Przetargi.pl
"Budowa oświetlenia drogi we wsi Józefów"

Urząd Gminy Kampinos ogłasza przetarg

  • Adres: 05085 Kampinos, ul. Niepokalanowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 725-00-40 , fax. 0-22 725-04-44
  • Data zamieszczenia: 2018-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kampinos
    ul. Niepokalanowska 3
    05085 Kampinos, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 725-00-40, fax. 0-22 725-04-44
    REGON: 53639600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kampinos.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Budowa oświetlenia drogi we wsi Józefów"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem inwestycji jest budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego AsXSn 2x25 mm2 jako odgałęzienie od istniejącej linii napowietrznej. Przebieg linii zaprojektowano wzdłuż drogi powiatowej nr 4134W w dz. nr ew. 83, 82/7, 82/8, 82/1, 81, 80/4, 80/1, 79, 78, 77 i 76 w miejscowości Józefów w gminie Kampinos, na które Zamawiający dysponuje tytułem prawnym w formie oświadczeń o udzieleniu prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowlane (zgody mieszkańców i Kampinoskiego Parku Narodowego). Obszar oddziaływania inwestycji nie będzie wykraczał poza teren działek, na które inwestor posiada prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane. Do działek, przez które przebiega inwestycja, należą: • 83, 78 – działki położone w granicach Kampinoskiego Parku Narodowego; • 82/7, 82/8, 82/1, 81, 80/4, 80/1, 79, 77, 76 – własność prywatna; Gmina dysponuje dokonanym zgłoszeniem nr AB.6743.917.2017.GM, do którego Starosta Warszawski Zachodni nie wniósł sprzeciwu w terminie ustawowym, który upłynął dnia 09.01.2018 r. Prace należy prowadzić przy uwzględnieniu treści decyzji Ministra Środowiska z dnia 28 czerwca 2017 r. zezwalającej Gminie Kampinos w trakcie realizacji inwestycji polegającej na budowie napowietrznej linii oświetlenia ulicznego w gminie Kampinos na działkach ewidencyjnych położonych w granicach Kampinoskiego Parku Narodowego na odstępstwa od poniższych zakazów obowiązujących na obszarze KPN: • „budowy lub przebudowy obiektów budowlanych i urządzeń technicznych”, • „(…) niszczenia, umyślnego uszkadzania, zanieczyszczania i dokonywania zmian obiektów przyrodniczych, obszarów oraz zasobów, tworów i składników przyrody”, • „ruchu pojazdów poza drogami publicznymi oraz poza drogami położonymi na nieruchomościach stanowiących własność parków narodowych lub będących w użytkowaniu wieczystym parków narodowych, wskazanymi przez dyrektora parku narodowego (…)”, • ‘niszczenia gleby lub zmiany przeznaczenia i użytkowania gruntów”, • „zakłócania ciszy”, pod warunkiem: • niewprowadzania do środowiska glebowego żadnych materiałów obcego pochodzenia mogących powodować jakiekolwiek zanieczyszczanie lub skażanie gruntu czy też wód powierzchniowych i podziemnych, • wykonywania wykopów ręcznie w sąsiedztwie systemów korzeniowych drzew wraz z zabezpieczeniem ich pni przed możliwością wszelkich urazów mechanicznych, • wykorzystania ziemi z wykopów do ponownego ich zasypania, bez jej wywożenia i składowania w innym miejscu w obszarze KPN, • prowadzenia prac budowlanych w godzinach od świtu do zmierzchu oraz poza okresem lęgowym ptaków to jest w terminie od 1 kwietnia do 31 lipca, • stosowania podczas prac budowlanych urządzeń emitujących jak najniższy poziom hałasu, • przywrócenia stanu wyjściowego środowiska przyrodniczego (szczególnie w zakresie ukształtowania powierzchni struktury gruntu) w miejscach bezpośrednio związanych z realizacją działań technicznych. Bieżący nadzór nad prowadzeniem prac technicznych oraz wyznaczenie miejsc przemieszczania się i przebywania osób oraz tras ruchu wszelkich pojazdów poza drogami publicznymi, w trakcie realizacji inwestycji, zgodnie z przedmiotową decyzją, powierza się Dyrektorowi Kampinoskiego Parku Narodowego. Zakres prac obejmuje: 1) montaż opraw oświetleniowych i wysięgników; 2) podwieszenie przewodu napowietrznego AsXSn 2x25 mm2; 3) podłączenie przewodu AsXSn 2x25 mm2 do linii napowietrznej istniejącej i projektowanej; 4) obsługę geodezyjną; 5) badania i pomiary instalacji; Zgodnie z warunkami przyłączenia do sieci elektroenergetycznej wydanymi przez Rejon Energetyczny Pruszków projektowana linia oświetleniowa wykonana będzie przewodem typu AsXSn 2x25 mm2 jako odgałęzienie od istniejącej linii komunalnej w dz. nr 83, obr. Józefów, gm. Kampinos. Zasilanie linii zaplanowano z zaprojektowanej szafki SON zlokalizowanej na istniejącym słupie linii napowietrznej nN. Słupy latarni zlokalizowane są w zależności od warunków terenowych, średnio co ok. 48 m. W projekcie została zaprojektowana wymiana jednego istniejącego słupa drewnianego na słup E-10,5/10 i dwóch słupów drewnianych na słup ŻN-10. Zgodnie z ustaleniami z PGE Dystrybucja S.A. dnia 20 lipca 2018 r. trzy drewniane słupy, których wymianę zaplanowano w projekcie, zostały wymienione przez PGE. W związku z powyższym, wymiana 3 słupów drewnianych została usunięta z przedmiaru będącego załącznikiem do SIWZ. Na istniejących słupach żelbetonowych wirowanych i żelbetonowych zaprojektowane zostały oprawy oświetleniowe LED (6 szt.) o mocy 51W optyka 5103. Oprawy powinny posiadać deklarację zgodności WE i certyfikat akredytowanego ośrodka badawczego potwierdzający deklarowane parametry, np. ENEC lub niezależny certyfikat CE, a moduły LED powinny spełniać wymagania normy PN-EN 62471 „Bezpieczeństwo fotobiologiczne lamp i systemów lampowych”. Zasilanie opraw oświetleniowych należy wykonać przewodami YDY 3x1,5 lub 2,5 mm2. Parametry opraw: • budowa oprawy – dwukomorowa, • materiał korpusu – wysokociśnieniowy odlew aluminium (min. 90%), • materiał klosza – szkło hartowane płaskie, • stopień odporności klosza na uderzenia mechaniczne – IK08, • szczelność komory optycznej – IP66, • szczelność komory elektrycznej – IP66, • montaż na wysięgniku lub słupie o średnicy ⌀ 48-60 mm, • znamionowe napięcie pracy – 230V/50Hz, • moc minimalna uwzględniająca wszystkie straty – 51W, • ochrona przed przepięciami – 10kV, • układ zasilający umożliwiający sterowanie sygnałem 1-10V lub DALI, • minimalny strumień świetlny źródeł – 6500lm utrzymany w okresie 6 lat, • minimalna trwałość układu oświetleniowego LED – 50 000h niezależnie od zastosowanego układu sterującego, • zakres temperatury barwowej źródeł światła – 2800-5500K (po ustaleniu z Zamawiającym). Szczegółowe parametry opraw zostały opisane w projekcie budowlanym będącym załącznikiem do niniejszego SIWZ. Całość robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami budowy urządzeń elektroenergetycznych i katalogami. Podłączenie do czynnych urządzeń elektroenergetycznych należy wykonać po uprzednim zgodnym z przepisami BHP przygotowaniu miejsca pracy w porozumieniu i za zgodą RE. Ze względu na uzbrojenie terenu roboty należy prowadzić z zachowaniem należytej ostrożności, aby nie doprowadzić do uszkodzenia istniejącej infrastruktury. Po podpisaniu umowy, Zamawiający przekaże Wykonawcy komplet dokumentacji technicznej, w skład którego wchodzą: • projekt budowlany, • przedmiar robót (kosztorys ślepy), • specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, • dokonane zgłoszenie budowy sieci, dla którego organ nie wniósł sprzeciwu. Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa przedstawi Zamawiającemu przed zamontowaniem opraw oświetleniowych dokumenty potwierdzające parametry, wymiary, wytrzymałość oraz sposób ich montażu w celu weryfikacji spełnienia wymagań określonych w dokumentacji projektowej. Kopie projektu budowlanego, przedmiaru robót ( kosztorys ślepy), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót są załącznikami do niniejszego SIWZ. Szczegółowy zakres prac został określony w przedmiarze (kosztorysie ślepym) stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. Jeśli do wykonania przedmiotu zamówienia będą konieczne dodatkowe uzgodnienia z zainteresowanymi instytucjami, Wykonawca wykona je na własny koszt. Zamawiający dołącza do niniejszej SIWZ przedmiar robót jako materiał pomocniczy, w celu zapoznania się Wykonawcy z charakterem przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma obowiązek sprawdzić ilości oraz charakter prac i dokonać wyceny prac, opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zgodnie z własnym rozpoznaniem przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231400-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 600,00 PLN (słownie: sześćset złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku WBS o/Kampinos nr rachunku 91 8015 0004 1000 7315 2010 0003, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu FZ.271.92.2018.PN pn. „Budowa oświetlenia drogi we wsi Józefów” Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 11.3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty. 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach