Przetargi.pl
Budowa Ośrodka Zdrowia w Kozłowie w systemie „zaprojektuj i wybuduj”

Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kozłowie ogłasza przetarg

  • Adres: 32-241 Kozłów, Kozłów
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48(41)3841234 , fax. (41)3841005
  • Data zamieszczenia: 2019-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kozłowie
    Kozłów 63
    32-241 Kozłów, woj. małopolskie
    tel. +48(41)3841234, fax. (41)3841005
    REGON: 29041638800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/pzozwkozlowie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Ośrodka Zdrowia w Kozłowie w systemie „zaprojektuj i wybuduj”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest działanie inwestycyjne w systemie „zaprojektuj – wybuduj”. Inwestycja obejmuje budowę budynku przychodni, wewnętrznego układu komunikacyjnego, miejsc postojowych i infrastruktury technicznej w ramach realizacji zadania pn.: „Budowa i wyposażenie w sprzęt medyczny Ośrodka Zdrowia w Kozłowie” - na terenie działek nr: 1085, 1083/11, zlokalizowanych w miejscowości 32-241 Kozłów - obręb 0006 Kozłów. Ze względu na sąsiedztwo zabudowy oświatowej i administracyjnej, przy projektowaniu inwestycji, planowaniu organizacji placu budowy i wykonywaniu robot budowlanych należy zminimalizować stopień uciążliwości dla terenów sąsiednich. Zaplecze budowlane oraz dojazd do niego i do terenu inwestycji należy tak zorganizować, aby nie ograniczało bieżącego funkcjonowania terenów sąsiednich. Wykonawca ma obowiązek dokonywania uzgodnień z Zamawiającym na etapie projektowania, wykonawstwa, harmonogramu wykonania poszczególnych prac. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ingerowania w przyjęty harmonogram realizacji zadania na każdym etapie inwestycji Zakres realizacji inwestycji obejmuje: • Uzyskanie warunków technicznych przyłączenia do wody i kanalizacji deszczowej • Uzyskanie odpowiednich zgód i uzgodnień - w imieniu inwestora • Opracowanie projektu budowlanego i uzyskanie Decyzji o Pozwoleniu na Budowę inwestycji oraz dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania odpowiednich przyłączy (wody, kanalizacji sanitarnej, energetycznych, teletechnicznych) W projekcie należy uwzględnić właściwe oznaczenia dla osób niepełnosprawnych (niedowidzących, głuchych i niedosłyszących), w tym czytelne oznaczenia w całym budynku: wyraźne tablice informacyjne, drogowskazy, wskazówki w języku obrazkowym (symbolicznym), zainstalowanie oznaczenia pomieszczeń/wskazówek wyczuwalnych dotykiem, wykonanych w alfabecie Braille'a, odpowiednie oznaczenie i piktogramy informujące m.in. o możliwości wejścia z psem asystującym, tablice informacyjne wyposażone we wskazówki w języku obrazkowym. • Opracowanie projektu wykonawczego i przedstawienie go w terminie 3 miesięcy do akceptacji Zamawiającego. Projekt należy dostarczyć w wersji papierowej w 3 egz. oraz elektronicznej na płytach CD w użytecznej formie, uzgodnionej z Zamawiającym (PDF, CAD) lub zgodnie z SIWZ. • Sporządzenie szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego inwestycji z podziałem na poszczególne zakresy prac, odrębnie dla każdej wyodrębnionej części wraz z kosztorysami opracowanymi na bazie szczegółowych przedmiarów lub zgodnie z SIWZ • Wykonanie prac poprzedzających tj. rozbiórki, demontaże, i stosowne uzupełnienia oraz wykonanie niezbędnych zabezpieczeń wynikających z planu organizacji robot • Prowadzenie na bieżąco dokumentacji fotograficznej prowadzonych prac – przekazanej w formie elektronicznej na płycie CD wraz z dokumentacją powykonawczą • Ustanowienie kierownika budowy póścić • Pokrycie opłaty przyłączeniowej do sieci dystrybucyjnej • Wykonanie kompleksowej dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej w 3 egz. oraz elektronicznej na płytach CD w użytecznej formie, uzgodnionej z Zamawiającym (PDF, CAD). • Przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania wykonanego zadania /dokumentacja powykonawcza/ wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji /zgłoszenia obiektu do użytkowania. W obiekcie Ośrodka Zdrowia realizowane będą funkcje i zadania medyczne związane z pełnieniem funkcji przychodni. Przychodnia zapewni podstawową opiekę zdrowotną w zakresie: - pediatrii (przyjmowanych w zmienności czasowej z dorosłymi) - gabinet zabiegowy - stomatologii - ginekologii - rehabilitacji W budynku przewidziana będzie sterylizacja narzędzi na miejscu oraz odpowiednie zaplecze higienicznosanitarne, socjalne oraz biurowe dla personelu. Będzie rozwiązany sposób zagospodarowania odpadów komunalnych i niebezpiecznych dla obiektu. Budynek posiadać będzie własną kotłownię na paliwo stałe. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wyposażenia ośrodka z wyjątkiem elementów ujętych w Załączniku 11
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Oświadczenie o podwykonawcach (załącznik nr 1a SIWZ) 3. Wykaz osób do punktacji (załącznik nr 1b)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach