Przetargi.pl
„Budowa osady leśnej składającej się z budynku mieszkalnego z częścią służbową, budynkiem gospodarczym z częścią garażową, zagospodarowaniem terenu, zjazdami i ogrodzeniem na działce nr 353 w obrębie Downiewo"

Nadleśnictwo Żednia ogłasza przetarg

  • Adres: 16050 Michałowo, Żednia
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7175251, 7175252 , fax. 857 175 252
  • Data zamieszczenia: 2017-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Żednia
    Żednia 5
    16050 Michałowo, woj. podlaskie
    tel. 085 7175251, 7175252, fax. 857 175 252
    REGON: 5002654900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zednia.bialystok.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nieposiadająca osobowości prawnej - Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa osady leśnej składającej się z budynku mieszkalnego z częścią służbową, budynkiem gospodarczym z częścią garażową, zagospodarowaniem terenu, zjazdami i ogrodzeniem na działce nr 353 w obrębie Downiewo"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Budowa zespołu osady leśnej składającej się z budynku mieszkalnego z częścią służbową, budynku gospodarczego z częścią garażową, zagospodarowaniem terenu, zjazdem i ogrodzeniem oraz z infrastrukturą techniczną: studnią wierconą wraz z instalacją wodociągową, zbiornikiem bezodpływowym na ścieki o poj. 6m3 wraz z instalacją kanalizacji sanitarnej, elektroenergetyczną doziemną instalacją zalicznikową w zabudowie zagrodowej na działce 353 w obrębie Downiewo – Gmina Gródek. Budynek mieszkalny z częścią służbową oraz budynek gospodarczy z częścią garażową zostały już wcześniej wytyczone geodezyjnie w terenie przez uprawnionego geodetę, co zostało potwierdzone odpowiednim wpisem w dzienniku budowy. Parametry techniczno – użytkowe projektowanych obiektów: 1) Budynek mieszkalny:  Powierzchnia użytkowa 97,41 m2  Powierzchnia komunikacyjna 31,60 m2  Powierzchnia techniczna 24,89 m2  Powierzchnia całkowita 153,90 m2  Powierzchnia zabudowy 107,96 m2  Kubatura 406,60 m3 2) Budynek gospodarczy z częścią garażową:  Powierzchnia użytkowa 49,77 m2  Powierzchnia zabudowy 59,30 m2  Kubatura 275,00 m3 2. Szczegółowy zakres robót: Kolejność wykonywania robót całego zamierzenia budowlanego: 1. Przygotowanie terenu budowy, 2. Odłączenie instalacji istniejących w obrębie opracowania, 3. Zabezpieczenie kolidujących elementów zagospodarowania terenu, 4. Roboty ziemne, 5. Przyłącza energetyczne, 6. Roboty fundamentowe, 7. Wznoszenie ścian, 8. Wykonywanie stropów, 9. Wykonanie otworowania stropów między piętrami, 10. Wykonanie izolacji akustycznych i jastrychów stropów, 11. Wykonanie izolacji pożarowych i ścian wewnętrznych, 12. Wykonanie konstrukcji i pokrycia dachu, 13. Wykonanie elewacji, 14. Wykonanie instalacji wewnętrznych, 15. Wykonywanie sieci i przyłączy wody, 16. Wykonanie sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnych, 17. Wykonanie sieci i przyłączy kanalizacji deszczowych, 18. Prace wykończeniowe wewnętrzne, 19. Oświetlenie zewnętrzne, 20. Roboty drogowe i odtworzenie nawierzchni, 21. Urządzenie terenu, 22. Nasadzenie drzew i krzewów. Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie osady leśnej w skład której wchodzi budynek mieszkalny z częścią usługową stanowiącą kancelarię leśnictwa oraz budynek gospodarczy. Budynek mieszkalny parterowy z poddaszem użytkowym – dwukondygnacyjny. Budynek gospodarczy – jednokondygnacyjny. Budynki posadowione bezpośrednio na ławach i stopach fundamentowych. Zaprojektowano strop gęstożebrowy o grubości 24 cm w rozstawie osiowym belek 60 cm. Ściany zewnętrzne dwuwarstwowe murowane z pustaków gazobetonowych grubości 25 cm. Ściany wewnętrzne wykonane z pustaków grubości 8-25 cm. Dach stanowi drewniana więźba dachowa o konstrukcji jętkowej w rozstawie 90 cm. Pokrycie dachu blachodachówką. Zagospodarowanie terenu zgodnie z przekazaną dokumentacją projektową, m. in.:  Zbiornik na ścieki: żelbetowy zbiornik bezodpływowy do kanalizacji sanitarnej o pojemności 6000 dm3 o wymiarach zewnętrznych 270x240x180cm,  Studnia wiercona: której głębokość wynosi 20m, posiada pompę wodną, pobór wody 5m3/dobę,  Ogrodzenie: wokół działki 353 zaprojektowano nowe drewniane ogrodzenie, z bramą oraz furtką i wnęką na śmietnik,  Zjazd indywidualny z drogi gminnej o nawierzchni gruntowej (dz. nr 372). Teren wokół projektowanego budynku jest płaski. W bezpośrednim sąsiedztwie budynków projektowany jest utwardzony kostką betonową dziedziniec gospodarczy. Trawnik należy odtworzyć w pasie wykopów pod sieci instalacji technicznych. Przewiduje się nasadzenie nowych drzew i krzewów (świerki, modrzewie, berberysy, irgi, żywotniki) na terenach zielonych. Bilans terenu dla działki nr 353  Drogi dojazdowe 125,10 m2  Trawnik 560,00 m2  Zabudowa projektowana 178,20 m2 Szczegółowy zakres i ilość robót do wykonania określa dokumentacja techniczna:  Projekt budowlany,  Projekt wykonawczy,  Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,  Przedmiar robót. Wynagrodzenie przedstawione przez Wykonawcę w złożonym formularzu oferty stanowi wynagrodzenie ryczałtowe, a więc przedstawiony przedmiar należy traktować jako pomocniczy. W przypadku niezgodności pomiędzy przedmiarem robót, a projektem, wiążące są zapisy Projektu Budowlanego. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową. 3. Istniejący stan zagospodarowania terenu: Teren opracowania jest zlokalizowany w miejscowości Królowy Most, obręb Downiewo – Gmina Gródek, na działce o numerze 353, o powierzchni 0,0877 ha. Teren działki płaski, porośnięty trawą i niską roślinnością. Na terenie brak istniejącej zabudowy. Wjazd na teren działki nr 353 z drogi gminnej o nr 372. Na terenie działki nr 353 przebiega istniejąca, czynna liczba napowietrzna 0,4 kV – projektowane budynki są zlokalizowane w normatywnych odległościach od czynnych przewodów linii. 4. Na zasadzie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia tj. pracowników budowlanych wykonujących roboty ogólnobudowlane, instalacyjne, wykończeniowe pod kierownictwem Kierownika budowy lub Kierownika robót, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). Szczegółowe obowiązki Wykonawcy dotyczące zatrudniania na podstawie umowy o pracę zostały szczegółowo opisane w Rozdziale 26 SIWZ oraz we wzorze umowy, który stanowi załącznik do SIWZ. 5. Obowiązki wykonawcy: 1) Zapewnienie na własny koszt kierownika budowy, oraz branżowych kierowników robót, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającego określone przepisami Prawa budowlanego z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 1994 r. nr 89 poz. 414 z późn. zm.) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, 2) Prawidłowe prowadzenia dokumentacji budowy, 3) Zorganizowanie terenu budowy, 4) Wykonawca zobowiązany jest zamontować podlicznik oraz pokrywać koszty związane ze zużyciem energii elektrycznej oraz wody dla procesów technologicznych, 5) Zagospodarowanie ewentualnych odpadów – zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.), 6) Zabezpieczenie pomieszczeń socjalnych dla personelu Wykonawcy i ewentualnych podwykonawców, 7) Posiadanie dla wbudowanych materiałów certyfikatów na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 r. (Dz. U. 2004 nr 92, poz. 881 z późn. zm.). Jakość materiałów powinna odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. Wyklucza się montaż jakichkolwiek materiałów i sprzętu nie posiadających ważnych certyfikatów, 8) Zapewnienie ochrony terenu budowy znajdującego się na nim mienia oraz zapewnienie warunków bezpieczeństwa, 9) Wykonawca zobowiązany jest do codziennego utrzymania czystości i porządku na terenie wykonywania robót budowlanych po zakończeniu dnia pracy, 10) Uporządkowanie terenu po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy oraz inne obowiązki wymienione we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ, 11) Składowanie materiałów powinno odbywać się tylko w wyznaczonych miejscach, 12) Przy wykonywaniu robót oraz przemieszczaniu materiałów i sprzętu do zabezpieczenia terenu przed ewentualnymi kolizjami, zniszczeniem, odpowiada za egzekwowanie przepisów ochrony przeciwpożarowej przez osoby wykonujące usługę, 13) Zapewnienie nadzoru nad realizowanym zadaniem, nadzoru nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy, 14) Wykonawca odpowiada za przestrzeganie przepisów BHP na terenie prowadzonych robót budowlanych. 15) Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, zgodność wykonania z dokumentacją, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, zaleceniami Zamawiającego, obowiązującymi normami, przepisami i warunkami technicznymi wykonania robót budowlanych, sztuką budowlaną oraz wiedzą techniczną, 16) Po wykonaniu i zakończeniu realizacji inwestycji Wykonawca jest zobowiązany uzyskać Decyzję pozwolenia na użytkowanie przedmiotu zamówienia, która będzie podstawą do wystawienia faktury końcowej (Zamawiający upoważni Wykonawcę do prowadzenia w jego imieniu spraw formalno – prawnych w urzędach uzgadniających i opiniujących oraz wydających Decyzję pozwolenia na użytkowanie), 17) Po uzyskaniu Decyzji pozwolenia na użytkowanie przedmiotu zamówienia Wykonawca obowiązany jest przekazać protokolarnie inwestycję Zamawiającemu nie później niż 7 dni po uzyskaniu ww. Decyzji, 18) Dokonanie na własny koszt niezbędnych pomiarów i badań laboratoryjnych itp. jeżeli są niezbędne do oddania przedmiotu Umowy do użytkowania, 19) Dokonanie na własny koszt niezbędnych pomiarów i badań laboratoryjnych również na każde żądanie Zamawiającego, w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do jakości robót lub materiałów, 20) Wykonawca ma obowiązek skompletowania i przekazania Zamawiającemu dokumentacji budowy i dokumentacji powykonawczej, w dniu bezusterkowego protokolarnego końcowego przekazania przedmiotu zamówienia. 6. Warunki rękojmi i gwarancji: a) Na wykonany cały przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji minimum 36 miesięcy. b) Wzór karty gwarancyjnej stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, który jest jednocześnie załącznikiem do umowy. c) Termin gwarancji liczony będzie od daty otrzymania pozwolenia na użytkowanie. d) Okres rękojmi stosownie do przepisów Kodeksu cywilnego wynosi lat 5. 7. Rozwiązania równoważne  W przypadku, gdyby w opisie przedmiotu zamówienia (załącznikach do SIWZ) Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów i urządzeń. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażenie zawarte w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ.  W przypadku, gdyby Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust., 1-3 ustawy Pzp należy rozumieć je jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.  Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 PZP musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym.  W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.  Ponadto Zamawiający dopuszcza równoważność także w zakresie i w sposób, który: 1) Zagwarantuje wykonanie przedmiotu zamówienia w zgodzie z dokumentacją projektową, 2) Posiada wymagane obowiązującym prawem atesty, aprobaty itp. 8. Podwykonawstwo  Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na formularzu ofertowym. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 28 000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank BGŻ BNP Paribas S.A. Oddział w Białystoku nr rachunku: 75 2030 0045 1110 0000 0101 5800 z dopiskiem: „Wadium przetargowe" „Budowa osady leśnej na działce nr 353 w obrębie Downiewo””. 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli najpóźniej do terminu składania ofert zaliczone zostanie na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi zostać złożone najpóźniej do terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 12). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP . 7. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w pokoju nr 12 w oddzielnej kopercie z opisem wadium na „Budowę osady leśnej składającej się z budynku mieszkalnego z częścią służbową, budynkiem gospodarczym z częścią garażową, zagospodarowaniem terenu, zjazdami i ogrodzeniem na działce nr 353 w obrębie Downiewo” 8. Zwrot wadium a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. d) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. e) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. f) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. g) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. Na ofertę składają się: a) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. b) Informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy na formularzu oferty. Stosownie do dyspozycji art. 36 b ust. 1 Pzp Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę nazw firm podwykonawców. c) Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale 7 pkt. 1., 2., 3. d) W przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich zobowiązanie tych podmiotów e) Oświadczenie umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryterium okres gwarancji na formularzu oferty. f) Oświadczenie umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryterium terminu płatności na formularzu oferty. g) Oświadczenie umożliwiające dokonanie oceny w kryterium doświadczenia Kierownika h) Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. i) Jeżeli wykonawca oferuje rozwiązania (materiały) równoważne przedkłada wraz z ofertą dokumenty, o których mowa w rozdziale 3 pkt. 8 (opis przedmiotu zamówienia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach