjęcie odpadów będzie nieodpłatne na zasadach określonych w Zarządzeniu Wójta Gminy Kobierzyce nr RBPiZN-OSIGO-205/0151/2008. 2.27 Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia prac w sposób minimalizujący szkody na przyległych gruntach oraz w sposób najmniej uciążliwy dla sąsiedniej zabudowy mieszkaniowej (w szczególności należy zapobiegać odziaływania pylenia i hałasu na sąsiednie nieruchomości). W przypadku zanieczyszczenia przez Wykonawcę drogi dojazdowej na budowę zobowiązany jest on do natychmiastowego jej wyczyszczenia. 2.28 Brak realizacji zaleceń nadzoru inwestorskiego w zakresie bhp, porządku na budowie, zabezpieczenia i znakowania jej terenu może być obok zastrzeżeń do realizacji prac podstawą odmowy akceptacji protokołu zaawansowania robót (tabeli rozliczeniowej). 2.29 Najpóźniej w terminie 14 dni od podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenie harmonogramu rzeczowo – finansowego wykonania inwestycji, który będzie stanowił integralną część umowy stanowiąc do niej załącznik. 2.30 Wykonawca zobowiązany jest w trakcie realizacji robót budowlanych utrzymać komunikację na terenie inwestycji. 2.31 W okresie rękojmi i gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do udziału w przeglądach obiektu nie częściej niż jeden raz w roku oraz każdorazowo w przypadku wystąpienia usterek. 2.32 W przypadku wystąpienia konieczności zmiany organizacji ruchu – Wykonawca po uzgodnieniu z Zamawiającym na własny koszt wykona i wprowadzi docelową organizację ruchu (oznakowanie). 2.33 Wykonawca ma obowiązek przekazania powykonawczo zestawienia zakresów oraz kosztów wg klasyfikacji rodzajowej środków trwałych wraz z podaniem wartości poszczególnych elementów. 3 Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający określa następujące warunki realizacji zamówienia, w zakresie zatrudniania pracowników przez Wykonawcę i podwykonawcę: 3.1 Zamawiający wymaga, aby czynności związane z wykonywaniem prac drogowych były wykonywane przez pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U.2018.108 tj. ze zm). 3.2 Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 7 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami świadczącymi pracę. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2016.922) (tj. bez adresów zamieszkania, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę powinny być możliwe do zidentyfikowania. 3.3 Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami świadczącymi pracę w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt. 3.2 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymagać będzie wniesienia wadium w wysokości: 300,00 zł dla każdej Części. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonym w SIWZ. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) Pieniądzu (przelew); 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2018.110 tj.). . 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy nr Gminy Kobierzyce: Al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce konto bankowe BS Kobierzyce nr 82 95750004 0000 0130 2000 0380 z dopiskiem – Wadium/ Budowa oświetlenia drogowego dróg gminnych w systemie „zaprojektuj i buduj” na terenie Gminy Kobierzyce – CZĘŚĆ ………(nr) pod nazwą …………. (wpisać nazwę części) 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, oraz winna zawierać co najmniej następujące elementy: 1) nazwę Wykonawcy, którego ofertę zabezpiecza (uwaga: jeśli wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie na zasadach określonych w art. 23 PZP, powinni być wymienieni wszyscy Wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) kwotę gwarancji, 3) termin ważności gwarancji, 4) wskazanie, iż sądem właściwym do rozpoznawania sporów z gwarancji jest sąd powszechny, właściwy dla siedziby Zamawiającego, 5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 PZP. 7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie: 1) gwarancji, gwarancja winna zostać złożona w oddzielnej kopercie oznaczonej dopiskiem „WADIUM”, zaś jej kopię zaleca się dołączyć do oferty; 2) pieniądza, zaleca się dołączenie do oferty kopi lub wydruku potwierdzenia wpłaty wadium na rachunek Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Udział w postępowaniu publicznym mogą wziąć Wykonawcy, którzy: 1.1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 pkt. 12-23 ustawy Pzp. 1.2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 5 Pzp,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; obejmujący co najmniej:  Jedną robotę budowlaną, której przedmiotem była budowa/rozbudowa oświetlenia dróg, placów lub parków o długości linii kablowej co najmniej 100,00m wraz z podaniem rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; 5) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; obejmujący co najmniej:  Jedną usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej (wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę) obejmujące budowę/rozbudowę oświetlenia drogowego o długości linii kablowej co najmniej 100,00m wraz z podaniem rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy usługi zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami Wymagane jest dysponowanie przez Wykonawcę na potrzeby tego zamówienia: • kierownikiem budowy, który:  posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych  posiadaj staż w zawodzie min. 5 lat 7) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego (min. 300 000,00 zł), 8) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert w wysokości co najmniej 400.000,00zł (czterysta tysięcy zł).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach