Przetargi.pl
Budowa ośrodka zdrowia przy ul. Małej w Dziwnowie

Gmina Dziwnów ogłasza przetarg

  • Adres: 72-420 Dziwnów, ul. Szosowa 5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3275163 , fax. 091 3275164
  • Data zamieszczenia: 2010-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dziwnów
    ul. Szosowa 5 5
    72-420 Dziwnów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3275163, fax. 091 3275164
    REGON: 81168491800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dziwnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ośrodka zdrowia przy ul. Małej w Dziwnowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest budowa przychodni zdrowia zgodnie z załączonym projektem. Inwestycja zlokalizowana jest na działce nr 321/4 obręb Dziwnów, miasto Dziwnów. Projektowany budynek składa się z dwóch kondygnacji naziemnych oraz jednej podziemnej. W ramach inwestycji wykonać należy niezbędne przyłącza, drogi dojazdowe, parkingi podjazd dla osób niepełnosprawnych, nową bramę oraz odnowić ogrodzenie. Po stronie wykonawcy znajduje się również usunięcie drzew kolidujących, niwelacja terenu oraz usunięcie kolidujących elementów budowlanych (pozostałości fundamentów, studnie kanalizacyjne, itp.). Z uwagi na brak danych niezębnych do wyliczenia usuwania kolizji elementów budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do oględzin terenu inwestycji i wyceny prac ryczałtem. UWAGA: wjazd na teren inwestycji możliwy tylko i wyłącznie od strony drogi wojewódzkiej, dlatego w pierwszym etapie należy przewidzieć wykonanie wjazdu na teren budowy. Zamawiający podzielił inwestycję na dwa etapy realizacji: - Etap I - wykonanie prac przygotowawczych, uzbrojenie terenu w przyłącza, wykonanie budynku do końca 2010 roku jako stan surowy zamknięty (wykonanie pokrycia dachowego, stolarki okiennej i drzwiowej, pozwalające zabezpieczyć budynek przed okresem zimowym i wandalami); - Etap II - do końca 2011 zakończenie realizacji inwestycji zgodnie z projektem protokołem odbioru ostatecznego oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (ostatnia transza płatna po uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie 10 % oferty). 2. Wymagania stawiane Wykonawcy: - wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia; - wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; - ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy; wszelkie ustalenia do celów dowodowych winny być spisane w formie notatki lub uzgodnień, - określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia; - zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. - z uwagi na charakter wypoczynkowy miejscowości, duże natężenie ruchu na ul. Słowackiego Wykonawca zobowiązany jest do ograniczenia prac wymagających intensywne użytkowanie (prace ciężkiego sprzętu, wywożenie urobku, wyładunek) ul. Słowackiego w okresie sezonu tj: czerwiec - sierpień (dopuszcza się wykonywanie prac ciężkich w godzinach wczesnoporonnych do godziny 8:00);
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 80.000,00 PLN, (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 3. Wykonawca wnosi wadium: 3.1) w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na konto zamawiającego: BANK PEKAO SA I/O w Kamieniu Pomorskim, nr konta 18 1240 3868 1111 0000 4093 6541 3.2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym, 3.3) w gwarancjach bankowych, 3.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) sposób przekazania: oryginał złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Dziwnowie, ul. Szosowa 5, kserokopię dokumentu dołączyć do oferty przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dziwnow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach