Gmina Wilkowice ogłasza przetarg
- Adres: 43-365 Wilkowice, Wyzwolenia
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 334 990 077 , fax. 33 817 30 43
- Data zamieszczenia: 2020-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wilkowice
Wyzwolenia 25
43-365 Wilkowice, woj. śląskie
tel. 334 990 077, fax. 33 817 30 43
REGON: 72182309000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilkowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA OŚWIETLENIA CHODNIKA I ŚCIEŻKI ROWEROWEJ W PASIE DROGOWYM DROGI WOJEWÓDZKIEJ DW 942 W MIEJSCOWOŚCIACH BYSTRA I MESZNA W GMINIE WILKOWICE - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową oświetlenia ścieżki rowerowej i chodnika w pasie drogowym Drogi Wojewódzkiej DW 942 w miejscowościach Bystra, Meszna w Gminie Wilkowice wraz z opracowaniem tymczasowej organizacji ruchu na potrzeby realizacji inwestycji. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: - budowę sieci napowietrznej oświetleniowej na słupach betonowych wraz z odcinkami linii kablowej ziemnej realizowane etapowo zgodnie z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót; - przyłączenie oświetlenia poprzez wyprowadzenie nowych obwodów z istniejących PZ przy stacjach SN/nN ze stacji: STBBB10172 Urbański Bystra, ST 40407 Meszna Bór Wilkowicki, - opracowanie i kompleksowe uzgodnienie tymczasowej organizacji ruchu dla prowadzonych robót dla etapu budowy: ze stacji ST 40407 Meszna Bór Wilkowicki 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres (ilościowo-rzeczowy) zawierają następujące dokumenty: a/ dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ obejmująca: - projekt budowlany zatwierdzony zgłoszeniem Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego nr IFXV.7843.1068.2019 z dnia 14.05.2019 - projekt budowlany zatwierdzony zgłoszeniem Starostwa Powiatowego nr WB.6743.3.28.2019.PR - przedmiar robót (pomocniczo) - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót opracowany dla pierwszego etapu realizacji inwestycji obwodu ze stacji STBBB10172 b/ wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 7 do specyfikacji; 2) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działa/ją na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to powinno zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale bądź w formie notarialnie uwierzytelnionej kopii. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeśli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym. Wykonawca musi udokumentować – przy ofercie – że pełnomocnictwo ustanowione do jego reprezentacji zostało podpisane przez osobę/y uprawnione do działania w jego imieniu; 3) Wykonawca który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z dokumentu (np. zobowiązania) musi wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; Wykonawca winien sporządzić dokument wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 4) Dokumenty dla przeprowadzenia oceny ofert w ramach kryterium oceny ofert, o którym mowa w pkt 13.1d) SIWZ tj.: Dla przeprowadzenia oceny ofert [tj. uzyskania określonej ilości punktów w ramach kryterium „doświadczenie kierownika budowy dedykowanego do realizacji zamówienia”] każdy Wykonawca przedłoży przy ofercie następujące dokumenty: a) wykaz wskazujący osobę dedykowaną przez Wykonawcę do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz określający roboty budowlane przy których osoba ta w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję kierownika budowy/robót. Każda z wykazanych robót budowlanych, o których mowa powyżej musi polegać na budowie/przebudowie/rozbudowie oświetlenia ulicznego o wartości brutto minimum 200.000,00 zł. Wykonawca winien sporządzić dokument wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. b) dowody, że wykazane roboty budowlane zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone oraz, że dedykowana osoba pełniła przy ich realizacji funkcję kierownika budowy/robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, Dowodami, o których mowa mogą być: • w zakresie wykazania, że roboty budowlane zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone – referencje, poświadczenia, protokoły odbioru robót, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; • w zakresie wykazania, że dedykowana osoba pełniła przy wskazanych robotach funkcję kierownika budowy/robót – protokoły odbioru częściowego (jeżeli zakres robót częściowych obejmuje wartość wskazaną w lit. a) lub końcowego robót budowlanych, oświadczenie inwestora potwierdzające, że dedykowana osoba pełniła w wykazanym przedsięwzięciu funkcję kierownika budowy/robót, oświadczenie wykonawcy/zleceniodawcy potwierdzające, że dedykowana osoba pełniła w realizowanej przez wykonawcę/zleceniodawcę inwestycji funkcję kierownika budowy/robót, oświadczenie dedykowanej osoby potwierdzające, że pełniła ona w wykazanych przedsięwzięciach funkcję kierownika budowy/robót. UWAGA 1: Z treści przedłożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykazane roboty budowlane zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone oraz, że osoba dedykowana, pełniła funkcję kierownika budowy/robót w wykazanych przedsięwzięciach. UWAGA 2: Ww. dowody potwierdzające, że: wykazane roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone oraz, że dedykowana osoba pełniła przy ich realizacji funkcję kierownika budowy/robót muszą zostać załączone przez wykonawcę przy ofercie, gdyż dokumenty te nie podlegają złożeniu na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, ani uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, na późniejszym etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. UWAGA 3: Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w niniejszym podpunkcie, jeżeli inwestycja realizowana była przez Zamawiającego i Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy, o ile są one aktualne i zostały wskazane przez Wykonawcę w wykazie stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. 5) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty: wykaz materiałów/urządzeń/wyrobów równoważnych przyjętych do kalkulacji ceny oferty oraz stosowne dokumenty potwierdzające, że zaoferowane materiały/urządzenia/wyroby zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej. Poprzez dokumentację potwierdzającą dotyczącą minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. 6) Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, o którym mowa w pkt 6.1. lit. b).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
Dodano: 2024-05-25 - Wynajem sztucznej choinki przeznaczonej do dekoracji placu Ratuszowego wraz z montażem i demontażem, serwisowaniem elementów, podłączeń i odłączeń do/od instalacji elektrycznej.
Dodano: 2023-10-19 - Budowa oświetlenia terenu wraz z wykonaniem instalacji monitoringu wizyjnego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa ogólnodostępnej infrastruktury rekreacyjnej w Skoczowie przy ul. Ks.J.E.Mocko"
Dodano: 2023-09-27 - Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Mstów
Dodano: 2023-03-08 - Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Janów w oparciu o wydajną energetycznie technologię LED
Dodano: 2023-02-13 - Budowa instalacji oświetlenia terenu tras narciarskich w Wisła-Istebna-Kubalonka
Dodano: 2022-12-02 - Budowa oświetlenia drogowego przy ulicy Starej od ulicy Pawła do ulicy Joanny w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2022-11-03 - Budowa instalacji oświetlenia terenu tras narciarskich w Wisła-Istebna-Kubalonka
Dodano: 2022-10-12 - Efektywne zarządzanie energią – wymiana opraw oświetleniowych na terenie Miasta Wodzisławia Śląskiego Część I - Budowa oświetlenia w Parku Zamkowym, Nowym Mieście – ul. Rybnicka, ul. Marklowicka , Osiedlu XXX-lecia (ul. Leszka i Przemysława), Starym Mieście – obok WCK i skwer przed WCK. Część II - Budowa oświetlenia przy ulicach Małej, Stromej, Ofiar Oświęcimskich, Daszyńskiego, Ogrodowej i Cmentarzu przy ul. Bogumińskiej
Dodano: 2021-01-28 - Efektywne zarządzanie energią – wymiana opraw oświetleniowych na terenie Miasta Wodzisławia Śląskiego Część I - Budowa oświetlenia w Parku Zamkowym, Nowym Mieście – ul. Rybnicka, ul. Marklowicka , Osiedlu XXX-lecia (ul. Leszka i Przemysława), Starym Mieście – obok WCK i skwer przed WCK. Część II - Budowa oświetlenia przy ulicach Małej, Stromej, Ofiar Oświęcimskich, Daszyńskiego, Ogrodowej i Cmentarzu przy ul. Bogumińskiej
Dodano: 2020-11-16