Przetargi.pl
BUDOWA OŚRODKA ZDROWIA WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ w m. GROJEC

Urząd Gminy Oświęcim ogłasza przetarg

  • Adres: 32600 Oświęcim, ul. Zamkowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 849 500 , fax. 338 449 510
  • Data zamieszczenia: 2017-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Oświęcim
    ul. Zamkowa 12
    32600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 33 849 500, fax. 338 449 510
    REGON: 54046900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA OŚRODKA ZDROWIA WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ w m. GROJEC
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie obiektu ośrodka zdrowia w Grojcu przy ul. B. Chowańca wraz z instalacjami, przyłączami oraz miejscami postojowym i uzyskanie na jego użytkowanie stosowanego pozwolenia. 3.2 Budowa ośrodka zdrowia wykonywana będzie w Grojcu przy ul. B.Chowańca na działkach nr: 186/3,. i obejmie budowę jednokondygnacyjnego budynku mieszczącego poradnię dla dorosłych oraz poradnię dla dzieci (gabinety lekarskie i zabiegowe, pracowania RTG, poczekalnie, rejestracja), sanitariaty, pomieszczenia socjalne i techniczne. Parametry techniczne budowy: powierzchnia zabudowy - około 276,48 m2 , powierzchnia pomieszczeń - około 224,20 m2, kubatura - 980,68 m3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi wykonanie następujących robót i dostaw: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, fundamenty, ściany, stropodach żelbetowy, izolacje, stolarka i ślusarka okienna i drzwiowa, podłogi i posadzki, tynki, okładziny ścienne, sufity podwieszane, roboty malarskie, roboty wykończeniowe dachu, elewacje budynku, instalacje elektryczne, komputerowe i telefoniczne, wewnętrzną instalację wodno-kanalizacyjną, instalację wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, instalację centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, zewnętrzną kanalizację deszczową i sanitarną, przyłącze wodociągowe, zagospodarowanie terenu (miejsca parkingowe, chodniki, zieleń, ogrodzenie) a także wyposażenie obiektu. 3.3 Szczegółowy zakres robót obejmuje dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót które mają charakter pomocniczy. Nadrzędnym dokumentem są projekty, następnie specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 3.4 Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową dokona własnej weryfikacji przedmiaru robót. Po złożeniu oferty przyjmuje się, ze Wykonawca uzyskał wszelkie konieczne informację do prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia. 3.5 Przed przystąpieniem do robót teren wokół budowy należy ogrodzić przed dostępem osób postronnych i oznakować tablicami informacyjnymi. 3.6 Wobec powyższego do obowiązków Wykonawcy będzie prawidłowe oznakowanie zabezpieczenie prowadzonych robót przed narażeniem zdrowia i życia osób korzystających z pomieszczeń Przedszkola. 3.7 Wszystkie prace winny być realizowane zgodnie z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej i przepisami BHP i pod nadzorem osoby do tego uprawnionej, przy użyciu wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. 3.8 Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia oraz wymogami niniejszej SIWZ. 3.9 Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 3.10 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia. 3.11. Spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa. 3.12. Za wykonanie przedmiotu zamówienia rozumie się kompleksowe wykonanie obiektu wraz z instalacjami oraz przyłączami, uruchomienie wszystkich zainstalowanych urządzeń i uzyskanie na jego użytkowanie stosownego pozwolenia. 3.13 Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia kosztorysu ofertowego robót. 3.14 Zaoferowany okres gwarancji będzie równy okresowi rękojmi za wady przedmiotu umowy Okres gwarancji należy wskazać w pełnych latach. Zamawiający nie dopuszcza rozdzielenia okresu gwarancji na mniejszą liczbę miesięcy niż rok kalendarzowy. 3.15 Na mocy art. 29.3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związane z robotami konstrukcyjnymi budynku ośrodka zdrowia (np. fundamenty, ściany, dach). Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy o których mowa wyżej będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późń. zm.) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie 7 dni roboczych, Wykonawca winien przedłożyć Zamawiającemu wykaz osób wraz z oświadczeniem, że są one zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późń. zm.) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę wykazu wraz z oświadczeniem w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz naliczeniem kar określonych w umowie. 3.16 Uwagi dodatkowe: • Zamawiający informuje, że przedmiar robót stanowi jedynie materiał informacyjny i pomocniczy do kalkulacji ceny ofertowej. Podstawą dla Wykonawcy winna być jego kalkulacja własna wynikająca z rachunku ekonomicznego, wykonanego w oparciu o wiedzę techniczną, projekt budowlany, specyfikację techniczna wykonania i odbioru robót i dokonana wizje lokalną. • Wykonawca winien przedstawić atesty i aprobaty na materiały użyte w budowie. • Rozliczenie ryczałtowe • Wykonawca winien wyposażyć obiekt zgodnie z zestawieniem (załącznik do dokumentacji ) • Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U.2013.poz. 907 z póź. zm.). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w treści oferty, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, bądź przewidują zastosowanie rozwiązań lepszych od wymaganych. • Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. • Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia. • Wszystkie prace winny być realizowane zgodnie z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej i przepisami BHP i pod nadzorem osoby do tego uprawnionej, przy użyciu wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. • Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do zapewnienia obsługi geodezyjnej, do wznowienia znaków geodezyjnych w przypadku ich zniszczenia, uszkodzenia lub przesunięcia w trakcie prowadzonych robót, realizacji warunków określonych w opiniach organów, uzgodnieniach, decyzjach, stosowania planu BIOZ, wykonania wszelkich badań i prób, przywrócenia terenu i nawierzchni przyległych do stanu poprzedniego. • Wykonawca wykona na własny koszt i własnym staraniem projekt organizacji ruchu na czas robót wraz z jego realizacją • Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia robót lub wprowadzenia robót zamiennych na zasadach określonych w istotnych postanowieniach umowy. • Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe w miesięcznych okresach rozliczeniowych, przy założeniu że ostatnia faktura musi opiewać na min.20% wartość zadania. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 13.1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 16 000.00 PLN (słownie: szesnaście tysięcy 00/100 PLN). 13.2 Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2017-02-21 do godz. 12:00. 13.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Andrychowie, O/Oświęcim 73 8110 1023 2003 0310 7884 0007; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 13.4 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 13.5 Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać nazwę przedmiotu zamówienia. 13.6 Wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione skutecznie wyłącznie wtedy, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 13.7 Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz należy w formie oryginału dołączyć do oferty lecz nie zszywać z nią trwale. 13.8 Z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej winno wynikać uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium na podstawie przesłanek wskazanych treści art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy PZP 13.9 Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa będąca formą wniesienia wadium musi spełniać następujące wymagania: a: ustalać beneficjenta gwarancji b: określać kwotę gwarantowana w złotych polskich – określona w SIWZ c: określać termin ważności gwarancji – określony w SIWZ d:określać przedmiot gwarancji – określony w SIWZ e: być gwarancją nieodwoływaną, bezwarunkową, płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 13.10 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 13.11 Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 13.12 Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 13.13 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13.14 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach